Gå til innhold

Pysepus sine bryllupsplaner


Gjest Pysepus

Anbefalte innlegg

Gjest Pysepus
Jeg har selvsagt lyst, men liker å ha fred og ro ikke ikke väre supertrött og sliten. ;)

Helt sant :) Har du lest nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Pysepus
Så utrolig bra utdrikningslag. Passe utdriting og passe dritings, det er det beste.

Nå er det ikke lenge igjen Pysepys, snart er du gift :hoppe:

Hvor mange arbeidsdager har du igjen nå da?

*gleder meg sånn på dine vegne*

Det beste utdrikningslaget :-D

Nå har jeg 11 arbeidsdager igjen av 35, så det går seg til :hoppe: Gleder meg sånn jeg også :danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus
Høres ut som et supert utdrikningslag :-D

Veldig koselig med utdrikningslag, man skulle nesten hatt det oftere :fnise:

Det hadde vært kjempegøy med et utdrikningslag hver sommer :fnise: Men bare det å samle venninnene er jo gøy og når vi flytter "hjem" blir det lettere :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vært kjempegøy med et utdrikningslag hver sommer :fnise: Men bare det å samle venninnene er jo gøy og når vi flytter "hjem" blir det lettere :juhu:

Er dere på flyttefot?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus
Er dere på flyttefot?

Ikke ennå, men kommer nok til å bytte by i løpet av de neste årene :lur: Bytter leilighet til neste vår :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke ennå, men kommer nok til å bytte by i løpet av de neste årene :lur: Bytter leilighet til neste vår :)

Da så :-D

Her skal vi selge leiligheten og bytte by vi også, blir koselig å komme "hjem" igjen... men flytting er noe herk, denne gangen kan jeg jo nesten ikke hjelpe til en gang :fnise: stakkars mannen.

Ja,ja... han blir vel sterk da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt sant :) Har du lest nå?

Ikke i dag... Det vil si, jeg har planer om å lese etterpå, skal bare ta ei dagbokrunde först. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det beste utdrikningslaget :-D

Nå har jeg 11 arbeidsdager igjen av 35, så det går seg til :hoppe: Gleder meg sånn jeg også :danser:

WOOOW :overrasket: 11 dager igjen bare :mrgreen: så deilig :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes ut som et kjempefint utdrikningslag!!! :jepp: Nå er det ikke lenge igjen til bryllupet!!! Har du kontroll? :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus
Da så :-D

Her skal vi selge leiligheten og bytte by vi også, blir koselig å komme "hjem" igjen... men flytting er noe herk, denne gangen kan jeg jo nesten ikke hjelpe til en gang :fnise: stakkars mannen.

Ja,ja... han blir vel sterk da.

Han blir sterk og fin å se på :lur: Blir nok herlig å komme "hjem" ja :jepp: Gleder meg veldig jeg :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus
WOOOW :overrasket: 11 dager igjen bare :mrgreen: så deilig :-D

Det er kjempeherlig! :juhu: Skal bli deilig å bli ferdig :danse: Men etter det er det bare en uke igjen til bryllupet :sjokkert: Vet ikke hvordan følelsene er da :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Pysepus
Hørtes ut som et kjempefint utdrikningslag!!! :jepp: Nå er det ikke lenge igjen til bryllupet!!! Har du kontroll? :lur:

Det var supert! :duskedame:

Nå er det jammen meg ikke lenge igjen nei :-D Tror det meste er under kontroll, men kommer nok på noe :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Pysepus

Ja, nå er det bare tre uker igjen :juhu:

Har hatt en veldig travel dag i dag, så nå var det herlig å slappe litt av :) Dagen begynte med at jeg var på sminkeopplæring der hvor jeg fikk ansiktsbehandling forrige helg. De selger ID Minerals og det var sminken jeg ville ha. Lærte mye og kjøpte sminke for over 3000 kroner :hakeslepp: Måtte jo ha aaalt, og det holder i flere år så da slo jeg til ;) Uansett hadde jeg måttet kjøpe sminke. Synes selv jeg ble kjempefin :hoppe: Har fått masse masse skryt i dag :-D Hadde egentlig sånn sminke som ikke viser så mye siden jeg ikke bruker noe annet enn mascara til vanlig, men øyenskyggen viser jo litt da og de som kjenner meg ser at jeg er mer sminket enn til vanlig. Så fikk jeg tre gode tips til fotograferingen; ha pudder på ørene, ha på nytt pudder i resten av ansiktet og bruk leppestift ikke lipgloss, for bruker man lipgloss når man tar bilder ser det ut som om man sugler :fnise: Så jeg kjøpte både leppestift og lipgloss :-D

Såå var jeg på linseopplæring, men får ikke linsene mine før neste lørdag for hun måtte bestille inn :) Skal jo ikke ha dem noe mer enn i bryllupet, så det blir også en dyr fornøyelse :ler:

Har også prøvedekket bordet i dag! Legger bilder ut i bloggen senere (gir beskjed) :) Det ble nyyydelig og det kommer til å bli enda finere på Dagen! :duskedame:

Og har kjøpt noen gaver til noen hjelpere - søøte armbånd :)

Ja... nå er det litt strikking så er det NATT og i morgen skal jeg sove så lenge jeg orker ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus

Dagens to do-liste:

- lage fruktbestillingsliste :jepp:

- lage alkoholbestillingsliste :jepp:

- lage mineralvannsbestillingsliste :jepp:

- knyte silkebånd på bordkortene :jepp:

Endret av Pysepus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Septima

Skal du sminke deg selv?

Ei venninne skal sminke meg. Vi prøvde litt i går. Blir veldig naturlig, siden jeg ikke bruker sminke til vanlig. Men en litt mørk leppestift. Veldig fornøyd :) Skulle ta bilde, men det glemte jeg jo :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...