Gå til innhold

Pysepus sine bryllupsplaner


Gjest Pysepus

Anbefalte innlegg

Gjest madam_mim
Hva gir man til toastmaster? :klø:

Vi gir 1 liter cognac :ler: Han vil ikke ha noe sier han så....

Men hva med hudpleie av ett eller annet slag? En god parfyme el.l??

Endret av madam_mim
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Pysepus
Skal du sminke deg selv?

Ei venninne skal sminke meg. Vi prøvde litt i går. Blir veldig naturlig, siden jeg ikke bruker sminke til vanlig. Men en litt mørk leppestift. Veldig fornøyd :) Skulle ta bilde, men det glemte jeg jo :tunge1:

Nei, jeg skal ikke sminke meg selv, men kjekt å kunne til en annen gang ;) Dessuten må jeg sminke meg med sminken minst ti ganger før Dagen for at sminken skal bli så fin som mulig :) Jeg glemte også bilder, men egentlig har jeg veldig naturlig sminke så det viser ikke så godt annet enn på bildene :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rekekreket mitt er tilbake! :juhu:

Jaaa!! :juhu:

Håper du koser deg i kveld, for det om du kanskje helst ville vært hjemme! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus
Jaaa!! :juhu:

Håper du koser deg i kveld, for det om du kanskje helst ville vært hjemme! :kose:

Skal du være hjemme hele tiden nå eller? :hoppe:

det blir nok en fin kveld :-D Har fått gjort mye allerede, så kanskje jeg har tid til en liten middagslur også :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest madam_mim

Hvor er du?! Hjemme her eller der??? Hos svigers kanskje......? :spy::fnise:

Nysgjerrig jeg????? :engel:

Endret av madam_mim
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus
Hvor er du?! Hjemme her eller der??? Hos svigers kanskje......? :spy::fnise:

Nysgjerrig jeg????? :engel:

Jeg er der hvor leiligheten min er :lur: Hjemme hjemme hos mamma er jeg i helgene nå og til svigers skal jeg ikke på lenge! ;) Fikk du tilfredsstilt nysgjerrigheten din nå? :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim
Jeg er der hvor leiligheten min er :lur: Hjemme hjemme hos mamma er jeg i helgene nå og til svigers skal jeg ikke på lenge! ;) Fikk du tilfredsstilt nysgjerrigheten din nå? :tunge1:

:Nikke:

Takk :bukke:

:hoho:

Endret av madam_mim
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åååh Pysepusen min, for et nydelig dekket bord! :dåne: Det var utrolig fint!

Også så koselige bilder fra utdrikningslaget ditt! Så virkelig ut som du koste deg og hadde en herlig dag, det er det dagen skal være og det er så godt at man får det sånn. Jeg skulle ønske jeg fikk flere utdrikningslag jeg gjerne :fnise: Skikkelig koselige bilder altså!! Såå søt du var! :klemmer: :klemmer: :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim

Så gøy å se bilder fra utdrikningslaget :hoppe: Så kjempegøy ut :jepp: Du er nå så blid og søt også da :kyss:

Bordet så kjempefint ut :dåne: Ehm..har vi lik løper bare du har sølv?! :klø: Gleder meg SÅNN til å se de in real life :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Pysepus
Åååh Pysepusen min, for et nydelig dekket bord! :dåne: Det var utrolig fint!

Også så koselige bilder fra utdrikningslaget ditt! Så virkelig ut som du koste deg og hadde en herlig dag, det er det dagen skal være og det er så godt at man får det sånn. Jeg skulle ønske jeg fikk flere utdrikningslag jeg gjerne :fnise: Skikkelig koselige bilder altså!! Såå søt du var! :klemmer: :klemmer: :klemmer:

Takk takk! :-D Det er mammaen min som dekket bordet :) Eller, etter at jeg hadde tatt bildene kom min kokketante og fikset litt på glasser og sånn, men det er hun som skal fikse det uansett når vi dekker så stoler på at det går bra sammen med mamma og ekstramammas pynting :juhu:

Det var et herlig utdrikningslag, ja :) Likte spesielt bildet i våtdrakten :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus
Så gøy å se bilder fra utdrikningslaget :hoppe: Så kjempegøy ut :jepp: Du er nå så blid og søt også da :kyss:

Bordet så kjempefint ut :dåne: Ehm..har vi lik løper bare du har sølv?! :klø: Gleder meg SÅNN til å se de in real life :juhu:

Takk for fine komplimenter søte mim :kyss:

Har du også kjøpt løperen din på Løiten? Min er i sølv ja ;) Kanskje du så at det er noen glass-stener som skinner også? Må jo ha en liten prikk over i-en (rart jeg stresser når jeg skal ha sånne prikker overalt :ler: ) :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim
Takk for fine komplimenter søte mim :kyss:

Har du også kjøpt løperen din på Løiten? Min er i sølv ja ;) Kanskje du så at det er noen glass-stener som skinner også? Må jo ha en liten prikk over i-en (rart jeg stresser når jeg skal ha sånne prikker overalt :ler: ) :lur:

Nope, kjøpte min på Trend-huset, men det ser ut for at det er den samme ja :Nikke: De er fiiine :hjerte:

Ojje, jeg vil også ha sånne steiner *misunnelig*

Blir feil det på vårt bord tror jeg :sur: Vi får ha gråstein istedet :hoho: Billigere også det :fnise:

Har du glitre-prikke-dilla? Litt sånn som min mamma; glad i alt som glitrer :ler: Hun er akkurat som skjæra :hoho:

Du må ikke stresse vennen, du har fortsatt noen dager på deg, og folk hjelper deg vel? :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...