Mazilla Skrevet 28. mai 2008 #521 Del Skrevet 28. mai 2008 hun kan visst brukes til alt hun der Nå fikk jeg akkurat melding fra E-bay om at jeg har vunnet disse smykkene til lille brudepike :juhu: Hun er strååålende fornøyd - heldigvis Jenta har så absolutt egen vilje, så jeg kunne risikert hun ikke ville ha de...men for smykker til 59 kroner med frakt så hadde jeg tålt at hun sa nei også Ååh, det blir en søt liten brudepike! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Aprin* Skrevet 28. mai 2008 #522 Del Skrevet 28. mai 2008 hun kan visst brukes til alt hun der Nå fikk jeg akkurat melding fra E-bay om at jeg har vunnet disse smykkene til lille brudepike :juhu: Hun er strååålende fornøyd - heldigvis Jenta har så absolutt egen vilje, så jeg kunne risikert hun ikke ville ha de...men for smykker til 59 kroner med frakt så hadde jeg tålt at hun sa nei også Alle kommende bruder burde ha en slik potet i bekjentskapskretsen!! Så nydelige smykker!!!! hun blir vakker!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 28. mai 2008 #523 Del Skrevet 28. mai 2008 Ååh, det blir en søt liten brudepike! Oh yes Hun er så søt fra før av, og med rosa perler og hvit kjole blir hun til å spise opp :rødme: Alle kommende bruder burde ha en slik potet i bekjentskapskretsen!! Så nydelige smykker!!!! hun blir vakker!!! Potet ja det var det jeg kalte henne også - vet ikke om hun syntes det var like morsomt som meg Ikke kult å bli kalt potet når en er modell Sikkert mer naturlig å kalle meg det - liten og rund liksom Jupp, brudepiken blir breathtaking, det er vi overbevist om både hun og jeg Idag spurte hun meg ut om gjesteliste og bordplassering :dåne: Lukter jeg en kommende bridzella??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 28. mai 2008 #524 Del Skrevet 28. mai 2008 :juhu: lista mi er rååååsa som aldri før :juhu: Nå går det unna :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 28. mai 2008 #525 Del Skrevet 28. mai 2008 Oh yes Hun er så søt fra før av, og med rosa perler og hvit kjole blir hun til å spise opp :rødme: Potet ja det var det jeg kalte henne også - vet ikke om hun syntes det var like morsomt som meg Ikke kult å bli kalt potet når en er modell Sikkert mer naturlig å kalle meg det - liten og rund liksom Jupp, brudepiken blir breathtaking, det er vi overbevist om både hun og jeg Idag spurte hun meg ut om gjesteliste og bordplassering :dåne: Lukter jeg en kommende bridzella??? En sånn potet-person kunne jeg tenkt meg også!! Lager hun bryllupskake også kanskje?? hehe.. Gratulerer så mye med flott tilbud på hår og sminke!! Jepp, brudepiken blir garantert en bridezilla! Tydelige tegn i tidlig alder.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 28. mai 2008 #526 Del Skrevet 28. mai 2008 (endret) En sånn potet-person kunne jeg tenkt meg også!! Lager hun bryllupskake også kanskje?? hehe.. Gratulerer så mye med flott tilbud på hår og sminke!! Det glemte jeg jammen å spørre om :hoho: Jepp, brudepiken blir garantert en bridezilla! Tydelige tegn i tidlig alder.. Hva har jeg stelt i stand?!? Jeg har skapt et lite bryllupsmonster :dåne: Det gjelder ikke bare bryllup, jeg har lært henne at ting må matche, så å få henne i barnehagen er ikke alltid like enkelt Tilogmed sokker og hårstrikker skal passe med alt annet :dåne: Jaja, der får jeg for pirkingen min Endret 28. mai 2008 av madam_mim Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 28. mai 2008 #527 Del Skrevet 28. mai 2008 Så mye som har skjedd her inne da! :juhu: Gikk det bra å levere ut de skumle innbydelsene? Og for penger spart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 28. mai 2008 #528 Del Skrevet 28. mai 2008 Leverte ikke idag heller Orka ikke, må være litt på topp for å klare det tror jeg idag var ikke den dagen, kanskje imorgen??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 29. mai 2008 #529 Del Skrevet 29. mai 2008 I dag er dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 29. mai 2008 #530 Del Skrevet 29. mai 2008 Enig med Dinedama! Idag er dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 29. mai 2008 #531 Del Skrevet 29. mai 2008 (endret) Go Mim, Goooooo Mim!!! Endret 29. mai 2008 av Pysepus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 29. mai 2008 #532 Del Skrevet 29. mai 2008 Æsj, nå kan jeg jo ikke la være når dere heier på meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 29. mai 2008 #533 Del Skrevet 29. mai 2008 Æsj, nå kan jeg jo ikke la være når dere heier på meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 29. mai 2008 #534 Del Skrevet 29. mai 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 29. mai 2008 #535 Del Skrevet 29. mai 2008 Har sommerklær som en gaaaaal og så jeg fant undertøy til bryllupsnatten som ikke kosta skjorta :juhu: :juhu: :juhu: Lønner seg avogtil å ha små pupper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 29. mai 2008 #536 Del Skrevet 29. mai 2008 Hurra for masse sommerklær!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 29. mai 2008 #537 Del Skrevet 29. mai 2008 :juhu: For shopping!! Er det ikke herlig å bruke penger? :-D Har du levert invitasjoner da kjære mimsevims? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 29. mai 2008 #538 Del Skrevet 29. mai 2008 *gjemmer seg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Aprin* Skrevet 29. mai 2008 #539 Del Skrevet 29. mai 2008 *gjemmer seg* Bedre lykke neste gang!!! ________________________________________________________________ (forresten, gidda å ha heilt stengte facebook-profil da? Eg sko liksom inn å snika å se om me hadde noen felles venner å sånn , men dengang ei ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 29. mai 2008 #540 Del Skrevet 29. mai 2008 Hurra for shopping, sommerklær og små pupper!!!!! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg