Gå til innhold

Pysepus sine bryllupsplaner

Fremhevede innlegg

Skrevet

Pysepus! Både jeg og Aprin ser deg på msn, oppdater oss før vi dør av nysgjerrighet!!

:juhu: :juhu:

Videoannonse
Annonse
Gjest Pysepus
Skrevet

Takk for at dere har fjasa i så mange sider slik at jeg måtte lese dem først! :tunge1:

Referat kommer... må bare skrive det først ;)

Gjest Pysepus
Skrevet

Referat kommer i bloggen, gir beskjed når det er ferdig!

Skrevet

Åå gru! Jeg kan ikke vente så lenge!! Er halvdød allerede altså!! :ler:

Skrevet
Vi må jo holde liv i boka di :fnise:

Og gi deg fine sanger å høre på :Nikke:

Gjest Revenka
Skrevet

Har lest i bloggen. Høres ut som et kjempekoselig utdrikkningslag, og du høres veldig fin ut i kostymen du måtte gå i ;) Mens jeg alikevel var i bloggen måtte jeg jo også se litt på deg i kjolen. Du kommer til å være sååååååå fin på den store dagen (som ikke er så lenge til). :klem:

Gjest Pysepus
Skrevet
Så koselig :)

Kjempekoselig :)

ÅÅ :-D :-D Det hørtes kjempe gøy ut!!! :hoppe:

Det var helt fantastisk! :juhu:

Har lest i bloggen. Høres ut som et kjempekoselig utdrikkningslag, og du høres veldig fin ut i kostymen du måtte gå i ;) Mens jeg alikevel var i bloggen måtte jeg jo også se litt på deg i kjolen. Du kommer til å være sååååååå fin på den store dagen (som ikke er så lenge til). :klem:

Det var kjempekoselig! :) Kostymet var jo bare søtt :) Var ei lita jente som pekte på meg og sa til mammaen sin: "mamma, det er akkurat sånt jeg ønsker meg"!!!

Takk for kjoleskryt :) Nå er det jammen meg ikke lenge igjen :dåne:

Skrevet
Var ei lita jente som pekte på meg og sa til mammaen sin: "mamma, det er akkurat sånt jeg ønsker meg"!!!

Ååå :ler:

Gjest madam_mim
Skrevet

Det hørtes helt fantastisk ut det utdrikningslaget ditt :hoppe: :hoppe: :hoppe: Akkurat nå irriterer jeg meg bittelitt over at jeg ikke var på kaien når dere var der :sur: Hadde jo vært morsomt å se deg live :ler:

Apropos meldinger så skreiv du utrolig rett til å være såpass på en snurr jeg mistenker du var (pga innholdet :hoho:)

Skrevet

Mim og PP!

Han heite på jobben snakker til meg!! Over facebook chatten!!

:dåne: :dåne:

Gjest Pysepus
Skrevet
Det hørtes helt fantastisk ut det utdrikningslaget ditt :hoppe: :hoppe: :hoppe: Akkurat nå irriterer jeg meg bittelitt over at jeg ikke var på kaien når dere var der :sur: Hadde jo vært morsomt å se deg live :ler:

Apropos meldinger så skreiv du utrolig rett til å være såpass på en snurr jeg mistenker du var (pga innholdet :hoho:)

Ja, jeg var overrasket over å IKKE treffe noen kjente i byen... så etter deg og *Aprin* hele tiden siden dere visste at jeg ble hentet ;)

Du vet, jeg takler ikke skrivefeil jeg så derfor skriver jeg ikke feil :tunge1:

Mim og PP!

Han heite på jobben snakker til meg!! Over facebook chatten!!

:dåne: :dåne:

Snakk tilbake da vel! :lol:

Skrevet

Skal du ikke legge ut referat her?

Gjest Pysepus
Skrevet
Skal du ikke legge ut referat her?

Nei, jeg vil ikke det... men du kan få tilgang til bloggen da ;)

Skrevet

Ja, jeg vil gjerne oppdateres. ;)

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...