Lillros Skrevet 11. mai 2008 #1 Skrevet 11. mai 2008 Jeg har tenkt å ta piercing i den ene brystvorten, men er en jeg har jobbet med, som sier at jeg ikke må gjøre det, pga når man blir gravid, så må ALLE stike hull eller sprenge melkekanalen. Eller noe sånt. Skjønte ikke helt hva hun mente. Men hun sa at når man har tatt piercing der, og skal amme, så kommer det ikke melk ut, og da må man stikke hull der eller noe. Og at det gjorde veeeldig vondt, vondere enn å føde! Men jeg har ALDRI hørt noen andre si sånt? Stemmer dette eller? Noen som har hatt piercing i puppen, og blitt gravid?
Gjest Gjest Skrevet 11. mai 2008 #2 Skrevet 11. mai 2008 Det at du har hatt piercing i brystknoppene har ikke noe å si for produksjonen eller utdrivingen, eller ammingen av barnet. Med mindre du har hatt store infeksjoner med dannelse av arrvev rundt stikkstedene. Noen opplever at de lekker fra åpningene etter piercing. Det kan være sjenerende hvis det lekker mye, men farlig er det ikke. Pircingen skader altså ikke melkekanalene, - med mindre du har hatt kraftig infeksjon og fått arrvev.
laperla Skrevet 11. mai 2008 #3 Skrevet 11. mai 2008 Jeg har tenkt å ta piercing i den ene brystvorten, men er en jeg har jobbet med, som sier at jeg ikke må gjøre det, pga når man blir gravid, så må ALLE stike hull eller sprenge melkekanalen. Eller noe sånt. Skjønte ikke helt hva hun mente. Men hun sa at når man har tatt piercing der, og skal amme, så kommer det ikke melk ut, og da må man stikke hull der eller noe. Og at det gjorde veeeldig vondt, vondere enn å føde! Men jeg har ALDRI hørt noen andre si sånt? Stemmer dette eller? Noen som har hatt piercing i puppen, og blitt gravid? Hei:) Har en venninne som ammer for tiden, og ho hadde dobble piercinger (i kryss) i begge brystvortene. Ingen problem, ifg. ho. Har piercing i ene brystvorta, og jeg hadde vel ikke tatt det igjen for å si det sånn. Men i etterkant, var det verdt det.
Lillros Skrevet 11. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 11. mai 2008 Har piercing i ene brystvorta, og jeg hadde vel ikke tatt det igjen for å si det sånn. Men i etterkant, var det verdt det. Du ville ikke gjort det pga smerten? :O
laperla Skrevet 11. mai 2008 #5 Skrevet 11. mai 2008 Du ville ikke gjort det pga smerten? :O Akkurat. Jeg har visst en såkalt "seig" brystvorte. Med andre ord, lei å få stikket hull i. Det medførte at personen som skulle utføre jobben var nøt til å stikke to ganger for å komme helt igjennom. Trøsta er at ikke alle har denne type brystvorte. Uff, ikke meninga å skremme deg altså. Tror det med smerta kommer an på innstillinga også. Er en gira nok, så tåler en stikket. Det går jo relativt fort over.
Lillros Skrevet 11. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 11. mai 2008 Akkurat. Jeg har visst en såkalt "seig" brystvorte. Med andre ord, lei å få stikket hull i. Det medførte at personen som skulle utføre jobben var nøt til å stikke to ganger for å komme helt igjennom. Trøsta er at ikke alle har denne type brystvorte. Uff, ikke meninga å skremme deg altså. Tror det med smerta kommer an på innstillinga også. Er en gira nok, så tåler en stikket. Det går jo relativt fort over. Aner ikke hva en seig brystvorte er, men jeg får ihvertfal vondt vis jeg kniper på den Er heller ikke så veldig dyrt, så har lyst på. Men jeg er ganske pysete når det gjelder smerte da. Kjæresten min blir vel med å holler meg i hånden :o)
Gjest Gjest Skrevet 12. mai 2008 #7 Skrevet 12. mai 2008 jeg har veldig følsomme brystknopper og tok piercing i den ene for noen år siden. Det var vondt, men ikke uutholdelig vondt. Det verste var vel at puppen hovnet opp etterpå, så jeg var litt "skjev" en stund
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå