Gå til innhold

Madam Mim gifter seg

Fremhevede innlegg

Gjest madam_mim
Skrevet
Har jeg rett og slett ikke vært innom her og sagt at jeg er imponert over hva du får gjort??? Uansett; :klappe::duskedame:

Imponerte nesten meg selv også :fnise: Herlig å få unna litt, bare resten igjen :ler: Nå gleder jeg meg bare til helg, sove lenge og stelle hår og hender :juhu: Skikkelig klar for ferie kjenner jeg, sliter maksimalt med å stå opp om morgenen :sukk: Enda 4 uker til før jeg skal ha fri :dåne: La det bli litt :sol: sånn at sommeren blir til å holde ut fram til ferien :trist:

Videoannonse
Annonse
Gjest madam_mim
Skrevet

Ikveld er det nattåpent, og jeg skal bli med forloverene mine å kjøpe kjooooler til de :hoppe: :juhu: :hoppe:

Skrevet

:juhu: :juhu: :juhu::juhu: :juhu: :juhu: :juhu:

Håper dere finner alt dere skal ha og koser dere masse!!!

:juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu:

Gjest madam_mim
Skrevet
Poke

:klø: nå er jeg visst ikke helt med :hoho: Er dette en ny greie, at vi poker hverandre på KG også??? For jeg har deg ikke på FB...

Gjest madam_mim
Skrevet

Jentene mine har kjøpt så fiiiiiiiiiine kjoler :dåne: I svart og hvitt, så dette blir full matchings :hoppe:

Gjest Pysepus
Skrevet
Jentene mine har kjøpt så fiiiiiiiiiine kjoler :dåne: I svart og hvitt, så dette blir full matchings :hoppe:

Åååå, så gøy! :juhu: Matchings er gøy! :hoppe:

Skrevet

Så gøy med fine kjoler!! :hoppe:

Men at du var på nattåpent, og ikke kom innom miin butikk!?!?! :overrasket: :dåne:

:fnise:

GOOOOOD HELG!!! :kose:

Skrevet

Åå! Så gøy med kjolene!! :-D

Ha en fin helg mimsen :klem:

Gjest madam_mim
Skrevet
Så gøy med fine kjoler!! :hoppe:

Men at du var på nattåpent, og ikke kom innom miin butikk!?!?! :overrasket: :dåne:

:fnise:

GOOOOOD HELG!!! :kose:

:hakeslepp: det kom jeg ikke på engang at du kunne være på jobb :klaske: Men jeg skal til frisøren nå snart, er du der da?! Hvis du ser noen komme sniiikende rundt hjørnet så er det nok meg :hoho:

Skrevet

Jeg skreiv i boka mi at ang. de putene jeg har fått så kan du godt få en til meg om du skal ha ringbærer da :) De er veldig fine og i akkurat de fargene som vi lker :lur:

Her er den :)

Så bare si ifra på PM om du er intressert :)

Gjest madam_mim
Skrevet

Jeg har kjøpt kjole til storesøster sitt bryllup i vinter -

I STR 8 :overrasket:

:danser: :juhu: :danser:

det er det samme som XS det :hoppe: Gjett om jeg ble glad (og forresten :fnise: kjolen er n-y-d-e-l-i-g :dåne:)

Skrevet

Skulle egentlig oppdatere meg her jeg nå, men jeg får ikke lov for vi skal måle opp hele leiligheten så vi har stålkontroll til IKEA-tur i mårra.

Men du kan få en haug med

:klemmer::klemmer::klemmer::klemmer:

og en dunge

:kyss::kyss::kyss::kyss:

og litt ekstra

:kline::kline:

Aneamannen sier det er lov når det er jenter :fnise:

GOOOOD HELG, SKJØNNE MIM!!!

Gjest madam_mim
Skrevet
Skulle egentlig oppdatere meg her jeg nå, men jeg får ikke lov for vi skal måle opp hele leiligheten så vi har stålkontroll til IKEA-tur i mårra.

Men du kan få en haug med

:klemmer::klemmer::klemmer::klemmer:

og en dunge

:kyss::kyss::kyss::kyss:

og litt ekstra

:kline::kline:

Aneamannen sier det er lov når det er jenter :fnise:

Trollmannen sier han vil se på :skratte:

Gjest Alvebruden
Skrevet
:klø: nå er jeg visst ikke helt med :hoho: Er dette en ny greie, at vi poker hverandre på KG også??? For jeg har deg ikke på FB...

:vetikke: Fikk bare så ille lyst! :skratte:

Gjest madam_mim
Skrevet

:fnise: det er kjole til bryllupet til storesøster i vinter..Det er en sølvgrå halterneck kjole som sitter som støpt :ler: Kjæresten bare :hakeslepp: når jeg kom ut av prøverommet - og da måtte jeg jo ha den :jepp:

Gjest madam_mim
Skrevet

Da har jeg vært og fått manicure :dåne: neglene mine ble sååå velstelte, jeg fryder meg hver gang jeg ser på de :fnise: Vel anvendte penger :Nikke:

Ble så fornøyd at jeg likesågodt bestilte time om 5 uker igjen og torsdagen før bryllupet - da skal de legge negler også :hoppe: Om 1 1/2 uke skal jeg stelle føttene mine - o`lykke, DET ser jeg frem til det!!! Skal bli herlig å være stelt fra topp til tå, nå mangler bare voksing :redd:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...