Gjest Reka Skrevet 29. mai 2008 #541 Del Skrevet 29. mai 2008 *gjemmer seg* Søte Mim Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 29. mai 2008 #542 Del Skrevet 29. mai 2008 Bedre lykke neste gang!!! ________________________________________________________________ (forresten, gidda å ha heilt stengte facebook-profil da? Eg sko liksom inn å snika å se om me hadde noen felles venner å sånn, men dengang ei Takk Har en travel helg i møte med fest og baluba både fredag og lørdag, så jeg må nok utsette den der til over helga...Så synd Har jeg helt stengt facebook-profil?? :klø: du må gjerne bli vennen min, så kan du snike alt du vil Hurra for shopping, sommerklær og små pupper!!!!! :juhu: :juhu: :juhu: Jammen verdt en og Søte Mim :klemmer: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sandra82 Skrevet 30. mai 2008 #543 Del Skrevet 30. mai 2008 blir jo deilig det da med litt festing og slikt i det fine været som er i dag!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 30. mai 2008 #544 Del Skrevet 30. mai 2008 *gjemmer seg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alvebruden Skrevet 30. mai 2008 #545 Del Skrevet 30. mai 2008 for frisør, og at du fikk det til en knallbra pris. Du kan virkelig trylle du mim. Så utrolig søtt smykke :rødme: Ho kommer til å bli nydelig. Lille jenta har blitt som ekstramamman sin. Så søtt da. Litt skremmende å tenke på hvor mye barn får med seg egentlig, og hvor veslevoksne de er. Ganske morsomt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 31. mai 2008 #546 Del Skrevet 31. mai 2008 Jøss, nå fikk jeg faktisk nesten litt ! Det er jo timesvis siden sist noen skrev i mim-boka! Det har vel nesten aldri skjedd før! Håper du har en finfin lørdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 31. mai 2008 #547 Del Skrevet 31. mai 2008 Jeg tenkte på det samem Mazilla! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 1. juni 2008 #548 Del Skrevet 1. juni 2008 Sånn går det når man er ute og drikker ALKOHOL! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 1. juni 2008 #549 Del Skrevet 1. juni 2008 I`m back Lettere sliten etter 2 dagers festing Men det var gøy da Nå er det tid for itsy bitsy bikini og dagens forsøk på å bli brun *poff* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 1. juni 2008 #550 Del Skrevet 1. juni 2008 Poff på deg selv Mim! Kos deg i sola Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amadea Skrevet 1. juni 2008 #551 Del Skrevet 1. juni 2008 Huff, det blir helt umulig for meg å fölge med på deg! Går det bra med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 1. juni 2008 #552 Del Skrevet 1. juni 2008 Huff, det blir helt umulig for meg å fölge med på deg! Går det bra med deg? nå har det jo faktisk vært ganske dødt her i helga Jeg har hatt det travelt med både fredag og lørdag, så litt sliten men glad og forelska Kjempegøy Nå fyrer kjæresten opp grillen, vi skal bare kose oss og nyte sola til den ikke er på terrassen lenger :love: Imorgen er lillebror 25, så da blir det familieselskap, tenker jeg leverer invitasjonen jeg gruer meg litt til å levere da 2 fluer i en smekk Ellers mååå jeg få fingeren ut og poste de to som skal postes :dåne: hva er det meg med og sånn som skal i posten :klø: får det bare ikke til Kort fortalt for å oppdatere deg litt så har vi sendt ut de fleste invitasjonene nå, jeg har fått tak i frisør, sminkør og fotograf i en og samme person til en veldig bra pris :juhu: smykker til brudepiken er på plass, toastmaster som hadde dobbeltbooka skal ordne sånn at han kan være toastmaster likevel og vi har fortsatt ikke fått bestilt skjorte til kjæresten Jupp, det var vel siste nytt - ellers er det mye fjas tror jeg :klemmer: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 1. juni 2008 #553 Del Skrevet 1. juni 2008 Hallo Mim Hatt en bra helg høres det ut som! Deilig!! Og du har jo fått gjort masse Digg med alt som ordner seg!! Og vet du: posten er veldig enkel å samarbeide med her, du tar bare med deg invitasjonene til posten, eller post i butikk om det er en mulighet. Så leverer du invitasjonene til damen eller mannen bak skranken, så sier du : "jeg skulle gjerne ha sendt disse jeg. For jeg skal gifte meg " også smiler du søtt..hehe. Så sier hun/han hvor mye det koster, og du betaler enten kontant eller med kort..hehe. Så kan du bare sette deg på kosten og fyke ut derifra!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irmelinn Skrevet 1. juni 2008 #554 Del Skrevet 1. juni 2008 du er mosrom siri! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 2. juni 2008 #555 Del Skrevet 2. juni 2008 Aha... Vært ordentlig ute på livet i helga ja! Det forklarer jo hvorfor det var så rolig her inne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 2. juni 2008 #556 Del Skrevet 2. juni 2008 Og vet du: posten er veldig enkel å samarbeide med her, du tar bare med deg invitasjonene til posten, eller post i butikk om det er en mulighet. Så leverer du invitasjonene til damen eller mannen bak skranken, så sier du : "jeg skulle gjerne ha sendt disse jeg. For jeg skal gifte meg " også smiler du søtt..hehe. Så sier hun/han hvor mye det koster, og du betaler enten kontant eller med kort..hehe. Så kan du bare sette deg på kosten og fyke ut derifra!! Lur du *Siri* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 2. juni 2008 #557 Del Skrevet 2. juni 2008 Vet du *Siri*, jeg skylder deg en stor takk................................................... Var på posten i dag og fulgte oppskriften din for å sende brev, og det var sååååååååååå enkelt :dåne: Så nå er de som må sendes av invitasjonene endelig sendt - takket være *Siri* :hoho: "skumle-invitasjonen" leveres også ut idag, i bursdagsselskap Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 2. juni 2008 #558 Del Skrevet 2. juni 2008 (endret) Bare hyggelig Mim .....og lykke til med skumle-invitasjonen.. Endret 2. juni 2008 av *Siri* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 2. juni 2008 #559 Del Skrevet 2. juni 2008 Lykke til med skumle ting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 2. juni 2008 #560 Del Skrevet 2. juni 2008 Lykke til med skumle invitasjoner!! Go mim! :duskedame: Kos deg i bursdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg