Gå til innhold

Pysepus sine bryllupsplaner


Gjest Pysepus

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Alvebruden

Hørtes ut som du hadde et toppers utdrikningslag. :jepp: Så gøy at vi hadde det samme dag. :duskedame: Morsomme bilder. :)

Fint bordoppsett Pysepus. :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du være hjemme hele tiden nå eller? :hoppe:

det blir nok en fin kveld :-D Har fått gjort mye allerede, så kanskje jeg har tid til en liten middagslur også :lur:

Skal være hjemme i to uker, så drar jeg 4 dager til Stockholm og rekker akkurat og ønske deg lykke til dagen før du skal brude deg!! :juhu:

Men på hjemmesiden til hotellet står det: Tråløst internett til alle gjestene!

Derfor tar jeg med den lille bærbare pcen min (som forøvrig er skikkelig crapy, men bedre enn ingenting, så tenker jeg kan flykte til kg om stockholm bare blir fælt, men det skal bli bra da :-D

Bildene fra udrikningslaget var herlig!! Åå så morsomt :ler:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus
Nope, kjøpte min på Trend-huset, men det ser ut for at det er den samme ja :Nikke: De er fiiine :hjerte:

Ojje, jeg vil også ha sånne steiner *misunnelig*

Blir feil det på vårt bord tror jeg :sur: Vi får ha gråstein istedet :hoho: Billigere også det :fnise:

Har du glitre-prikke-dilla? Litt sånn som min mamma; glad i alt som glitrer :ler: Hun er akkurat som skjæra :hoho:

Du må ikke stresse vennen, du har fortsatt noen dager på deg, og folk hjelper deg vel? :klem:

Alt som glitrer er fint, og alt som er rååååsa! :love: Har faktisk kjøpt meg rååååsa truse i dag som jeg skal ha under kjolen :ler: Skal bytte før vi skal på hotellet altså til den fine som hører til BHen, men går for comfort framfor sexy resten av dagen - da er det bare forloveren min som er med på do uansett :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus
Blogg... bilder?? Ikkje her på Kg eller?

No er det jammen ikkje lenge igjen til du blir kone :hoppe:

Nei, ikke på KG! Skal sende deg PM med adresse og sånn jeg :)

Nei, ikke lenge til noen av oss blir konepone nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Pysepus
Flott bord, og flotte bilder fra utdrikningslaget!! :hoppe:

gleeeeder meg til du skal gifte deg!! :kose:

Takk takk! :-D Jeg gleder meg også :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus
Hørtes ut som du hadde et toppers utdrikningslag. :jepp: Så gøy at vi hadde det samme dag. :duskedame: Morsomme bilder. :)

Fint bordoppsett Pysepus. :rødme:

Det var kjempestilig at vi hadde samme dag! :juhu:

Så bra at dere liker bordet :) Skal se hvordan det blir når vi skal ha to oppsatser og binde dem sammen med perler og strå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus
Skal være hjemme i to uker, så drar jeg 4 dager til Stockholm og rekker akkurat og ønske deg lykke til dagen før du skal brude deg!! :juhu:

Men på hjemmesiden til hotellet står det: Tråløst internett til alle gjestene!

Derfor tar jeg med den lille bærbare pcen min (som forøvrig er skikkelig crapy, men bedre enn ingenting, så tenker jeg kan flykte til kg om stockholm bare blir fælt, men det skal bli bra da :-D

Bildene fra udrikningslaget var herlig!! Åå så morsomt :ler:

:klem:

Det var godt at du skal holde deg hjemme til bryllupet ;) Eller nesten da :tunge1:

Godt du kan være på hotellet da om Stockholm blir drit, men tipper du kommer til å kose deg på shopping :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy med bilder :hoppe:

Du ser riktig så søt ut Pysepus.

Og bordet ser veldig bra ut, gleder meg til å se bilder fra den store dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var godt at du skal holde deg hjemme til bryllupet ;) Eller nesten da :tunge1:

Godt du kan være på hotellet da om Stockholm blir drit, men tipper du kommer til å kose deg på shopping :-D

Ja, tenkte jeg ikke kunne være bortreist når du skal gifte deg :ler:

Ja, kan jo være på hotellet, men reka satser på kafe, shopping og annet gøy :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er jammen forskjellige... Jeg fikk nesten fnatt av at det var rosa detaljer på sykkelhjelmen jeg kjøpte i dag... Men jeg måtte jo ha en ny hjelm, og den er for det meste svart, så jeg overlever vel, selv om jeg personlig ikke kan fordra rosa. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim
Vi er jammen forskjellige... Jeg fikk nesten fnatt av at det var rosa detaljer på sykkelhjelmen jeg kjøpte i dag... Men jeg måtte jo ha en ny hjelm, og den er for det meste svart, så jeg overlever vel, selv om jeg personlig ikke kan fordra rosa. ;)

:hakeslepp: :hakeslepp: :hakeslepp: :hakeslepp: :hakeslepp: :hakeslepp:

:dåne: :dåne: :dåne: :dåne: :dåne: :dåne: :dåne:

Går det an å ikke like rosa??? :klø: :riste::fy_fy:

:hoho: har funnet sjokkrosa tapet med sølv i også jeg da, i tilfelle vi skal pusse opp en gang - men da sa kjæresten stopp :skratte:

Hvor kjøpte du den hjelmen forresten?! Jeg har svart sykkel med rosa detaljer (selvsagt :fnise:)

Endret av madam_mim
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Går det an å ikke like rosa??? :klø: :riste::fy_fy:

Definitivt. Stiller ca på lik linje som beige. *grøss* Jeg liker mørk blålilla, sort, rødt, grønt og klare, mørke blåfarger (som kongeblå). Og brunt i visse sammenhenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus
Så gøy med bilder :hoppe:

Du ser riktig så søt ut Pysepus.

Og bordet ser veldig bra ut, gleder meg til å se bilder fra den store dagen.

Takk! :-D

Gleder meg også til bilder fra Dagen :lur: Får vi gjort mye dagen før så kanskje det vanker noen bilder dagen før også :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus
Ja, tenkte jeg ikke kunne være bortreist når du skal gifte deg :ler:

Ja, kan jo være på hotellet, men reka satser på kafe, shopping og annet gøy :-D

Nei, du kan jo ikke det ;) Du må kooose deg masse i Stockholm da :-D Jobber med ei som er der mye og hun synes byen er heeelt fantastisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Pysepus
Vi er jammen forskjellige... Jeg fikk nesten fnatt av at det var rosa detaljer på sykkelhjelmen jeg kjøpte i dag... Men jeg måtte jo ha en ny hjelm, og den er for det meste svart, så jeg overlever vel, selv om jeg personlig ikke kan fordra rosa. ;)

Likte ikke rosa før jeg heller, men nå synes jeg det er nydelig! Men liker bedre grønn og rød altså ;) Du blir kuul med rosa detaljer på sykkelhjelmen :-D

:hakeslepp:

:dåne:

Går det an å ikke like rosa??? :klø: :riste::fy_fy:

:hoho: har funnet sjokkrosa tapet med sølv i også jeg da, i tilfelle vi skal pusse opp en gang - men da sa kjæresten stopp :skratte:

Hvor kjøpte du den hjelmen forresten?! Jeg har svart sykkel med rosa detaljer (selvsagt :fnise:)

Hvorfor fikk du ikke ha rosa tapet? Her er ene veggen på soverommet til ei venninne av meg ;) Hun fikk lov :-D

Definitivt. Stiller ca på lik linje som beige. *grøss* Jeg liker mørk blålilla, sort, rødt, grønt og klare, mørke blåfarger (som kongeblå). Og brunt i visse sammenhenger.

Vi liker mange av de samme fargene da :-D

Edit: måtte slette noen av hakesleppene og dåningene dine Mim........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus
Tuuuusen takk for titten! Utdrikkningslaget såg kjekt ut, skulle nesten ønske eg fekk meg eit også ;)

Og bordet var jo kjempeflott, det såg virkelig koselig og romantisk ut :hjerte:

Bare hyggelig! :)

Det må jo være litt kjedelig å ikke kunne ha utdrikningslag, men så får du jo overraske alle isteden! :lur: Men det var veldig koselig at alle venninnene mine hadde satt av en hel dag til meg!!!

Bordet må være romantisk når man gifter seg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...