Gå til innhold

Pysepus sine bryllupsplaner

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg ville bare skrevet inn hvem som skal tale- og når, dersom jeg var HELT 100% sikker på at det var slik det kommer til å bli. Kjedelig å ha feil rekkefølge i heftet, da er det bedre at talene kommer som en overraskelse :)

Gjest Pysepus
Skrevet
Syns det var kjempebra jeg :dåne: Men du skriver ikke noe om kaffegjestene, gjør du? De kommer jo senere liksom..

Skriver ikke om kaffegjestene, for heftet er for middagen liksom... :sjenert:

Gjest Pysepus
Skrevet
:sjarmor: Reka er venn på facebook allerede hun :sjarmor:

:cool: = Reka :Nikke:

Jepp! :juhu:

Gjest Pysepus
Skrevet
jeg ville bare skrevet inn hvem som skal tale- og når, dersom jeg var HELT 100% sikker på at det var slik det kommer til å bli. Kjedelig å ha feil rekkefølge i heftet, da er det bedre at talene kommer som en overraskelse :)

Rekkefølgen er satt, men setter ikke opp tidspunkter... hm... får vise det til mamma og mormor og morfar på fredag og se hva de sier :)

Skrevet

Jeg spør her også jeg altså, skulle ikke vi leke? :sjenert: For du skjønner, det er ingen andre som vil leke heller, fordi det er ingen her!

:sukk:

:gråte:

Pysepus kom hjem, for jag lengtar efter dig, nanananana :digge:

Gjest Pysepus
Skrevet
Jeg spør her også jeg altså, skulle ikke vi leke? :sjenert: For du skjønner, det er ingen andre som vil leke heller, fordi det er ingen her!

:sukk:

:gråte:

Pysepus kom hjem, for jag lengtar efter dig, nanananana :digge:

Honey, I'm hooooome! :juhu:

Gjest Pysepus
Skrevet
:juhu: :juhu:

Hva skal vi leke?

Vi kan leke at vi legger oss under dyna, lukker øynene, så ser vi hvem som klarer det best fram til klokka seks i morgen? :-D

Gjest Alvebruden
Skrevet (endret)

What? Stille det var her da.... :klø: Ikke helt normalt.

:hoppe: litt, så boka spretter opp på toppen! :fnise:

Endret av Alvebruden
Skrevet
Vi kan leke at vi legger oss under dyna, lukker øynene, så ser vi hvem som klarer det best fram til klokka seks i morgen? :-D

:sukk: jeg tapte!!

Skrevet

*spent på om det skjer noe idag* :popcorn:

Gjest Pysepus
Skrevet
*spent på om det skjer noe idag* :popcorn:

Jeg også :popcorn:

Skrevet

:juhu: Pysepus er henta!!!!! :juhu:

Fikk melding litt før kl 10 :)

spent på å høre hva de har funnet på for henne! :hoppe: :hoppe:

Gjest Revenka
Skrevet

Åh, artig med utdrikkningslag. Håper du får en fin og minneverdig dag i dag Pysepusen... :klem:

Skrevet

Oi så moro!! :hoppe: Venter spent på referat :popcorn:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...