*Aprin* Skrevet 29. juni 2008 #1081 Del Skrevet 29. juni 2008 Glemte forresten å si at vi kanskje har fått tak i enda billigere fotograf Ei kjæresten jobber med har en sønn som driver med modellfotografering, og han tar bryllupsoppdrag også innimellom..Pris; 2000 kr for å følge oss så mye vi vil, bilder på cd og fotobok :dåne: Vi tar en sånn Hun skulle ta med album av jobbene han har gjort før vi bestemmer oss 100 %, men seriøst, 2000 kr er jo ingenting Vi kommer til å gå i pluss vi Så utroli bra da!!! HVEM ER HAN!?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 29. juni 2008 #1082 Del Skrevet 29. juni 2008 Tror det var riktig person jeg sendte forespørsel til på face. Var det? :klø: You are officially my friend Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 29. juni 2008 #1083 Del Skrevet 29. juni 2008 Bra for deg at du kom med den siste kommentaren der altså. Ellers hadde det blitt: :slåss: :gråte: Men man kan da ikke :slåss: :gråte: med en som er så søt som MIM :-D Edit: Leif was here.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 29. juni 2008 #1084 Del Skrevet 29. juni 2008 Så utroli bra da!!! HVEM ER HAN!?! Jeg vet ikke hva han heter Skal sende deg pm når jeg vet mer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 29. juni 2008 #1085 Del Skrevet 29. juni 2008 Natta mim Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 29. juni 2008 #1086 Del Skrevet 29. juni 2008 *Inn og spionere på mims nyeste venn* :lur: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alvebruden Skrevet 29. juni 2008 #1087 Del Skrevet 29. juni 2008 *Inn og spionere på mims nyeste venn* :lur: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alvebruden Skrevet 29. juni 2008 #1088 Del Skrevet 29. juni 2008 You are officially my friend :juhu: :banantroll: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 29. juni 2008 #1089 Del Skrevet 29. juni 2008 Ooo! Dere heter jo det samme jo!! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alvebruden Skrevet 29. juni 2008 #1090 Del Skrevet 29. juni 2008 Ooo! Dere heter jo det samme jo!! :-D Du gjorde det! Sniktitta! En er brutt her. HALLO!!!!!! Tror jeg skal gå å legge meg jeg. For nå er jeg overtrøtt!!!!!!!!!!!! Vi har fint navn, ikke sant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 30. juni 2008 #1091 Del Skrevet 30. juni 2008 face??? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 30. juni 2008 #1092 Del Skrevet 30. juni 2008 Du gjorde det! Sniktitta! En er brutt her. HALLO!!!!!! Hva?! Sniktittet?! Jeg!?! Nei nå skjønner jeg ikke hva du mener!! :ler: face??? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 30. juni 2008 #1093 Del Skrevet 30. juni 2008 Du gjorde det! Sniktitta! En er brutt her. HALLO!!!!!! Tror jeg skal gå å legge meg jeg. For nå er jeg overtrøtt!!!!!!!!!!!! Vi har fint navn, ikke sant? Fineste av alle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 30. juni 2008 #1094 Del Skrevet 30. juni 2008 face??? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alvebruden Skrevet 30. juni 2008 #1095 Del Skrevet 30. juni 2008 Fineste av alle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Aprin* Skrevet 1. juli 2008 #1096 Del Skrevet 1. juli 2008 Nå syns jeg det er LENGE siden du har vært her altså!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 1. juli 2008 #1097 Del Skrevet 1. juli 2008 Aim ragt hir!!! Bøtt nått ju Travle dager Idag har jeg sendt mail til kokken og bedt om et annet alternativ til grønnsaker enn dampa sommerkål og spurt hva "grenadin-potet" er, for det aner jeg virkelig ikke hva er Ikke finner jeg noe om det i bøkene mine og ikke på nett Håper på raskt svar da Så sendte jeg mail til hun som gir priser på lokalet og spurte hva det ville koste meg nå som jeg har ordnet med egne servitører (snillasene mine ) så det blir jo litt spennende Har fortsatt ikke sett bildene han billig-fotografen vår har tatt før - men nå sier kjæresten at han har fått de med seg hjem, så skal se på de nå ....etter vi har bretta klær Pliktene først sier min kommende mann Også har jeg handla inn sånn små såper, bodylotion, deodorant og tannkrem til håndbagasjen vi skal ha med under bryllupsreisen Kjæresten ler av meg og sier jeg tenker på alt Viktig å være ren svarte jeg bare Kommer tilbake senere ang bildene, nå først - brette klær!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Aprin* Skrevet 1. juli 2008 #1098 Del Skrevet 1. juli 2008 brett klær foooooort!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 1. juli 2008 #1099 Del Skrevet 1. juli 2008 Hmmmm....Usikker ass :klø: Jeg må tenke på dette....Og jeg må se bildene hun andre vi har tenkt på har tatt Følte det ble litt sånn amatør-fotograf, men dette var visst ikke de beste fotobøkene hans (han er visst bortreist for øyeblikket, så mammaen hans hadde bare tatt 2 av de bøkene som lå synlig framme - hun ville ikke rote i sakene hans ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Aprin* Skrevet 1. juli 2008 #1100 Del Skrevet 1. juli 2008 Hmmmm....Usikker ass :klø: Jeg må tenke på dette....Og jeg må se bildene hun andre vi har tenkt på har tatt Følte det ble litt sånn amatør-fotograf, men dette var visst ikke de beste fotobøkene hans (han er visst bortreist for øyeblikket, så mammaen hans hadde bare tatt 2 av de bøkene som lå synlig framme - hun ville ikke rote i sakene hans ) hmm.. kanskje vi bare skal gå for han vi har tenkt da? :klø: Her er hans bryllupsgalleri.. Proft nok for oss tror jeg.. hva heter fotografen din? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg