Gjest Pysepus Skrevet 19. juni 2008 #862 Skrevet 19. juni 2008 Det viktigste er å pøve :-D Hvis du sprekker kan du prøve å holde deg til bare lørdagen! Men det beste er vell å holde seg heeelt for hvis en først begynner er det vanskelig å slutte Jeg må jo bare klare det frem til bryllupet og det skal jeg klare! :-D Kjenner allerede at cellesaltet virker, men kroppen min har jo godt av å ikke drikke brus! Drikker sukkerfri iste da Men det er bedre enn brus?? :klø:
Gjest Pysepus Skrevet 19. juni 2008 #863 Skrevet 19. juni 2008 Bare innom og stjeler en klem jeg.. og du får et også! :-D
Gjest Pysepus Skrevet 19. juni 2008 #864 Skrevet 19. juni 2008 Har dere invitert tullinger til bryllupet? :klø: må visst det når det er familie
Gjest Pysepus Skrevet 19. juni 2008 #865 Skrevet 19. juni 2008 Lykke til med å holde deg unna snopet...det klarer ikke jeg...huff...for trene mer jeg... Jeg kommer meg liksom ikke på trening jeg Sliten etter jobb... Men får prøve til helgen!
Sympatia Skrevet 19. juni 2008 #866 Skrevet 19. juni 2008 (endret) Drar på trening no jeg.... Endret 19. juni 2008 av Sympatia
Gjest Pysepus Skrevet 19. juni 2008 #868 Skrevet 19. juni 2008 Vil og ha cellesalt Det er jo ikke slankekur da, det er bare det at giftstoffene går ut av kroppen min (ja, jeg tisser ca. en gang i timen ) Så om du vil bli tynn er ikke cellesalt veien
Gjest Pysepus Skrevet 19. juni 2008 #869 Skrevet 19. juni 2008 Drar på trening no jeg.... Flinkingen :-D
Gjest madam_mim Skrevet 19. juni 2008 #870 Skrevet 19. juni 2008 Det er jo ikke slankekur da, det er bare det at giftstoffene går ut av kroppen min (ja, jeg tisser ca. en gang i timen ) Så om du vil bli tynn er ikke cellesalt veien Vil bli kvitt giftstoffer Forsvinner sånne ekle cellulitter også litt?? Har fått sånne styggaser på låra mine
Gjest Pysepus Skrevet 19. juni 2008 #871 Skrevet 19. juni 2008 Vil bli kvitt giftstoffer Forsvinner sånne ekle cellulitter også litt?? Har fått sånne styggaser på låra mine En enkel måte å bli kvitt giftstoffene er jo å la være å spise dem Celulitter forsvinner ikke nei
Gjest madam_mim Skrevet 19. juni 2008 #872 Skrevet 19. juni 2008 En enkel måte å bli kvitt giftstoffene er jo å la være å spise dem Celulitter forsvinner ikke nei Jeg spiser vel ikke giftstoffer?!? bare om lørdagen
Bokalven Skrevet 20. juni 2008 #873 Skrevet 20. juni 2008 Jeg må jo bare klare det frem til bryllupet og det skal jeg klare! :-D Kjenner allerede at cellesaltet virker, men kroppen min har jo godt av å ikke drikke brus! Drikker sukkerfri iste da Men det er bedre enn brus?? :klø: Ikke egentlig. Det er aspartam i sukkerfri iste, som er gift! Tar ikke i ting med aspartam i med tang en gang. Ikke hjelper det en til å gå ned heller, snarere tvert imot. Anbefaler Bon Aqua med bringebærsmak Den har verken aspartam eller sukker.
Gjest Pysepus Skrevet 20. juni 2008 #874 Skrevet 20. juni 2008 Ikke egentlig. Det er aspartam i sukkerfri iste, som er gift! Tar ikke i ting med aspartam i med tang en gang. Ikke hjelper det en til å gå ned heller, snarere tvert imot. Anbefaler Bon Aqua med bringebærsmak Den har verken aspartam eller sukker. Men det er ikke så godt
pinkybride Skrevet 20. juni 2008 #875 Skrevet 20. juni 2008 Jeg vil bli kvitt alt !!!!! giftstoffer, celulitter og det som er !!!!!! Hva skal jeg gjøre da? ta en sjokolade? Hvor får du tak i det cellesaltet? Er det bare godt for kroppen, eller kan man se noe synlige forrandringer av det?
Gjest Reka Skrevet 20. juni 2008 #876 Skrevet 20. juni 2008 PYSEPUS!!!!!!! GOOD HELG OG GOD SOMMERFERIE!! :juhu:
Gjest Pysepus Skrevet 20. juni 2008 #877 Skrevet 20. juni 2008 Jeg vil bli kvitt alt !!!!! giftstoffer, celulitter og det som er !!!!!! Hva skal jeg gjøre da? ta en sjokolade? Hvor får du tak i det cellesaltet? Er det bare godt for kroppen, eller kan man se noe synlige forrandringer av det? Ta en sjokolade du! Cellesalt får man kjøpt i Danmark (bestiller på apoteket), men han som sier hva jeg skal ta er en lege fra Australia Det er bare godt for kroppen Og nå som jeg nettopp har begynt på det så tisser jeg sinnsykt mye og Heldigvis går det fort over
Gjest Pysepus Skrevet 20. juni 2008 #878 Skrevet 20. juni 2008 PYSEPUS!!!!!!! GOOD HELG OG GOD SOMMERFERIE!! :juhu: Goooood helg!
Gjest Pysepus Skrevet 21. juni 2008 #879 Skrevet 21. juni 2008 Nå har jeg sneket meg ut av senga uten at kjære våknet, skrudd av vekkerklokka hans og håper at han kommer til å sove lenger enn planlagt! Kameratene hans skulle egentlig kommet klokka ni for å hente han, men siden fallskjermhopp ikke går i dette været er det litt uvisst når de kommer. Aner ikke hvordan jeg skal holde ham hjemme jeg Får satse på at han sover lenge Så har han planer om å gå og trene, derfor skal han bare spise frokost og gå... jeg burde jo få ham til å ta seg en dusj og ta på seg "normale" klær Hm... vanskelig dette her! Om han ikke forstår hvorfor jeg oppfører meg slik nå, så forstår han det forhåpentligvis senere i dag!! Hm... kanskje vi MÅÅÅ ut og kjøpe dressko til ham før treningen og at jeg vil være med på trening senere i dag, men vil kjøpe dressko først? :klø: Jaja, nå skal jeg i dusjen - forhåpentligvis så stille at han ikke våkner for han får ikke våkne før klokka 10 hvis jeg skal klare å holde ham her!
naley Skrevet 21. juni 2008 #880 Skrevet 21. juni 2008 du Du vet hva som vikelig kan få han til å holde seg i senga ?!?!
Fremhevede innlegg