Gå til innhold

Pysepus sine bryllupsplaner

Gjest Pysepus

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Pysepus
Jeg reiser om 14 dager :hoppe: Måtte liksom bare inn å si det :fnise:

Å, det skal du! :juhu: Vil du komme på besøk til meg en dag i neste uke for å få bursdaggaven din da og kanskje litt mat? :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus
Ha en S-T-R-Å-L-E-N-D-E dag Pysepus :klem:

Nå er det freeeedag, og snart helg :hoppe: :juhu: :hoppe:

Takk det samme Mim :klemmer:

Jeg er hjemme og syk i dag... feber og forkjøla... :forkjola:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus

I dag skal vi reise hjem til svigers og regner med at det er endel kø, og da skal vi gjøre så godt vi kan å lage ferdig sangheftet til bryllupet :juhu: Skal skrive noen ord om hver gjest, og det kan jo ta litt tid ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Pysepus

Fikk nettopp melding fra ei venninne: "hei vennen :) gleder meg til i morgen :) jeg kan ikke være med helt fra starten av, men ejg møter dere. Men forresten du vet vel ingenting du? :lol: "

Skal jeg drikkes ut i morgen eller tuller de bare med meg??? :sjenert: :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ojj ojj... da er hun rimelig lur da som alvslører seg :roll: Men det kan jo hende hun skriver det slik at du bare skal lure om det er i morgen :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus
ojj ojj... da er hun rimelig lur da som alvslører seg :roll: Men det kan jo hende hun skriver det slik at du bare skal lure om det er i morgen :lur:

Jeg tenker også at hun bare holder på å tulle med meg :lur: Men man vet jo aldri ;) Det er hun samme som avslørte at jeg skulle drikkes ut 5. juli... :sjenert: Hm... :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest madam_mim
Fikk nettopp melding fra ei venninne: "hei vennen :) gleder meg til i morgen :) jeg kan ikke være med helt fra starten av, men ejg møter dere. Men forresten du vet vel ingenting du? :lol: "

Skal jeg drikkes ut i morgen eller tuller de bare med meg??? :sjenert: :klø:

:dåne: hallo, hun kan vel ikke være så vims at hun sender en sånn melding til deg vel?! :fnise:

Nå må du bare vente å se :hoppe: åååå, så spennende - det kribler i magen min på dine vegne :ler:

God bedring vennen og lykke til :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, det skal du! :juhu: Vil du komme på besøk til meg en dag i neste uke for å få bursdaggaven din da og kanskje litt mat? :-D

Hadde vært koselig, jobber nesten hele uka, fri på tirsdag og tidlig ferdig på fredag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Pysepus
:dåne: hallo, hun kan vel ikke være så vims at hun sender en sånn melding til deg vel?! :fnise:

Nå må du bare vente å se :hoppe: åååå, så spennende - det kribler i magen min på dine vegne :ler:

God bedring vennen og lykke til :klem:

Jeg tenker at det bare er tull, men vi får se ;) Sender melding til *Aprin* hvis jeg blir hentet så skriver hun det nok inn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus
Hadde vært koselig, jobber nesten hele uka, fri på tirsdag og tidlig ferdig på fredag.

Tirsdag kanskje? Skal ikke være i byen noen helger før bryllupet nå :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*hihi* skal ikke se bort i fra at vi henter deg hos svigers i morgen :fnise:

Jeg skal sørge for at du får noe sterke saker rett foran svigermor :gjeiper: :skaal:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...