Gå til innhold

Pysepus sine bryllupsplaner

Gjest Pysepus

Anbefalte innlegg

Gjest madam_mim
Nå som du er så mye hjemme kan du vel male uten at han merker det? :lur:

:lur:

Sånn bortsett fra at jeg har en mann som legger merke til detaljer :fnise:

Her om dagen hadde jeg lakka tåneglene i en sånn sart dus lyserosa farge, jeg så det nesten ikke selv..Så da, når kjæresten kom hjem sa han hei, kysset og klemte meg og sa "så fine tærne dine var vennen, har du lakka de?!" :overrasket: Er det mulig :klø: Mannen legger merke til alt!!

Så tror nesten han hadde sett at vi hadde fått en rosa vegg og to på soverommet ja :hoho: Men jeg kan overtale :lur: DET er noe jeg er god på :Nikke: Flere års erfaring, og har tilgodt å få nei når jeg først har gått inn for å få ja :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Pysepus
Hmm. Jeg og eeelsker råååååååååååååsa, men tror ikke jeg trenger å ha det på soverommmet, ser for meg at jeg raskt blir lei.. Men får jeg ei prinsesse-jente, så skal ikke mamma stå i veien for rosa rom hvertfall :ler:

Hvordan er det med nervene dinr Pysepus, begynner du å kjenne noe? Det er sååå kort tid igjen. Jeg gleder meg sånn på dine vegne til dagen er her. :hoppe:

Hvis du har en vegg i en fin rosafarge, ikke sjokkrosa så kunne det vel gått fint? :fnise: Håper jeg får ei jente en gang som eeeelsker råååååsa :juhu: (hun kommer vel ikke til å ha noe valg :tunge1: )

Nervene er der ikke for annet enn at jeg er nervøs for alt som kan gå galt eller at jeg glemmer noe eller noe sånn... :fnise: Jeg gleder meg også kjempemye til dagen kommer :hoppe: Jammen ikke lenge igjen nå :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus
:lur:

Sånn bortsett fra at jeg har en mann som legger merke til detaljer :fnise:

Her om dagen hadde jeg lakka tåneglene i en sånn sart dus lyserosa farge, jeg så det nesten ikke selv..Så da, når kjæresten kom hjem sa han hei, kysset og klemte meg og sa "så fine tærne dine var vennen, har du lakka de?!" :overrasket: Er det mulig :klø: Mannen legger merke til alt!!

Så tror nesten han hadde sett at vi hadde fått en rosa vegg og to på soverommet ja :hoho: Men jeg kan overtale :lur: DET er noe jeg er god på :Nikke: Flere års erfaring, og har tilgodt å få nei når jeg først har gått inn for å få ja :ler:

Wow, har du en mann som legger merke til detaljer?? :hakeslepp: Du er litt heldig og litt uheldig :fnise: Her er det sånn at han må ha alt inn med teskje, men det er jo greit innimellom da :tunge1:

Selvfølgelig vinner du til slutt, vi har jo et hemmelig våpen :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus

Mamma skulle levere ting til trykk i dag, og vi hadde jo tenkt å ha alt i farger, men nå blir sangheftet (utenom forsiden) i svart/hvitt og det samme med kirkeprogrammet. Vi trenger jo ikke farger på spesielt kirkeprogrammet... hvor mange tar vare på det liksom.. :klø: , men vi vil ha farge på forsiden av sangheftet da!

Ellers har jeg endelig fått tak i lokalet, så nå er jeg beroliget der også :-D

Jeg skal snart gifte meg! :hoppe::danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus

Nå har vi brukt over 30 000 på bryllup :hakeslepp: Tør ikke tenke på hvor mye penger som skal ut de neste ukene... :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi, nå var det mange dager siden jeg hadde vært innom her!! Og masse gøy å oppdatere meg på! :) Fint bord (litt lite råååsa kanskje bare... ;) )!!

Bryllup er så dyrt atte, men det er forhåpentligvis verdt det.. Det er jo bare én gang i livet!!! En kollega av meg kom akkurat tilbake fra bryllupsreise, og fortalte at de hadde brukt 250 000 kr totalt på bryllup og reise!!! :hakeslepp: Det syns jeg var litt vel mye!!! Reisen var riktignok 4 uker rundtur i Australia da, der de ikke hadde spart på noe. Men allikevel...

Lykke til med innspurten!!! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus
*grøss* det er dyrt å gifte seg!!! Men verdt det :love:

Jeg synes det er verdt det, men vet ikke helt om jeg tør vise kjære at jeg har brukt 4000,- på sminke liksom :tunge1: Måtte jo skrive det opp også liksom.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus
Oi, nå var det mange dager siden jeg hadde vært innom her!! Og masse gøy å oppdatere meg på! :) Fint bord (litt lite råååsa kanskje bare... ;) )!!

Bryllup er så dyrt atte, men det er forhåpentligvis verdt det.. Det er jo bare én gang i livet!!! En kollega av meg kom akkurat tilbake fra bryllupsreise, og fortalte at de hadde brukt 250 000 kr totalt på bryllup og reise!!! :hakeslepp: Det syns jeg var litt vel mye!!! Reisen var riktignok 4 uker rundtur i Australia da, der de ikke hadde spart på noe. Men allikevel...

Lykke til med innspurten!!! :kose:

Så kjekt at du synes det er masse gøy å oppdatere seg på! :juhu: Dessverre er ikke jeg så flink på det for tiden, men jeg lover at etter at sommerjobben er ferdig, og kanskje bryllup og bryllupsreise så skal jeg også :jepp: Spørs jo litt hvor mye tid jeg har uken før bryllupet ;)

Tror aldri jeg hadde brukt 250 000 på bryllup, men rundtur i Australia er jo dyrt... men absolutt verdt det! :jepp: Håper vi ikke kommer opp i et seksseifret beløp til bryllupet altså... totalt med bryllupsreisen gjør vi det da! Glad vi bare betaler 1/3 ja :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt drømmebryllup er billig og inkluderer kun nærmeste familie og nærmeste venner... Men hvis jeg får giftet meg skjer det neppe på lenge enda...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus
Mitt drømmebryllup er billig og inkluderer kun nærmeste familie og nærmeste venner... Men hvis jeg får giftet meg skjer det neppe på lenge enda...

Det høres veldig koselig ut det også :) Så lenge man gifter seg med den man elsker betyr det andre egentlig ikke så mye ;) (hm... kanskje litt :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror rett og slett jeg ikke hadde følt meg vel med et stort bryllup. I hvert fall ikke ett til mange tusen kroner. Jeg hadde slitt med at de pengene kunne jeg brukt på ting som hadde betydd mer for meg enn en stor fest...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pysepus! Bare 23 sider siden sist jeg var innom! Synes du sakker akter ut jeg :erter:

Neida... :fnise:

Måtte bare innom en kjapp tur her også med :klemmer::klemmer::klemmer:

Teller ned til bryllupene deres, selv om jeg ikke får vært så mye innom om dagen. Og vettu, jeg gleder meg skikkelig til det er deres tur :) Unner dere så den deilige, deilige dagen!

Det blir SÅÅÅÅ BRAAAAA! (rosa til ære for dere alle :fnise:)

Men nå skal jeg være en god mor og ta med min lille, utsovde sønn ut på trilletur :kgbaby:

:kyss:

Edit: Litt rusten på smiley-koder, og dessuten ble det +24 sider mens jeg skrev gitt :fnise:

Endret av Anea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff, ja de pengene... Er glad vi og fikk en del hjelp. Vi betalte vel ca halvparten selv. Men orker ikke tenke sånn at de pengene kunne jeg brukt på andre ting. Halvparten hadde vi jo ikke hatt, så de kunne vi ikke brukt på noe annet. De fikk vi til å bruke på bryllup, ikke noe annet. Og resten.. ja, da blir det jo ikke såååå vilt mye. Noe må man regne med med over 70 gjester. Og jeg ville ikke hatt færre mennesker, vi har stor famile begge to, og jeg eeelsker mesteparten av familein min. Er glad for at jeg hadde de der. :Nikke:

*flickan forsvarer at 150 000 fløy avgårde på en dag og 2 ukers ferie*

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det viktigste er å gjøre det man føler er riktig for seg selv. :) Men bare tanken på å være midtpunkt for 70 gjester får meg skrekkslagen. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Pysepus
uff, ja de pengene... Er glad vi og fikk en del hjelp. Vi betalte vel ca halvparten selv. Men orker ikke tenke sånn at de pengene kunne jeg brukt på andre ting. Halvparten hadde vi jo ikke hatt, så de kunne vi ikke brukt på noe annet. De fikk vi til å bruke på bryllup, ikke noe annet. Og resten.. ja, da blir det jo ikke såååå vilt mye. Noe må man regne med med over 70 gjester. Og jeg ville ikke hatt færre mennesker, vi har stor famile begge to, og jeg eeelsker mesteparten av familein min. Er glad for at jeg hadde de der. :Nikke:

*flickan forsvarer at 150 000 fløy avgårde på en dag og 2 ukers ferie*

:ler:

Jeg forsvarer også i det vide og brede :fnise: Men det er jo folk jeg ikke hadde trengt å hatt der da!!

Men du vennen... hvor mye vin kjøpte dere???

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus
Det viktigste er å gjøre det man føler er riktig for seg selv. :) Men bare tanken på å være midtpunkt for 70 gjester får meg skrekkslagen. :fnise:

Liker å være midtpunkt jeg :skratte: Eller, det er helt greit for å si det sånn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus

Lurer på om Pysepus roter litt med servitørene... :sjenert: Sånn at vi nå har en for mye, men det gjør jo ikke noe for vi betaler ikke *Aprin* og Mim :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...