Gå til innhold

Madam Mim gifter seg

Gjest madam_mim

Anbefalte innlegg

Jeg ønsker meg nr 4 til lillejenta vår, så syns den er finest! :fnise:

Av de brune likte jeg best nr 3..!! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Pysepus
Jeg ønsker meg nr 4 til lillejenta vår, så syns den er finest! :fnise:

Av de brune likte jeg best nr 3..!! :jepp:

Skal hun gå opp kirkegulvet med roser? *kjenner at jeg må bruke vannfast mascara under vielsen deres isåfall*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal hun gå opp kirkegulvet med roser? *kjenner at jeg må bruke vannfast mascara under vielsen deres isåfall*

Vet ikke enda.. må se når det nærmer seg! Vet liksom ikke hvordan hun er da..! Fortsetter hun som nå, ser jeg for meg hun setter seg ned midt i midtgangen og spiser bladene :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus
Vet ikke enda.. må se når det nærmer seg! Vet liksom ikke hvordan hun er da..! Fortsetter hun som nå, ser jeg for meg hun setter seg ned midt i midtgangen og spiser bladene :fnise:

:skratte::skratte::skratte::skratte::skratte::skratte::skratte:

Matglad? :-D Mamma sier hun ser ut som en skikkelig "garpunge" når hun ser bilder av henne :) At det kommer til å bli ei jente som kommer til å finne på mye tull :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skratte::skratte::skratte::skratte::skratte::skratte::skratte:

Matglad? :-D Mamma sier hun ser ut som en skikkelig "garpunge" når hun ser bilder av henne :) At det kommer til å bli ei jente som kommer til å finne på mye tull :fnise:

ja hu e full i fant allerede, så regne me d komme noen utfordringar fra den fronten etterhvert! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alvebruden
:hoho: seriøst? Greit, skal ikke selge skoene :ler: Kan jeg bruke de da, sånn forsiktig altså?

Greit, men da må du liste deg stilt på tå. Ikke :hoppe: med de og bruke dem på fest. :skaal: Men du :kosteskaft: jo av gårde, så det er jo ikke noe problem for deg. :klemmer:

:fnise:

Skal jeg si min mening om kurvene?

Jeg gjør det. :hoppe:

NR 1 er den fineste av dem brune. Jeg har selv tenkt på den ivory fargede til mine. Passer perfekt med de diamanthjertene, siden jeg har diamanthjerte smykke. :rødme:

Men er Ivory det samme som kremfarget? :klø:

Endret av Alvebruden
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest madam_mim

Nr. 1 Menne passer det til kjolen til lille jenta som skal bære den?

Aner ikke :fnise: Siden mamma har sagt hun vil sy kjole til henne vet jeg ikke hva jeg ender opp med enda, men den blir jo hvit da..eller creme! Men så har jeg kjøpt rosa smykker :klaske:

Jeg ønsker meg nr 4 til lillejenta vår, så syns den er finest!

Av de brune likte jeg best nr 3..!!

Signerer denne! Den jenta deres var bare uimotståelig skjønn :dåne: Vil at lille Persille her skal krympe og bli liten igjen :sur:

:hoho:

hun er blitt så stor, skolejente til høsten og lang og tynn :sukk: akkurat som meg...........

NOOOOOOOOOOOOOOT :skratte:

Vet ikke enda.. må se når det nærmer seg! Vet liksom ikke hvordan hun er da..! Fortsetter hun som nå, ser jeg for meg hun setter seg ned midt i midtgangen og spiser bladene

:hoho: pøbelfrø :hoho:

Greit, men da må du liste deg stilt på tå. Ikke med de og bruke dem på fest. Men du jo av gårde, så det er jo ikke noe problem for deg.

Skal jeg si min mening om kurvene?

Jeg gjør det.

NR 1 er den fineste av dem brune. Jeg har selv tenkt på den ivory fargede til mine. Passer perfekt med de diamanthjertene, siden jeg har diamanthjerte smykke.

Men er Ivory det samme som kremfarget?

Greit, jeg skal være forsiktig :fnise:

Klarer ikke å bestemme meg for hvilken kurv, så jeg må nok vente til vi er 100 % sikre på hvordan kjolen hennes ser ut :Nikke: Som sagt skal mamma sy, så det blir spennende å se!

Når det kommer til farger er jeg blank som bare det...:sukk: men jeg fant dette på wikipedia:

Ivory is an off-white color that resembles ivory, the material out of which the teeth and tusks of animals (such as, notably, the elephant and the walrus) is made. It has a very slight hint of yellow.

Cream is the colour of the cream produced by cattle grazing on natural pasture with plants rich in yellow carotenoid pigments, some of which are incorporated into the cream, to give a slight yellow tone to the white.

Høres nå nokså likt ut?? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim

Har forresten fri idag :juhu: Skulle gjøre strandhugg med lille Persille, men så ringte de fra barnehagen og sa hun skulle på avslutning med 6 årsgruppa, og det må hun jo nesten få bli med på - det er jo jeg og enig i...men nå sitter jeg her :sur: Kan ikke hente henne før kl. 14:00, så jeg får gjøre terrassen om til min base og slange meg der til jeg kan hente henne, og SÅ gjør vi strandhugg :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg likte faktisk nr to best jeg... :rødme: , men 1 var også veldig fin...

brun, ivory og rosa kan bli veldig fint det altså!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus

Du - en lang tynn ting?? :hoho: Nå skal jeg bare kommentere høyden; ditt lille menneske :skratte: Vi kommer nok aldri til å bli noe store vi :sukk:

Koooose deg på terrassen da mens du venter på lille persille :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim

Hvorfor blir jeg så himla emosjonell av å levere ut disse hersens innbydelsene?!? Hele meg er i opprør når folk ikke reagerer med et smil og et "takk"

Jeg mener det er normal folkeskikk, men jeg er visst for godt oppdratt :sjokkert: for det er alldeles ikke sånn alle tenker tydligvis :sur: måtte ringe til mamma og :grine: litt, hele meg skalv jo :overrasket: Skjønner ikke dette jeg, hvorfor reagerer jeg sånn?!...mamma mente det kanskje var fordi vi nå strekte oss lenger enn hva vi ønsker selv (i forhold til kaffe-gjester)..men.. :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim
Du - en lang tynn ting?? :hoho: Nå skal jeg bare kommentere høyden; ditt lille menneske :skratte: Vi kommer nok aldri til å bli noe store vi :sukk:

Koooose deg på terrassen da mens du venter på lille persille :)

:klemmer:

:forvirra:

jeg ser bare en lang tynn ting når jeg ser meg i speilet...er det noe galt med speilet mitt tro? :klø:

:skratte:

Målet mitt er jo å bli 1.80 og tynn med modellmage og sprettrumpe - mulig det er en long-shot det da :hoho: Søren også, jeg som håpte i det lengste :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor blir jeg så himla emosjonell av å levere ut disse hersens innbydelsene?!? Hele meg er i opprør når folk ikke reagerer med et smil og et "takk"

Jeg mener det er normal folkeskikk, men jeg er visst for godt oppdratt :sjokkert: for det er alldeles ikke sånn alle tenker tydligvis :sur: måtte ringe til mamma og :grine: litt, hele meg skalv jo :overrasket: Skjønner ikke dette jeg, hvorfor reagerer jeg sånn?!...mamma mente det kanskje var fordi vi nå strekte oss lenger enn hva vi ønsker selv (i forhold til kaffe-gjester)..men.. :vetikke:

Det ER normal høflighet å smile og si takk når man får en invitasjon!!!!

Huff, får lyst til å riste disse menneskene som er så uhøflige mot deg :slåss: Skjønner de ikke at dette er den største dagen i livet ditt og at de skal være glade og overlykkelige for at de får lov til å være med å feire den!!!

Det er kanskje ikke lett, men ikke bry deg om dem!! de er ikke verdt det en gang!!

sender deg masse :klemmer: og :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest madam_mim
Det ER normal høflighet å smile og si takk når man får en invitasjon!!!!

Huff, får lyst til å riste disse menneskene som er så uhøflige mot deg :slåss: Skjønner de ikke at dette er den største dagen i livet ditt og at de skal være glade og overlykkelige for at de får lov til å være med å feire den!!!

Det er kanskje ikke lett, men ikke bry deg om dem!! de er ikke verdt det en gang!!

sender deg masse :klemmer: og :kose:

Takk Miso :klemmer:

Vet ikke jeg, ble møtt med litt sånn :overrasket: og "åja.....jeg trodde ikke...at..." men ikke et eneste takk :kjefte: følte meg skikkelig liten :sukk:

Nå skal det være sagt at jeg ikke har sett disse folka på noen år, og de kjente meg vel ikke helt igjen med det samme heller, før jeg sa hei tante ....og onkel.... - desto større grunn når de så hvem jeg var å smile vel??? ÆSj, jeg angrer hele kaffe-greia :sur: men nå er det for sent :fnise: blir litt teit å gå tilbake og si jeg har ombestemt meg :hoho:

Nei, nå tror jeg at jeg går over til å gjøre som kjæresten - glede meg mest til vi er mann og kone og skal reise på bryllupsreise :skratte:

Edit: kan visst ikke skrive heller idag :sukk:

Endret av madam_mim
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim

Nå må underskjørtet mitt komme, jeg kjenner jeg trenger å ha på meg kjolen min litt :ler: Utålmodig, jeg???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Pysepus

Det er rart dette med de innbydelsene... tror kanskje de gjør oss mer følsomme, men på en annen side så er det normal høflighet å takke for dem med et smil :) Om jeg hadde fått min i posten (skal jeg ikke snart få min forresten? :klø: ) så hadde jeg sendt sms med en gang hvor jeg takket for innbydelsen og enten svarte ja med en gang eller skrev at jeg skulle snart svare, men måtte fikse noe først :) Men det er bare meg da!

Stooooor :klemmer:

P.S. Det er nok noe galt med speilet ditt om du ser deg selv om 180 cm høy :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus
Nå må underskjørtet mitt komme, jeg kjenner jeg trenger å ha på meg kjolen min litt :ler: Utålmodig, jeg???

Prøv å vente litt til bare ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim
Om jeg hadde fått min i posten (skal jeg ikke snart få min forresten? :klø: )

Se i boka til *Aprin* :lur:

Takk for fine ord forresten :klemmer:

Det høres litt sånn Viggo-venneløs ut, men jeg er veldig glad jeg har "møtt" dere jentene her inne på KG...Det er så mye støtte å få her, blir helt varm innvendig :rødme: Takk i hvertfall!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Miso :klemmer:

Vet ikke jeg, ble møtt med litt sånn :overrasket: og "åja.....jeg trodde ikke...at..." men ikke et eneste takk :kjefte: følte meg skikkelig liten :sukk:

Nå skal det være sagt at jeg ikke har sett disse folka på noen år, og de kjente meg vel ikke helt igjen med det samme heller, før jeg sa hei tante ....og onkel.... - desto større grunn når de så hvem jeg var å smile vel??? ÆSj, jeg angrer hele kaffe-greia :sur: men nå er det for sent :fnise: blir litt teit å gå tilbake og si jeg har ombestemt meg :hoho:

Nei, nå tror jeg at jeg går over til å gjøre som kjæresten - glede meg mest til vi er mann og kone og skal reise på bryllupsreise :skratte:

Edit: kan visst ikke skrive heller idag :sukk:

Skjønner at du reagerte, det ville jeg også gjort.. Syns absolutt at de skal si takk og smile og faktisk gratuelere deg med det kommende bryllupet..! Uff, blir så trist når noen oppfører seg sånn, det er som om de ikke tenker på andres følelser..

Gjør som kjæresten din gjør, glede deg til dere er mann og kone :juhu: for det er jo faktisk det eneste som betyr noe :) at dere skal gifte dere :bryllup:

Bryllupsreise er absolutt noe å glede seg til :juhu:

:kose:

Også kan man glede seg over at det :sol: og fredag :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...