Gjest Pysepus Skrevet 29. juni 2008 #1081 Skrevet 29. juni 2008 tuller du?!?! Hvem er alle disse folkene? Foreldre, faddere, forlovere, oss... Da har dere vel satt av mange timer til middag? Koslig da. :rødme: Vi har 3,5 timer til middagen ja Men regner jo ikke med at de er så lange jeg skal holde 3 og *Aprin* skal ha resten Du vet vi driver og planlegger Ja, jeg gleder meg virkelig til deres planlegging altså
*Aprin* Skrevet 29. juni 2008 #1082 Skrevet 29. juni 2008 Du kan virkelig glede deg til våre innslag!! I bryllupet vi var i i går, var det 12 taler og 9 sanger! pluss at buden sang til brudgommen! Gikk helt fint det, alle utenom brudgommen holdt talene korte, og vi er veeldig glade i å synge da! Følte ikke middagen varte lenge i det hele tatt! Hadde en luftepause underveis, men fra vi satte oss med bordet til vi var ferdig, gikk det 4,5 time.
*Aprin* Skrevet 29. juni 2008 #1083 Skrevet 29. juni 2008 Du kan virkelig glede deg til våre innslag!! I bryllupet vi var i i går, var det 12 taler og 9 sanger! pluss at buden sang til brudgommen! Gikk helt fint det, alle utenom brudgommen holdt talene korte, og vi er veeldig glade i å synge da! Følte ikke middagen varte lenge i det hele tatt! Hadde en luftepause underveis, men fra vi satte oss med bordet til vi var ferdig, gikk det 4,5 time. ps: da teller jeg ikke med velkommen- og takk for maten talen
Gjest madam_mim Skrevet 29. juni 2008 #1084 Skrevet 29. juni 2008 Du kan virkelig glede deg til våre innslag!! I bryllupet vi var i i går, var det 12 taler og 9 sanger! pluss at buden sang til brudgommen! Gikk helt fint det, alle utenom brudgommen holdt talene korte, og vi er veeldig glade i å synge da! Følte ikke middagen varte lenge i det hele tatt! Hadde en luftepause underveis, men fra vi satte oss med bordet til vi var ferdig, gikk det 4,5 time. Har vi nevnt at vi er sånne dansende servitører??????????? Med hvit bluse knytta opp under puppene, kort korte skjørt og platåsko...Virkelig et syn
Gjest Pysepus Skrevet 29. juni 2008 #1085 Skrevet 29. juni 2008 Du kan virkelig glede deg til våre innslag!! I bryllupet vi var i i går, var det 12 taler og 9 sanger! pluss at buden sang til brudgommen! Gikk helt fint det, alle utenom brudgommen holdt talene korte, og vi er veeldig glade i å synge da! Følte ikke middagen varte lenge i det hele tatt! Hadde en luftepause underveis, men fra vi satte oss med bordet til vi var ferdig, gikk det 4,5 time. Oi, det var mye Vi har jo bare 3,5 timer, men det går nok bra hvis dere fikk gjort så mye på den tiden ps: da teller jeg ikke med velkommen- og takk for maten talen Har vi nevnt at vi er sånne dansende servitører??????????? Med hvit bluse knytta opp under puppene, kort korte skjørt og platåsko...Virkelig et syn Skal dere det? Skal du også være servitør kanskje? :klø: ( )
Gjest madam_mim Skrevet 29. juni 2008 #1086 Skrevet 29. juni 2008 Skal dere det? Skal du også være servitør kanskje? :klø: ( ) Er vel ikke noe å være redd for vel *fornærma* Jeg har sagt jeg kan servere de teite, for da gjør det ingenting om jeg søler Nei altså egentlig så pleier det å gå bra Har bare sølt en gang, og det mener jeg fortsatt ikke var meg, han sølte øl på seg selv og skyldt på meg Dust Dessuten så lurer jeg på om du vil servere i mitt Fikk vite idag at vi får holde servitører selv
Gjest Pysepus Skrevet 29. juni 2008 #1087 Skrevet 29. juni 2008 Jeg har egentlig lyst på en servitør til jeg for jeg synes det høres litt lite ut med fire servitører til 60 gjester... synes ikke du også det? :klø: Så hvis hun dama sier vi godt kan ha en til, kan du da? :klø: Og jeg har jo sagt ja til å servere i deres :juhu: Jeg serverer også gjerne til de teite!
Gjest Alvebruden Skrevet 29. juni 2008 #1088 Skrevet 29. juni 2008 Er vel ikke noe å være redd for vel *fornærma* Jeg har sagt jeg kan servere de teite, for da gjør det ingenting om jeg søler Nei altså egentlig så pleier det å gå bra Har bare sølt en gang, og det mener jeg fortsatt ikke var meg, han sølte øl på seg selv og skyldt på meg Dust Dessuten så lurer jeg på om du vil servere i mitt Fikk vite idag at vi får holde servitører selv Så slemt gjort. Mim ville aldri i verden ha sølt øl på noen.
Gjest madam_mim Skrevet 29. juni 2008 #1089 Skrevet 29. juni 2008 (endret) Jeg har egentlig lyst på en servitør til jeg for jeg synes det høres litt lite ut med fire servitører til 60 gjester... synes ikke du også det? :klø: Så hvis hun dama sier vi godt kan ha en til, kan du da? :klø: Og jeg har jo sagt ja til å servere i deres :juhu: Jeg serverer også gjerne til de teite! Telefonen min nekter å sende melding til deg *slenger tlf veggimellom* Normal beregning av servitører er 1 servitør per 10 gjester, så jeg er enig med deg som synes det er lite med 4 på 60 Jeg serverer gjerne i bryllupet ditt vennen, så tar vi det som en vennetjeneste for hverandre - jeg i ditt og du i mitt Kan skjønne du skal få de teite Bare de sitter ikke ved siden av hverandre, så det betyr at du må springe litt på kryss og tvers Endret 29. juni 2008 av madam_mim
Gjest madam_mim Skrevet 29. juni 2008 #1090 Skrevet 29. juni 2008 Så slemt gjort. Mim ville aldri i verden ha sølt øl på noen. Ikke med vilje ihvertfall
Gjest Reka Skrevet 29. juni 2008 #1091 Skrevet 29. juni 2008 Vil du ha en klem?? Jaa :-D Ps, jeg la deg til på facebook jeg.. Siden du plutselig hoppet opp der, så tenkte reka: dette er ett tegn, pysepus vil bli lagt til!! :juhu: (Så kan man snoke litt )
Gjest Pysepus Skrevet 29. juni 2008 #1092 Skrevet 29. juni 2008 på Mim! Du er en Så får *Aprin* en "date" også
*Aprin* Skrevet 29. juni 2008 #1093 Skrevet 29. juni 2008 Vil du ha en klem?? Jaa :-D Ps, jeg la deg til på facebook jeg.. Siden du plutselig hoppet opp der, så tenkte reka: dette er ett tegn, pysepus vil bli lagt til!! :juhu: (Så kan man snoke litt ) nå ble jeg nysgjerrig... *skyndteseginnpåfacebookforåsehvempysepuserblittvennmed*
Gjest Pysepus Skrevet 29. juni 2008 #1094 Skrevet 29. juni 2008 Vil du ha en klem?? Jaa :-D Ps, jeg la deg til på facebook jeg.. Siden du plutselig hoppet opp der, så tenkte reka: dette er ett tegn, pysepus vil bli lagt til!! :juhu: (Så kan man snoke litt ) Vil alltid ha en :-D Aksepterte deg på facebook :-D Snoking er kult!! Tenkte jeg skulle si til folk her at de som vil se bilder fort etter bryllupet får bli vennen min der
Gjest Pysepus Skrevet 29. juni 2008 #1095 Skrevet 29. juni 2008 nå ble jeg nysgjerrig... *skyndteseginnpåfacebookforåsehvempysepuserblittvennmed*
Gjest Pysepus Skrevet 29. juni 2008 #1096 Skrevet 29. juni 2008 Mim: mobilen din er klikka, for jeg fikk nettopp 11 meldinger av deg på noen sekunder
Gjest madam_mim Skrevet 29. juni 2008 #1097 Skrevet 29. juni 2008 på Mim! Du er en Så får *Aprin* en "date" også Sant, sant!! Mim er ikke ikveld!
Gjest madam_mim Skrevet 29. juni 2008 #1098 Skrevet 29. juni 2008 Mim: mobilen din er klikka, for jeg fikk nettopp 11 meldinger av deg på noen sekunder da kan jeg slutte å sende da kanskje?? Eller....
Gjest madam_mim Skrevet 29. juni 2008 #1099 Skrevet 29. juni 2008 Vil ha ny telefon Trenger visst det
Fremhevede innlegg