Gå til innhold

Pysepus sine bryllupsplaner

Fremhevede innlegg

Gjest Pysepus
Skrevet
Oi, så spennende med utdriknigslag for mannen da :hoppe: Jeg hadde og vært litt skeptisk til fallskjermhopping, men mannnen min har jo hoppet dusinvis av gagner, så jeg hadde ikke hatt så mye å bekymre meg for egentlig. Han var i spesialstyrkene i militæret, så han hoppet mye fallskjerm da, heldigvis har han sluttet med sånne halsbrekkende akiviteter.

Ikke lenge igjen nå, bare 6 uker :overrasket: Det er jo INGENTING. Snart er du gift :rødme:

Kjempespennende!! :juhu: Tror han har gledet seg til det også, og det kan jeg jo skjønne. Overrasket over hvem som kom også, at de gadd å komme den lange veien liksom når de snart skal samme lange veien til bryllup ;) Men tror kjære satt pris på det. Eneste som skjedde var at mobilen hans ble ødelagt, men den var jo gammel da. Hans egen feil for han hadde den i lomma da han kjørte gocart! Men da fikk han en unnskyldning til å kjøpe ny da :tunge1:

Og det går nok bra med fallskjermhoppet. De hadde kjøpt det kombinert med at det ble laget film, så håper han får gjort det før bryllupet for da kan vi vise det der. Så skal jeg spørre forloveren til kjære om de ikke kan lage en bildeframvisning fra utdrikningslaget hans til bryllupet for det var så mange kule bilder :fnise:

Ja, jeg er snart gift! :juhu: Gleder meg, ser frem til det, gruer meg litt, blir rørt ved tanken og ikke minst så skal det bli verdens beste ting i hele verden å være gift meg kjære :love:

Videoannonse
Annonse
Gjest Pysepus
Skrevet
Utrolig kjekt i går pysepus, jeg koste meg masse :klemmer:

Du får vente i *spenning* til neste helg om det er da vi henter deg :gjeiper: Skal huske å ta med noe skikkelige sterke saker mens sviermora di ser på :hoho:

Jeg koste meg også masse masse :-D

Ja, jeg venter i spenning hver helg jeg... :sjenert: Kan dere ikke bare snart komme og hente meg? ;) Ser for meg at dere kommer med skikkelig sterke saker mens hun ser på :skratte:

Gjest Pysepus
Skrevet
Åh, jeg vil og finne på ting med Pysepus :sur:

Håper du får en fiin dag i dag snupp :klemmer:

Jeg vil også finne på ting med flickan! :jepp: :juhu:

Håper du også får en fin dag! :klemmer:

Skrevet

OoO! Fine tickeren!! :-D

Håper du har hatt en fin helg :klem:

Gjest Pysepus
Skrevet
OoO! Fine tickeren!! :-D

Håper du har hatt en fin helg :klem:

Takk! :rødme:

Håper du også har hatt en fin helg! :klemmer:

Gjest madam_mim
Skrevet

Hvordan gikk det med mannen på utdrikningslag? :popcorn: Hadde han det gøy??

:skaal: for under 6 uker igjen :juhu: :juhu: :juhu: Det er snart det :dåne:

Gjest Pysepus
Skrevet
Hvordan gikk det med mannen på utdrikningslag? :popcorn: Hadde han det gøy??

:skaal: for under 6 uker igjen :juhu: :juhu: :juhu: Det er snart det :dåne:

Mannen hadde det kjempegøy! :juhu: Kjempefornøyd med dagen sin, og nå gleder han seg mye mer til bryllupet og til ting som skal skje i framtiden :lur::hoppe:

Gjest madam_mim
Skrevet

Så utrolig bra!!!

Absolutt verdt å feste litt for :Nikke:!!

:danser: :danser: :danser: :danser:

:tommelopp:

:danser: :danser: :danser: :danser:

Skrevet
:duskedame: :duskedame: 40 dagar igjen til den stoooore dagen :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame:
Skrevet

Bare 40 dager igjen?? :sjokk:

:danser: :danser: :danser: :danser: :danser:

Skrevet

får joine inn på festen jeg da...

:duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame:

Skrevet

:dåne:

Ikke lenge igjen!!!!!

:juhu: :juhu: :juhu:

Gjest madam_mim
Skrevet

*hvisker til *Aprin*

må ikke vi planlegge litt nå når det nærmer seg???

Skrevet
*hvisker til *Aprin*

må ikke vi planlegge litt nå når det nærmer seg???

jo! derfor du må komme hit i dag! :jepp:

Gjest madam_mim
Skrevet (endret)

Æsj :sur: Har 3567643 ting som må kjøpes og gjøres, kan ikke idag :sjenert: Imorgen? Drikker gjerne kaffe en plass jeg :jepp: Kjæresten får besøk og skal høre på musikk hele kvelden likevel så....:fnise:

Endret av madam_mim
Gjest Pysepus
Skrevet

Joooo, i dag er det bare 40 dager igjen! :sjokk:

Mim og *Aprin*, hva er det dere skal planlegge?? :redd:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...