Gå til innhold

Madam Mim gifter seg

Gjest madam_mim

Anbefalte innlegg

Glemte forresten å si at vi kanskje har fått tak i enda billigere fotograf :overrasket: Ei kjæresten jobber med har en sønn som driver med modellfotografering, og han tar bryllupsoppdrag også innimellom..Pris; 2000 kr for å følge oss så mye vi vil, bilder på cd og fotobok :dåne: Vi tar en sånn :jepp:

Hun skulle ta med album av jobbene han har gjort før vi bestemmer oss 100 %, men seriøst, 2000 kr er jo ingenting :hoppe: Vi kommer til å gå i pluss vi :skratte:

Så utroli bra da!!! :hoppe: HVEM ER HAN!?! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest madam_mim
Tror det var riktig person jeg sendte forespørsel til på face. Var det?

:klø:

You are officially my friend :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim
Bra for deg at du kom med den siste kommentaren der altså. Ellers hadde det blitt:

:slåss: :gråte: :sinna::trist::sur:

:skratte:

Men man kan da ikke :slåss: :gråte: :sinna::trist::sur: med en som er så søt som MIM :-D

Edit: Leif was here..

:rosaengel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Alvebruden
Ooo! Dere heter jo det samme jo!! :hakeslepp: :-D

Du gjorde det! Sniktitta! :opplyser: En :regler: er brutt her.

:rope: HALLO!!!!!!

:hoho:

Tror jeg skal gå å legge meg jeg. :Gjesp: For nå er jeg overtrøtt!!!!!!!!!!!!

Vi har fint navn, ikke sant? :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva?! Sniktittet?! Jeg!?! Nei nå skjønner jeg ikke hva du mener!! :riste:

:ler: :ler:

face??? :klø:

:Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim

Tror jeg skal gå å legge meg jeg. :Gjesp: For nå er jeg overtrøtt!!!!!!!!!!!!

Vi har fint navn, ikke sant? :hjerte:

Fineste av alle :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Gjest madam_mim

Aim ragt hir!!! Bøtt nått ju :tunge1:

Travle dager :sukk: Idag har jeg sendt mail til kokken og bedt om et annet alternativ til grønnsaker enn dampa sommerkål :spy: og spurt hva "grenadin-potet" er, for det aner jeg virkelig ikke hva er :fnise: Ikke finner jeg noe om det i bøkene mine og ikke på nett :vetikke: Håper på raskt svar da :hoppe:

Så sendte jeg mail til hun som gir priser på lokalet og spurte hva det ville koste meg nå som jeg har ordnet med egne servitører (snillasene mine :kyss:) så det blir jo litt spennende :jepp:

Har fortsatt ikke sett bildene han billig-fotografen vår har tatt før - men nå sier kjæresten at han har fått de med seg hjem, så skal se på de nå :hoppe: ....etter vi har bretta klær :sukk: Pliktene først sier min kommende mann :fnise:

Også har jeg handla inn sånn små såper, bodylotion, deodorant og tannkrem til håndbagasjen vi skal ha med under bryllupsreisen :sjenert: Kjæresten ler av meg og sier jeg tenker på alt :ler: Viktig å være ren svarte jeg bare :hoho:

Kommer tilbake senere ang bildene, nå først - brette klær!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim

Hmmmm....Usikker ass :klø: Jeg må tenke på dette....Og jeg må se bildene hun andre vi har tenkt på har tatt :jepp: Følte det ble litt sånn amatør-fotograf, men dette var visst ikke de beste fotobøkene hans (han er visst bortreist for øyeblikket, så mammaen hans hadde bare tatt 2 av de bøkene som lå synlig framme - hun ville ikke rote i sakene hans :fnise:)

:vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmmm....Usikker ass :klø: Jeg må tenke på dette....Og jeg må se bildene hun andre vi har tenkt på har tatt :jepp: Følte det ble litt sånn amatør-fotograf, men dette var visst ikke de beste fotobøkene hans (han er visst bortreist for øyeblikket, så mammaen hans hadde bare tatt 2 av de bøkene som lå synlig framme - hun ville ikke rote i sakene hans :fnise:)

:vetikke:

hmm.. kanskje vi bare skal gå for han vi har tenkt da? :klø: Her er hans bryllupsgalleri.. Proft nok for oss tror jeg.. :fnise:

hva heter fotografen din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...