Gå til innhold

Madam Mim gifter seg

Gjest madam_mim

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest madam_mim
Bedre lykke neste gang!!!

(forresten, gidda å ha heilt stengte facebook-profil da? Eg sko liksom inn å snika å se om me hadde noen felles venner å sånn, men dengang ei

Takk :sjenert:

Har en travel helg i møte med fest og baluba både fredag og lørdag, så jeg må nok utsette den der til over helga...Så synd :fnise:

Har jeg helt stengt facebook-profil?? :klø: du må gjerne bli vennen min, så kan du snike alt du vil :lur::ler::klemmer:

Hurra for shopping, sommerklær og små pupper!!!!!

:juhu: :juhu: :juhu:

Jammen verdt en :skaal: og :fnise:

Søte Mim

:jepp:

:fnise:

:klemmer: :klemmer: :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alvebruden

:hoppe: for frisør, og at du fikk det til en knallbra pris. Du kan virkelig trylle du mim. :sjokk:

Så utrolig søtt smykke :rødme: Ho kommer til å bli nydelig. :)

:skratte: Lille jenta har blitt som ekstramamman sin. Så søtt da. Litt skremmende å tenke på hvor mye barn får med seg egentlig, og hvor veslevoksne de er. Ganske morsomt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, nå fikk jeg faktisk nesten litt :hakeslepp:! Det er jo timesvis siden sist noen skrev i mim-boka! Det har vel nesten aldri skjedd før! :ler:

Håper du har en finfin lørdag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest madam_mim

I`m back :briller: Lettere sliten etter 2 dagers festing :sukk::fnise: Men det var gøy da :hoppe: Nå er det tid for itsy bitsy bikini og dagens forsøk på å bli brun :fnise:

*poff*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim
Huff, det blir helt umulig for meg å fölge med på deg! :rodme:

Går det bra med deg? :klemmer:

:fnise: nå har det jo faktisk vært ganske dødt her i helga :overrasket: Jeg har hatt det travelt med :skaal: både fredag og lørdag, så litt sliten men glad og forelska :ler: Kjempegøy :hoppe:

Nå fyrer kjæresten opp grillen, vi skal bare kose oss og nyte sola til den ikke er på terrassen lenger :love:

Imorgen er lillebror 25, så da blir det familieselskap, tenker jeg leverer invitasjonen jeg gruer meg litt til å levere da :sjenert: 2 fluer i en smekk :fnise:

Ellers mååå jeg få fingeren ut og poste de to som skal postes :dåne: hva er det meg med og sånn som skal i posten :klø: får det bare ikke til :hoho:

Kort fortalt for å oppdatere deg litt så har vi sendt ut de fleste invitasjonene nå, jeg har fått tak i frisør, sminkør og fotograf i en og samme person til en veldig bra pris :juhu: smykker til brudepiken er på plass, toastmaster som hadde dobbeltbooka skal ordne sånn at han kan være toastmaster likevel og vi har fortsatt ikke fått bestilt skjorte til kjæresten :skratte: Jupp, det var vel siste nytt - ellers er det mye fjas tror jeg :hoho:

:klemmer: :klemmer: :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo Mim :) Hatt en bra helg høres det ut som! Deilig!! Og du har jo fått gjort masse :) Digg med alt som ordner seg!!

Og vet du: posten er veldig enkel å samarbeide med her, du tar bare med deg invitasjonene til posten, eller post i butikk om det er en mulighet. Så leverer du invitasjonene til damen eller mannen bak skranken, så sier du : "jeg skulle gjerne ha sendt disse jeg. For jeg skal gifte meg " også smiler du søtt..hehe. Så sier hun/han hvor mye det koster, og du betaler enten kontant eller med kort..hehe. Så kan du bare sette deg på kosten og fyke ut derifra!! :fnise::fnise::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aha... Vært ordentlig ute på livet i helga ja! Det forklarer jo hvorfor det var så rolig her inne! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus
Og vet du: posten er veldig enkel å samarbeide med her, du tar bare med deg invitasjonene til posten, eller post i butikk om det er en mulighet. Så leverer du invitasjonene til damen eller mannen bak skranken, så sier du : "jeg skulle gjerne ha sendt disse jeg. For jeg skal gifte meg " også smiler du søtt..hehe. Så sier hun/han hvor mye det koster, og du betaler enten kontant eller med kort..hehe. Så kan du bare sette deg på kosten og fyke ut derifra!! :fnise::fnise::fnise:

Lur du *Siri* :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest madam_mim

Vet du *Siri*, jeg skylder deg en stor takk...................................................

Var på posten i dag og fulgte oppskriften din for å sende brev, og det var sååååååååååå enkelt :dåne: Så nå er de som må sendes av invitasjonene endelig sendt - takket være *Siri* :jepp:

:hoho: :hoho: :hoho:

"skumle-invitasjonen" leveres også ut idag, i bursdagsselskap :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare hyggelig Mim :):fnise:

.....og lykke til med skumle-invitasjonen..

Endret av *Siri*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...