Gjest Pysepus Skrevet 11. juni 2008 #721 Del Skrevet 11. juni 2008 Blir litt rørt av å tenke på deg og besteforeldrene dine. Du er heldig som fortsattt har de Dårlig gjort å ikke svare da. Jeg hadde ringt dem om jeg var deg, tenker de blir flaue da.. Mine besteforeldre er bare verdens beste! :juhu: Tør ikke ringe dem jeg... Det er av de som pappa tvang meg til å invitere og som jeg ikke har hatt noe forhold til de siste ti årene og som før det ikke enset meg noe særlig utenom å erte meg når jeg var der (deres måte å leke på) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 11. juni 2008 #722 Del Skrevet 11. juni 2008 Mine besteforeldre melder seg inn i klubben og lever til de er 150 de også De er hjertelig velkomne! For jeg skal leve til jeg er 110, mamma til hun er 130, så dette kommer til å gå så fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 11. juni 2008 #723 Del Skrevet 11. juni 2008 Jeg er glad for at jeg har holdt fristen, og svart at jeg kommer, så slipper jeg at du er sinna på meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 11. juni 2008 #724 Del Skrevet 11. juni 2008 Jeg er glad for at jeg har holdt fristen, og svart at jeg kommer, så slipper jeg at du er sinna på meg Ja, det er helt sant! Skulle ønske jeg kunne hatt dere jenter som gjester istedenfor :-D Hadde nok hatt det kjempefint vi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 11. juni 2008 #725 Del Skrevet 11. juni 2008 Bare innom og snoker litt jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 11. juni 2008 #726 Del Skrevet 11. juni 2008 Bare innom og snoker litt jeg... Snok i vei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 11. juni 2008 #727 Del Skrevet 11. juni 2008 Jeg har ikke hørt et ord fra den eldste broren min og dama hans... Så jeg har rett og slett ikke bestilt mat til dem.. Kommer de likevel så får de komme til kaffen.. Har ikke hørt noe fra dem siden jul, de svarer ikke på SMS eller noe.. Jeg gidder ikke å MASE på dem om at de må komme i bryllupet mitt liksom.. De er sikkert sure på meg fordi jeg gifter meg før dem... de har drevet og skullet gifte seg i 3 år nå, men de utsetter det stadig.. det blir visst ikke i sommer heller... Så jeg vet ikke jeg, hva jeg ville gjort i ditt tilfelle... vanskelig det der.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 11. juni 2008 #728 Del Skrevet 11. juni 2008 Jeg har ikke hørt et ord fra den eldste broren min og dama hans... Så jeg har rett og slett ikke bestilt mat til dem.. Kommer de likevel så får de komme til kaffen.. Har ikke hørt noe fra dem siden jul, de svarer ikke på SMS eller noe.. Jeg gidder ikke å MASE på dem om at de må komme i bryllupet mitt liksom.. De er sikkert sure på meg fordi jeg gifter meg før dem... de har drevet og skullet gifte seg i 3 år nå, men de utsetter det stadig.. det blir visst ikke i sommer heller... Så jeg vet ikke jeg, hva jeg ville gjort i ditt tilfelle... vanskelig det der.. Jeg skal pese dem til de svarer! Når de har satt i gang et styr for å få komme så skal de iallfall få svare! :frustert: Så utrlig dårlig gjort av broren din å ikke svare da!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 11. juni 2008 #729 Del Skrevet 11. juni 2008 Søsken er ikke alltid bedre enn andre til å svare I KNOW!!!! Jaja, tar det fortsatt som det kommer Men seriøst, hva er vitsen med at de plent skulle komme når de ikke kan svare?! :slåss: Makan til teitinger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 11. juni 2008 #730 Del Skrevet 11. juni 2008 Jeg skal pese dem til de svarer! Når de har satt i gang et styr for å få komme så skal de iallfall få svare! :frustert: Så utrlig dårlig gjort av broren din å ikke svare da!! Ja det er dårlig gjort! Men synes det er like greit om de ikke kommer pga dama hans... Er jeg stygg nå? Jaja... Har de invitert seg selv eller??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 11. juni 2008 #731 Del Skrevet 11. juni 2008 Søsken er ikke alltid bedre enn andre til å svare I KNOW!!!! Jaja, tar det fortsatt som det kommer Men seriøst, hva er vitsen med at de plent skulle komme når de ikke kan svare?! :slåss: Makan til teitinger Altså, min lillesøster har ikke noe valg siden hun skal være brudepike Og kjæres søsken sa ja med en gang - så der har det ikke vært noe problem! :juhu: Skjønner ikke hvorfor de plent skulle komme når de ikke gidder å svare/komme likevel! (men helt greit for meg!!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 11. juni 2008 #732 Del Skrevet 11. juni 2008 Ja det er dårlig gjort! Men synes det er like greit om de ikke kommer pga dama hans... Er jeg stygg nå? Jaja... Har de invitert seg selv eller??? Synes ikke du er stygg jeg Noen ganger blir det slik! Vi inviterte dem til kaffe, men så ble de kjempedure for det da så vi måtte ta dem til middag istedenfor... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 11. juni 2008 #733 Del Skrevet 11. juni 2008 Synes ikke du er stygg jeg Noen ganger blir det slik! Vi inviterte dem til kaffe, men så ble de kjempedure for det da så vi måtte ta dem til middag istedenfor... Så utrolig tåpelig! Det er deres dag og dere bestemmer selv hvem dere vil invitere til kaffe eller middag!!! Huff.. Men vet åssen det er når folk blander seg i saker og ting... Det er alt annet enn morro iallefall!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 11. juni 2008 #734 Del Skrevet 11. juni 2008 Huff så idiotisk av dem å lage så oppstyr også ikke engang gidde å svare Det er da man oppfatter hvor mye de bryr seg! Det eneste de brydde seg om, var å skape et stort kaos og mye irritasjon, retten og sletten. Så da er det nesten like greit å si at hvis ikke de svarer innen en viss utsatt frist, så får de ikke komme. Da er det faktisk bare dems egen skyld!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 12. juni 2008 #735 Del Skrevet 12. juni 2008 Så utrolig tåpelig! Det er deres dag og dere bestemmer selv hvem dere vil invitere til kaffe eller middag!!! Huff.. Men vet åssen det er når folk blander seg i saker og ting... Det er alt annet enn morro iallefall!! Synes ikke det er noe gøy med innblanding, nei... Men gift blir vi og vi skal ha en fin bryllupsdag! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 12. juni 2008 #736 Del Skrevet 12. juni 2008 Huff så idiotisk av dem å lage så oppstyr også ikke engang gidde å svare Det er da man oppfatter hvor mye de bryr seg! Det eneste de brydde seg om, var å skape et stort kaos og mye irritasjon, retten og sletten. Så da er det nesten like greit å si at hvis ikke de svarer innen en viss utsatt frist, så får de ikke komme. Da er det faktisk bare dems egen skyld!! Det hadde vært utrolig fristende at om de ikke svarer innen tiden så får de ikke komme, men orker ikke hva pappa kunne brekt utav seg da... :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 12. juni 2008 #737 Del Skrevet 12. juni 2008 Kan du komme og banke dem for meg? :blaaveis: Gi meg adresse og sted så kommer Reka og banker dem!! :juhu: :blaaveis: :slåss: :-D Jeg sitter her og tenker at det morsomste hadde vært om de ikke svarte, så de ikke fikk komme, og så kom de likevel og så måtte de gå hjem! Reka er så slem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 12. juni 2008 #738 Del Skrevet 12. juni 2008 Jeg så også for meg noe sånt... da skulle jeg ha ledd men det ville kansje vært ondskapsfullt? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 12. juni 2008 #739 Del Skrevet 12. juni 2008 jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 12. juni 2008 #740 Del Skrevet 12. juni 2008 skal Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg