naley Skrevet 27. juni 2008 #1021 Del Skrevet 27. juni 2008 Jeg reiser om 14 dager Måtte liksom bare inn å si det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 27. juni 2008 #1022 Del Skrevet 27. juni 2008 Ha en S-T-R-Å-L-E-N-D-E dag Pysepus Nå er det freeeedag, og snart helg :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 27. juni 2008 #1023 Del Skrevet 27. juni 2008 Poke Poke right back at you! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 27. juni 2008 #1024 Del Skrevet 27. juni 2008 Jeg reiser om 14 dager Måtte liksom bare inn å si det Å, det skal du! :juhu: Vil du komme på besøk til meg en dag i neste uke for å få bursdaggaven din da og kanskje litt mat? :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 27. juni 2008 #1025 Del Skrevet 27. juni 2008 Ha en S-T-R-Å-L-E-N-D-E dag Pysepus Nå er det freeeedag, og snart helg :juhu: Takk det samme Mim Jeg er hjemme og syk i dag... feber og forkjøla... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 27. juni 2008 #1026 Del Skrevet 27. juni 2008 I dag skal vi reise hjem til svigers og regner med at det er endel kø, og da skal vi gjøre så godt vi kan å lage ferdig sangheftet til bryllupet :juhu: Skal skrive noen ord om hver gjest, og det kan jo ta litt tid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Aprin* Skrevet 27. juni 2008 #1027 Del Skrevet 27. juni 2008 gooooooood bedring, og lykke til hos Svigers! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 27. juni 2008 #1028 Del Skrevet 27. juni 2008 gooooooood bedring, og lykke til hos Svigers! Dobbeltakk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 27. juni 2008 #1029 Del Skrevet 27. juni 2008 Fikk nettopp melding fra ei venninne: "hei vennen gleder meg til i morgen jeg kan ikke være med helt fra starten av, men ejg møter dere. Men forresten du vet vel ingenting du? " Skal jeg drikkes ut i morgen eller tuller de bare med meg??? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 27. juni 2008 #1030 Del Skrevet 27. juni 2008 ojj ojj... da er hun rimelig lur da som alvslører seg Men det kan jo hende hun skriver det slik at du bare skal lure om det er i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 27. juni 2008 #1031 Del Skrevet 27. juni 2008 ojj ojj... da er hun rimelig lur da som alvslører seg Men det kan jo hende hun skriver det slik at du bare skal lure om det er i morgen Jeg tenker også at hun bare holder på å tulle med meg Men man vet jo aldri Det er hun samme som avslørte at jeg skulle drikkes ut 5. juli... Hm... :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 27. juni 2008 #1032 Del Skrevet 27. juni 2008 Liten luremus hun der... :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 27. juni 2008 #1033 Del Skrevet 27. juni 2008 Det er nok utdrikkningslag-luremuser på gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 27. juni 2008 #1034 Del Skrevet 27. juni 2008 Fikk nettopp melding fra ei venninne: "hei vennen gleder meg til i morgen jeg kan ikke være med helt fra starten av, men ejg møter dere. Men forresten du vet vel ingenting du? " Skal jeg drikkes ut i morgen eller tuller de bare med meg??? :klø: :dåne: hallo, hun kan vel ikke være så vims at hun sender en sånn melding til deg vel?! Nå må du bare vente å se åååå, så spennende - det kribler i magen min på dine vegne God bedring vennen og lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
naley Skrevet 27. juni 2008 #1035 Del Skrevet 27. juni 2008 Å, det skal du! :juhu: Vil du komme på besøk til meg en dag i neste uke for å få bursdaggaven din da og kanskje litt mat? :-D Hadde vært koselig, jobber nesten hele uka, fri på tirsdag og tidlig ferdig på fredag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 27. juni 2008 #1036 Del Skrevet 27. juni 2008 Liten luremus hun der... :klø: Hun er en skikkelig luremus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 27. juni 2008 #1037 Del Skrevet 27. juni 2008 Det er nok utdrikkningslag-luremuser på gang Det tror jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 27. juni 2008 #1038 Del Skrevet 27. juni 2008 :dåne: hallo, hun kan vel ikke være så vims at hun sender en sånn melding til deg vel?! Nå må du bare vente å se åååå, så spennende - det kribler i magen min på dine vegne God bedring vennen og lykke til Jeg tenker at det bare er tull, men vi får se Sender melding til *Aprin* hvis jeg blir hentet så skriver hun det nok inn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 27. juni 2008 #1039 Del Skrevet 27. juni 2008 Hadde vært koselig, jobber nesten hele uka, fri på tirsdag og tidlig ferdig på fredag. Tirsdag kanskje? Skal ikke være i byen noen helger før bryllupet nå :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamille86 Skrevet 27. juni 2008 #1040 Del Skrevet 27. juni 2008 *hihi* skal ikke se bort i fra at vi henter deg hos svigers i morgen Jeg skal sørge for at du får noe sterke saker rett foran svigermor :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg