Gjest madam_mim Skrevet 2. juni 2008 #561 Del Skrevet 2. juni 2008 Skumle invitasjonen er levert ut, videre vellykka kan en vel ikke kalle den happeningen der - kan si jeg var glad jeg ikke leverte den på døra Ikke et ord ble sagt, ikke takk engang Selskap ble det uansett, selv om jeg satt og drømte meg bort til en annen kant av landet Etter bursdag leverte vi ut en koselig invitasjon, så da fikk jeg andre ting å tenke på Ble litt kjent med et vennepar av kjæresten som jeg ikke har mer enn såvidt hilst på før, så det var utrolig kos Skal ikke så mye til før det er godt å være Mim igjen heldigvis Fikk forresten se bildene fra deres bryllup, og hun hadde noe alla min kjole med calla til og det var utrolig fint - ikke er hun høyere enn meg heller, og så absolutt ikke liten ut så da bestemte jeg meg for godt; calla it is Duste-duste-dustefotograf som forvirra meg *hytter med neven* Men lurer på å pynte med Martha-liljer istedet for calla i kirken og muligens lokalet, får se Kan jo ikke bestemme meg for alt idag heller Alt i alt en okei dag, imorgen skal enda noen invitasjoner ut, men bare sånn koslige Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 2. juni 2008 #562 Del Skrevet 2. juni 2008 Godt å være ferdig med skumle-leveringen!! Også er det så bra når det skjer koselige ting etterpå Godt det er mest av koselig ting om dagen!! Cala er nydelig Mim :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anea Skrevet 3. juni 2008 #563 Del Skrevet 3. juni 2008 Løper innom med en haug :klemmer: før jeg skal ut i Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 3. juni 2008 #564 Del Skrevet 3. juni 2008 for at du er ferdig med de teite invitasjonene! :juhu: Det er mange som ikke har sagt noe for våre invitasjoner heller og jeg har irritert meg grønn, men nå som det nærmer seg kan jeg ikke si at jeg bryr meg så hardt Ha en superfin dag! Sola kommer forresten klokka ett om du lurte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 3. juni 2008 #565 Del Skrevet 3. juni 2008 Godt å ha det gjort nå trenger jeg ikke tenke mer på det :juhu: Skal bare gleeeede meg over de andre Sitter og sugler etter å gå ut, men noen har tatt mi godt å høre at den er på plass fra kl. 13! Takk :bukker: Nå skal jeg snart ut på tur med 12 små troll på slep gleder meg gleder meg :hoppe: Kontor er ikke det jeg brenner mest for selv om det er greit når det regner Supre dagen til dere alle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 3. juni 2008 #566 Del Skrevet 3. juni 2008 Gratulerer med overstått invitasjonslevering!! Jeg vil også ut på tur med 12 små troll på slep! Eller, egentlig så vil jeg på tur uten noen på slep... Men men, jeg må nok bli sittende her uansett hva jeg vil.. Kontorrottelivet er ikke noe for meg altså! Halvannen uke igjen! :juhu: Ha en super dag du også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 3. juni 2008 #567 Del Skrevet 3. juni 2008 Jeg har vært på tur med mamma på slep nå Eller var det motsatt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sandra82 Skrevet 3. juni 2008 #568 Del Skrevet 3. juni 2008 ut på tur med 12 troll ja... det blir nok en koselig tur, spesielt fordi de små trollene er så glade i turene!! Ulrikke gleder seg til hver torsdag for da skal barnehagen ut på tur... :rødme: deilig å være ferdig med kjipe invitasjonsutdeling.. men nå er du ferdig og slipper å tenke mer på det... så kan du heller glede deg over de som er gøyale!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 3. juni 2008 #569 Del Skrevet 3. juni 2008 Verdens beste jobb har jeg Gled deg Pysepus!!! Vi går på tur ofte!!! Jeg har en gruppe på 6 barn som jeg har ansvar for og vi prøver å komme oss utenfor gjerdet hver dag Mye kjekkere der Idag så vi en fugl som hadde skada vingene sine og kunne ikke fly stakar, den der lever ikke lenge med alt det kattekrek som lusker her omkring Hadde ei som ville ha fuglen med seg til barnehagen og ha den inni hylla si For å passe på...Søtingen :rødme: Nå er jeg tilbake på kontor, skriver vaktlister for sommeren...ikke fullt så gøy Men snart skal jeg hjem og kjæresten hullete Rent nyforelska her :love: Herlig!! Snart bare 100 dager igjen til og ting faller så smått på plass..fikk litt panic igår når vi gikk gjennom hva som skal betales de neste mnd og hvor mye vi har incoming - det skal jammen holde hardt :dåne: Men så har vi laga til egen bak med den bryllupsreisen da, den vil nok koste nesten like mye som bryllupet Men det er den gulerota da, gleder oss i søkk og kav!!! Trenger den Har overbevist oss selv om det Det ordner seg nok *sparker seg selv tilbake til listene sine* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 3. juni 2008 #570 Del Skrevet 3. juni 2008 (endret) :juhu: :juhu: :juhu: Har egentlig slutta å drikke kaffe i håp om at det bidro til at kiloene forsvant enda fortere, men nå fant jeg en haug med gode grunner til at jeg bør drikke :kaffe: likevel :juhu: :juhu: :juhu: Her Liiiiker KG ass Endret 3. juni 2008 av madam_mim Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 4. juni 2008 #571 Del Skrevet 4. juni 2008 :trene: :trene: :trene: :trene: Jupp, har sykla til jobb i dag *stolt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alvebruden Skrevet 4. juni 2008 #572 Del Skrevet 4. juni 2008 :trene: :trene: :trene: :trene: Jupp, har sykla til jobb i dag *stolt* Flink du mim. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anea Skrevet 4. juni 2008 #573 Del Skrevet 4. juni 2008 Flinke Mim! *Kremt* er det mulig å få et lite sammendrag av hva som har skjedd her inne mens jeg har vært bort? Dere er noen skikkelige skravlehøner altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 4. juni 2008 #574 Del Skrevet 4. juni 2008 Du er kjempeflink Mim! Referat av hva som har skjedd: masse tull og tøys, men også litt bryllupsplanlegging!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anea Skrevet 4. juni 2008 #575 Del Skrevet 4. juni 2008 Du er kjempeflink Mim! Referat av hva som har skjedd: masse tull og tøys, men også litt bryllupsplanlegging!! Omtrent som forventet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alvebruden Skrevet 4. juni 2008 #576 Del Skrevet 4. juni 2008 Du er kjempeflink Mim! Referat av hva som har skjedd: masse tull og tøys, men også litt bryllupsplanlegging!! Bryllupsplanlegging? Hvor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 4. juni 2008 #577 Del Skrevet 4. juni 2008 Jeg har også syklet idag!! :juhu: Ha en fin dag lille mimsevims Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 4. juni 2008 #578 Del Skrevet 4. juni 2008 (endret) Så flink du er Mim!! Jeg har også trent idag, en time på elixia!! Ha en superdupermegafantastisk dag Lille søte heksa vår Endret 4. juni 2008 av *Siri* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 4. juni 2008 #579 Del Skrevet 4. juni 2008 :hoppe: :hoppe: :hoppe: JEG ER SÅ STOLT OG IMPONERT OVER DEG :hoppe: :hoppe: :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anea Skrevet 4. juni 2008 #580 Del Skrevet 4. juni 2008 Jeg har gått til butikken. Tels det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg