Gjest madam_mim Skrevet 26. juni 2008 #1021 Del Skrevet 26. juni 2008 Har jeg rett og slett ikke vært innom her og sagt at jeg er imponert over hva du får gjort??? Uansett; Imponerte nesten meg selv også Herlig å få unna litt, bare resten igjen Nå gleder jeg meg bare til helg, sove lenge og stelle hår og hender :juhu: Skikkelig klar for ferie kjenner jeg, sliter maksimalt med å stå opp om morgenen Enda 4 uker til før jeg skal ha fri :dåne: La det bli litt sånn at sommeren blir til å holde ut fram til ferien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 26. juni 2008 #1022 Del Skrevet 26. juni 2008 Ikveld er det nattåpent, og jeg skal bli med forloverene mine å kjøpe kjooooler til de :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 26. juni 2008 #1023 Del Skrevet 26. juni 2008 :juhu: :juhu: :juhu::juhu: :juhu: :juhu: :juhu: Håper dere finner alt dere skal ha og koser dere masse!!! :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alvebruden Skrevet 26. juni 2008 #1024 Del Skrevet 26. juni 2008 Poke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 26. juni 2008 #1025 Del Skrevet 26. juni 2008 Poke :klø: nå er jeg visst ikke helt med Er dette en ny greie, at vi poker hverandre på KG også??? For jeg har deg ikke på FB... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 26. juni 2008 #1026 Del Skrevet 26. juni 2008 Jentene mine har kjøpt så fiiiiiiiiiine kjoler :dåne: I svart og hvitt, så dette blir full matchings Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 27. juni 2008 #1027 Del Skrevet 27. juni 2008 Jentene mine har kjøpt så fiiiiiiiiiine kjoler :dåne: I svart og hvitt, så dette blir full matchings Åååå, så gøy! :juhu: Matchings er gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Aprin* Skrevet 27. juni 2008 #1028 Del Skrevet 27. juni 2008 Så gøy med fine kjoler!! Men at du var på nattåpent, og ikke kom innom miin butikk!?!?! :dåne: GOOOOOD HELG!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 27. juni 2008 #1029 Del Skrevet 27. juni 2008 Åå! Så gøy med kjolene!! :-D Ha en fin helg mimsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 27. juni 2008 #1030 Del Skrevet 27. juni 2008 Så gøy med fine kjoler!! Men at du var på nattåpent, og ikke kom innom miin butikk!?!?! :dåne: GOOOOOD HELG!!! det kom jeg ikke på engang at du kunne være på jobb Men jeg skal til frisøren nå snart, er du der da?! Hvis du ser noen komme sniiikende rundt hjørnet så er det nok meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amadea Skrevet 27. juni 2008 #1031 Del Skrevet 27. juni 2008 Så morro med kjolene! God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 27. juni 2008 #1032 Del Skrevet 27. juni 2008 Jeg skreiv i boka mi at ang. de putene jeg har fått så kan du godt få en til meg om du skal ha ringbærer da De er veldig fine og i akkurat de fargene som vi lker Her er den Så bare si ifra på PM om du er intressert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 27. juni 2008 #1033 Del Skrevet 27. juni 2008 Jeg har kjøpt kjole til storesøster sitt bryllup i vinter - I STR 8 :juhu: det er det samme som XS det Gjett om jeg ble glad (og forresten kjolen er n-y-d-e-l-i-g :dåne:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anea Skrevet 27. juni 2008 #1034 Del Skrevet 27. juni 2008 Skulle egentlig oppdatere meg her jeg nå, men jeg får ikke lov for vi skal måle opp hele leiligheten så vi har stålkontroll til IKEA-tur i mårra. Men du kan få en haug med :klemmer::klemmer: og en dunge :kyss::kyss: og litt ekstra :kline: Aneamannen sier det er lov når det er jenter GOOOOD HELG, SKJØNNE MIM!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 27. juni 2008 #1035 Del Skrevet 27. juni 2008 Skulle egentlig oppdatere meg her jeg nå, men jeg får ikke lov for vi skal måle opp hele leiligheten så vi har stålkontroll til IKEA-tur i mårra. Men du kan få en haug med :klemmer::klemmer: og en dunge :kyss::kyss: og litt ekstra :kline: Aneamannen sier det er lov når det er jenter Trollmannen sier han vil se på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alvebruden Skrevet 27. juni 2008 #1036 Del Skrevet 27. juni 2008 :klø: nå er jeg visst ikke helt med Er dette en ny greie, at vi poker hverandre på KG også??? For jeg har deg ikke på FB... Fikk bare så ille lyst! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 28. juni 2008 #1037 Del Skrevet 28. juni 2008 Så gøy med ny kjole! Hvordan ser den ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 28. juni 2008 #1038 Del Skrevet 28. juni 2008 Ny kjole?? bilder?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 28. juni 2008 #1039 Del Skrevet 28. juni 2008 det er kjole til bryllupet til storesøster i vinter..Det er en sølvgrå halterneck kjole som sitter som støpt Kjæresten bare når jeg kom ut av prøverommet - og da måtte jeg jo ha den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 28. juni 2008 #1040 Del Skrevet 28. juni 2008 Da har jeg vært og fått manicure :dåne: neglene mine ble sååå velstelte, jeg fryder meg hver gang jeg ser på de Vel anvendte penger Ble så fornøyd at jeg likesågodt bestilte time om 5 uker igjen og torsdagen før bryllupet - da skal de legge negler også Om 1 1/2 uke skal jeg stelle føttene mine - o`lykke, DET ser jeg frem til det!!! Skal bli herlig å være stelt fra topp til tå, nå mangler bare voksing Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg