Gå til innhold

Pysepus sine bryllupsplaner

Fremhevede innlegg

Gjest Pysepus
Skrevet
Godt jeg skal til ny vurdering hos ortoped etter bryllupet deres :sjenert: Skal inn 6. august :sukk: Frykter det blir operasjon denne gangen :redd: Men jeg har sagt jeg nekter å operere før bryllupet vårt, vil jo ikke gå med armen i fatle på bryllupsdagen heller, jeg skal jo være på mitt fineste :regler:

Jammen bra du skal inn etterpå ja :jepp: Du må ikke frykte om det blir operasjon - du er heldig! Min skulder kan de ikke gjøre noe med :sukk:

Videoannonse
Annonse
Gjest Pysepus
Skrevet

Gjentar bare at de som vil se bilder etter bryllupet - før jeg kommer hjem fra bryllupsreisen, må bli venn med meg på Facebook :lur:

Gjest madam_mim
Skrevet
Gjentar bare at de som vil se bilder etter bryllupet - før jeg kommer hjem fra bryllupsreisen, må bli venn med meg på Facebook :lur:

Venne-samler :lur:

:hoho:

Gjest Pysepus
Skrevet
Venne-samler :lur:

:hoho:

:fnise: synes selv det er gøy å se bilder etter bryllupet, så håper jo noen vil synes det samme om vårt :ler:

Gjest Pysepus
Skrevet
Ho er en luring. :lur:

Jeg har 241 flere venner enn Mim da :ler:

Gjest Alvebruden
Skrevet
Jeg har 241 flere venner enn Mim da :ler:

:hakeslepp:

Såååå mange?

Skrevet

Oi, bare en måned igjen plutselig jo! Det var jo akkurat flere måneder! Skjønner ikke hvor tida blir av jeg!! Lykke til med innspurten!!!

Gjest madam_mim
Skrevet

Såååå mange?

:fnise: jeg har bare de viktigste :fnise:

Gjest Pysepus
Skrevet

Såååå mange?

Enten har jeg mange eller så har hun få :fnise:

:fnise: jeg har bare de viktigste :fnise:

Jeg er en av de viktigste! :juhu:

Gjest Pysepus
Skrevet
Oi, bare en måned igjen plutselig jo! Det var jo akkurat flere måneder! Skjønner ikke hvor tida blir av jeg!! Lykke til med innspurten!!!

Nei, jeg skjønner heller ikke hvor den blir av! Her sitter jeg, en stk. stressa og gråtende brud fordi ingen respekterer fristene våre :gråte: Det er for F*** ikke min skyld at det er sånn! :frustrert: Det har stått på bryllupssida vår i et år så derfor tar jeg ingen hensyn nå lenger...

Skrevet

Huffda :klemmer::kose: Jeg skjønner deg såå godt! Folk som har visst om alle frister og grunner og alt i all evighet burde klare å overholde disse fristene. Det er jo faktisk frister til ditt og datt av en grunn, vi gjør det jo ikke for gøy :sjenert:

Gjest madam_mim
Skrevet

Au :klem:

Mange som ikke har svart? Skjønner ikke hvorfor folk lar vær å svare, kanskje vi gir de for lange frister?! Mulig vi bare skulle gitt dem et par ukers frist, sånn at de ikke rakk å "glemme" å svare....?!

Jeg kjenner jeg synes det er kjipt at folk ikke svarer, og når jeg spør sier de det er fordi "fordi det er en selvfølge at de kommer" :klø: Eller de sier det til mamma og pappa istedet for til oss :dåne: Hva med å gi tilbakemelding sånn som vi ber om - enten pr sms eller mail - hvor vanskelig kan det være liksom?! Og når ble det en selvfølge at folk kommer?! En kan jo ikke beregne mat til bryllup på den måten, det er tapsprosjekt det :kjefte:

Skjønner deg godt jeg, det er grenser for hvor langt utover fristen en kan vente :jepp: Ikke svar = nei for meg :sjenert:

Gjest Pysepus
Skrevet

Det er sangene som skal inn i sangheftet... har jo snakket med trykkeriet og det er en grunn til at sangene skulle inn til 1. juli. Lurer på om jeg skal skrive inn kveldens talere også inn i sangheftet? Hadde det vært koselig?

Gjest madam_mim
Skrevet
Det er sangene som skal inn i sangheftet... har jo snakket med trykkeriet og det er en grunn til at sangene skulle inn til 1. juli. Lurer på om jeg skal skrive inn kveldens talere også inn i sangheftet? Hadde det vært koselig?

Ja det ville jeg gjort :Nikke: Det sto i sangheftet når ene venninna mi gifta seg, kjekt å vite hvem som skulle tale og når :)

Gjest Pysepus
Skrevet
Ja det ville jeg gjort :Nikke: Det sto i sangheftet når ene venninna mi gifta seg, kjekt å vite hvem som skulle tale og når :)

Mim, kan du komme på msn?

Gjest madam_mim
Skrevet

Har du skrevet beskrivelse av hver gjest? Er litt usikker om jeg bare skal ha litt fakta eller om jeg skal gå "dypere" :sjenert: Men da får jeg et problem der forholdet ikke er så veldig bra liksom...Hva skriver en om høyrefløyen?!

Gjest Pysepus
Skrevet

Har skrevet om hver enkelt gjest ja ;) Ikke lett å skrive om visse folk, men har da fått ned noe :fnise:

Der kom du på msn så du får se hele sangheftet :-D

:klemmer:

Gjest madam_mim
Skrevet

Syns det var kjempebra jeg :dåne: Men du skriver ikke noe om kaffegjestene, gjør du? De kommer jo senere liksom..

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...