Gå til innhold

Pysepus sine bryllupsplaner

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Pysepus
Skrevet
Det viktigste er å pøve :-D

Hvis du sprekker kan du prøve å holde deg til bare lørdagen! Men det beste er vell å holde seg heeelt for hvis en først begynner er det vanskelig å slutte :ler:

Jeg må jo bare klare det frem til bryllupet og det skal jeg klare! :-D Kjenner allerede at cellesaltet virker, men kroppen min har jo godt av å ikke drikke brus! Drikker sukkerfri iste da :fnise: Men det er bedre enn brus?? :klø:

Gjest Pysepus
Skrevet
Bare innom og stjeler en klem jeg.. :sjenert:

:klem:

:klemmer: og du får et :kyss: også! :-D

Gjest Pysepus
Skrevet
Har dere invitert tullinger til bryllupet? :klø:

:jepp: må visst det når det er familie ;)

Gjest Pysepus
Skrevet
Lykke til med å holde deg unna snopet...det klarer ikke jeg...huff...for trene mer jeg...

Jeg kommer meg liksom ikke på trening jeg ;) Sliten etter jobb... :sjenert: Men får prøve til helgen! :jepp:

Skrevet (endret)

Drar på trening no jeg.... :)

Endret av Sympatia
Gjest Pysepus
Skrevet
Vil og ha cellesalt :sur:

Det er jo ikke slankekur da, det er bare det at giftstoffene går ut av kroppen min (ja, jeg tisser ca. en gang i timen :fnise: ) Så om du vil bli tynn er ikke cellesalt veien ;)

Gjest Pysepus
Skrevet
Drar på trening no jeg.... :)

Flinkingen :-D

Gjest madam_mim
Skrevet
Det er jo ikke slankekur da, det er bare det at giftstoffene går ut av kroppen min (ja, jeg tisser ca. en gang i timen :fnise: ) Så om du vil bli tynn er ikke cellesalt veien ;)

Vil bli kvitt giftstoffer :sur: Forsvinner sånne ekle cellulitter også litt?? Har fått sånne styggaser på låra mine :grine:

Gjest Pysepus
Skrevet
Vil bli kvitt giftstoffer :sur: Forsvinner sånne ekle cellulitter også litt?? Har fått sånne styggaser på låra mine :grine:

En enkel måte å bli kvitt giftstoffene er jo å la være å spise dem :tunge1: Celulitter forsvinner ikke nei ;)

Gjest madam_mim
Skrevet
En enkel måte å bli kvitt giftstoffene er jo å la være å spise dem :tunge1: Celulitter forsvinner ikke nei ;)

:forvirra: Jeg spiser vel ikke giftstoffer?!?

:skratte: bare om lørdagen :sjenert:

Skrevet
Jeg må jo bare klare det frem til bryllupet og det skal jeg klare! :-D Kjenner allerede at cellesaltet virker, men kroppen min har jo godt av å ikke drikke brus! Drikker sukkerfri iste da :fnise: Men det er bedre enn brus?? :klø:

Ikke egentlig. Det er aspartam i sukkerfri iste, som er gift! Tar ikke i ting med aspartam i med tang en gang. Ikke hjelper det en til å gå ned heller, snarere tvert imot.

Anbefaler Bon Aqua med bringebærsmak Den har verken aspartam eller sukker. :)

Gjest Pysepus
Skrevet
Ikke egentlig. Det er aspartam i sukkerfri iste, som er gift! Tar ikke i ting med aspartam i med tang en gang. Ikke hjelper det en til å gå ned heller, snarere tvert imot.

Anbefaler Bon Aqua med bringebærsmak Den har verken aspartam eller sukker. :)

Men det er ikke så godt :sjenert:

Skrevet

Jeg vil bli kvitt alt !!!!! giftstoffer, celulitter og det som er !!!!!!

Hva skal jeg gjøre da? ta en sjokolade? :skratte:

Hvor får du tak i det cellesaltet? Er det bare godt for kroppen, eller kan man se noe synlige forrandringer av det?

:skravle:

Skrevet

PYSEPUS!!!!!!!

GOOD HELG OG GOD SOMMERFERIE!! :juhu: :danser::hoppe:

Gjest Pysepus
Skrevet
Jeg vil bli kvitt alt !!!!! giftstoffer, celulitter og det som er !!!!!!

Hva skal jeg gjøre da? ta en sjokolade? :skratte:

Hvor får du tak i det cellesaltet? Er det bare godt for kroppen, eller kan man se noe synlige forrandringer av det?

:skravle:

Ta en sjokolade du! :ler: Cellesalt får man kjøpt i Danmark (bestiller på apoteket), men han som sier hva jeg skal ta er en lege fra Australia ;) Det er bare godt for kroppen :) Og nå som jeg nettopp har begynt på det så tisser jeg sinnsykt mye og :fise::skratte: Heldigvis går det fort over :jepp:

Gjest Pysepus
Skrevet
PYSEPUS!!!!!!!

GOOD HELG OG GOD SOMMERFERIE!! :juhu: :danser::hoppe:

Goooood helg! :klemmer:

Gjest Pysepus
Skrevet

Nå har jeg sneket meg ut av senga uten at kjære våknet, skrudd av vekkerklokka hans og håper at han kommer til å sove lenger enn planlagt! Kameratene hans skulle egentlig kommet klokka ni for å hente han, men siden fallskjermhopp ikke går i dette været er det litt uvisst når de kommer. Aner ikke hvordan jeg skal holde ham hjemme jeg :fnise: Får satse på at han sover lenge ;) Så har han planer om å gå og trene, derfor skal han bare spise frokost og gå... jeg burde jo få ham til å ta seg en dusj og ta på seg "normale" klær :tunge1: Hm... vanskelig dette her! Om han ikke forstår hvorfor jeg oppfører meg slik nå, så forstår han det forhåpentligvis senere i dag!! Hm... kanskje vi MÅÅÅ ut og kjøpe dressko til ham før treningen og at jeg vil være med på trening senere i dag, men vil kjøpe dressko først? :klø: Jaja, nå skal jeg i dusjen - forhåpentligvis så stille at han ikke våkner for han får ikke våkne før klokka 10 hvis jeg skal klare å holde ham her! :ler:

Skrevet

du :sjenert: Du vet hva som vikelig kan få han til å holde seg i senga ?!?! :sengekos::hoho:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...