Gjest madam_mim Skrevet 28. juni 2008 #1041 Del Skrevet 28. juni 2008 (endret) Fant nettopp ut at en venninne av meg skal gifte seg samme dag som oss og det er så kjiiiiipt - for da får jeg ikke sett henne Endret 28. juni 2008 av madam_mim Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 28. juni 2008 #1042 Del Skrevet 28. juni 2008 Fant nettopp ut at en venninne av meg skal gifte seg samme dag som oss og det er så kjiiiiipt - for da får jeg ikke sett henne Nær venninne? Du vet, du kan sende meg og *Aprin* i vielsen for å ta bilder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 28. juni 2008 #1043 Del Skrevet 28. juni 2008 Nær venninne? Du vet, du kan sende meg og *Aprin* i vielsen for å ta bilder Var veldig nær ihvertfall, vi har mista kontakten litt desverre Men jeg er like glad i henne som før Hehe, dere skal jo komme og se på meg, kan ikke skippe det for å ta bilder vel i noen andre sitt bryllup?! og litt fornærma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 28. juni 2008 #1044 Del Skrevet 28. juni 2008 Var veldig nær ihvertfall, vi har mista kontakten litt desverre Men jeg er like glad i henne som før Hehe, dere skal jo komme og se på meg, kan ikke skippe det for å ta bilder vel i noen andre sitt bryllup?! og litt fornærma jeg mente jo at vi skulle gå i begge da... :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 28. juni 2008 #1045 Del Skrevet 28. juni 2008 jeg mente jo at vi skulle gå i begge da... :dåne: Åja Tenkte kanskje at hvis hun har tidlig vielse så kan jeg få tid til å kikke innom :klø: Vi har jo ikke vielse før kl. 16:00..................... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 28. juni 2008 #1046 Del Skrevet 28. juni 2008 Åja Tenkte kanskje at hvis hun har tidlig vielse så kan jeg få tid til å kikke innom :klø: Vi har jo ikke vielse før kl. 16:00..................... Skal du komme i brudekjolen da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alvebruden Skrevet 28. juni 2008 #1047 Del Skrevet 28. juni 2008 Skal du komme i brudekjolen da? Da hadde det sikkert blitt full forvirring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 28. juni 2008 #1048 Del Skrevet 28. juni 2008 (endret) hadde det vært teit det liksom??? :skratte: Endret 28. juni 2008 av madam_mim Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 29. juni 2008 #1049 Del Skrevet 29. juni 2008 Neida, sikkert ingen som hadde lurt på det hvis du kom gående i brudekjolen der... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 29. juni 2008 #1050 Del Skrevet 29. juni 2008 Mim da, skal du stjele oppmerksomheten til en annen brud? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 29. juni 2008 #1051 Del Skrevet 29. juni 2008 Nei jeg kan visst ikke det, er så tydelig nedstemt Tanken var jo egentlig å gå før jeg hadde kledd meg da Altså, ikke naken heller, men i vanlige klær Men jeg er vel passe stressa den dagen, så jeg har vel nok med meg selv Idag skal vi ut og se lokalet igjen..eller, igjen for meg - kjæresten har fortsatt ikke sett det Så håper han er enig...ellers sliter vi Dumt hvis vi må begynne på jakt etter nytt lokale etter at invitasjonene er ute Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alvebruden Skrevet 29. juni 2008 #1052 Del Skrevet 29. juni 2008 Nei jeg kan visst ikke det, er så tydelig nedstemt Tanken var jo egentlig å gå før jeg hadde kledd meg da Altså, ikke naken heller, men i vanlige klær Men jeg er vel passe stressa den dagen, så jeg har vel nok med meg selv Idag skal vi ut og se lokalet igjen..eller, igjen for meg - kjæresten har fortsatt ikke sett det Så håper han er enig...ellers sliter vi Dumt hvis vi må begynne på jakt etter nytt lokale etter at invitasjonene er ute Men det gjør jo ikke noe om du kommer naken. Ingen som bryr seg om det vel. Det viktigste er at du ikke kommer i brudekjole og stjeler oppmerksomheten fra bruden, og det gjør vel ikke en naken person i kirken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 29. juni 2008 #1053 Del Skrevet 29. juni 2008 Nå har vi vært og sett på lokalet igjen og prata med han som har med det og gjøre, og jeg er sååååå glad :juhu: Kjæresten syntes dette var et greit lokale og jeg har fått svar på alle spørsmåla mine Det viser seg at vi kan ordne alt selv, inkludert servitører Da lurer jeg på, kjære kjære Pysepus og *Aprin*: vil dere ha den (tvilsomme ) ære av å være servitører under middagen vår?? Så kan jeg gjerne være med og servere under deres middager hvis det trengs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 29. juni 2008 #1054 Del Skrevet 29. juni 2008 *Aprin* jeg ser deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alvebruden Skrevet 29. juni 2008 #1055 Del Skrevet 29. juni 2008 Nå har vi vært og sett på lokalet igjen og prata med han som har med det og gjøre, og jeg er sååååå glad :juhu: Kjæresten syntes dette var et greit lokale og jeg har fått svar på alle spørsmåla mine Det viser seg at vi kan ordne alt selv, inkludert servitører Da lurer jeg på, kjære kjære Pysepus og *Aprin*: vil dere ha den (tvilsomme ) ære av å være servitører under middagen vår?? Så kan jeg gjerne være med og servere under deres middager hvis det trengs :juhu: Så bra. Og så fint at din din kjære likte lokale. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Aprin* Skrevet 29. juni 2008 #1056 Del Skrevet 29. juni 2008 Nå har vi vært og sett på lokalet igjen og prata med han som har med det og gjøre, og jeg er sååååå glad :juhu: Kjæresten syntes dette var et greit lokale og jeg har fått svar på alle spørsmåla mine Det viser seg at vi kan ordne alt selv, inkludert servitører Da lurer jeg på, kjære kjære Pysepus og *Aprin*: vil dere ha den (tvilsomme ) ære av å være servitører under middagen vår?? Så kan jeg gjerne være med og servere under deres middager hvis det trengs JAAAAAA!!! :hoppe: Så bra kjæresten likte lokalet!! Skal sende deg bilder av vielsen seinere, men må få lasta di opp på photobucket først. Men ALLER først må jeg bade og mate og legge lillesnupp. Kjære får besøk til EM-finalen, så da får jeg ihvertfall tid! *løøøøøpe ut på badet før kjære er heeelt ferdig med bad og kveldsstell* (han har allerede ropt noen ganger, men "kommer, skal bare svare kokken" tar laaaaaang tid å skrive "høres greit ut") Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 29. juni 2008 #1057 Del Skrevet 29. juni 2008 :juhu: så da vil du servere? Du er vel en Nå har vi vært hos svigermor å fått kaffe og pannekaker Jeg spurte sånn i forbifarten om hun hadde noen mansjettknapper etter pappaen til kjæresten, og joda - det hadde hun en eller annen plass Så gikk hun opp og rota i skrinet sitt og jammen fant hun de Så nå ligger de nypussa og fine i eska si Kjenner jeg synes det gjør litt godt at han kan ha noe sånn etter pappaen sin på bryllupsdagen :rødme: Da er han litt med oss likevel Selv om det er 20 år siden han døde, så er det nok som mammaen hans sier; den dagen er det viktige personer som mangler alltid det på sånne store dager.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 29. juni 2008 #1058 Del Skrevet 29. juni 2008 JAAAAAAAAA!!!! :juhu: Jeg serverer gjerne hvis du tør Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 29. juni 2008 #1059 Del Skrevet 29. juni 2008 Nå har jeg skrevet det opp i avtaleboka mi :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 29. juni 2008 #1060 Del Skrevet 29. juni 2008 Åh, jeg må bare litt med deg - så glad ble jeg!! Litt til Tuuusen takk!!! *krysser ut servitører fra lista* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg