Doratheexplorer Skrevet 6. juni 2008 #681 Del Skrevet 6. juni 2008 Jeg skal gå inn på morfar sin venstre side, for bruden familie sitter på venstre siden (sett fra dørene, ikke fra alteret). Så sitter kjære og hans forlover på høyre siden, forloveren nærmest alteret. Min forlover sitter nærmest alteret på min side. Når vi skal inngå ekteskap skal jeg på høyre side av alteret og kjære på venstre. Etter ekteskapsinngåelsen skal jeg sette med der jeg satt, kjære skal på min forlovers plass, min forlover skal på hans forlovers plass og hans forlover skal på kjæres plass. Er nok ikke komplisert, men tror vi skal øve litt Så må kjære og morfar øve på å hilse når vi kommer opp og kjære på å geleide meg til min stol Kompliserte greier... iallefall i teorien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 6. juni 2008 #682 Del Skrevet 6. juni 2008 Jeg skal gå inn på morfar sin venstre side, for bruden familie sitter på venstre siden (sett fra dørene, ikke fra alteret). Så sitter kjære og hans forlover på høyre siden, forloveren nærmest alteret. Min forlover sitter nærmest alteret på min side. Når vi skal inngå ekteskap skal jeg på høyre side av alteret og kjære på venstre. Etter ekteskapsinngåelsen skal jeg sette med der jeg satt, kjære skal på min forlovers plass, min forlover skal på hans forlovers plass og hans forlover skal på kjæres plass. Er nok ikke komplisert, men tror vi skal øve litt Så må kjære og morfar øve på å hilse når vi kommer opp og kjære på å geleide meg til min stol *grønn* Er dette vanlig praksis? Det er det helt sikkert, men jeg må spørre for det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 6. juni 2008 #683 Del Skrevet 6. juni 2008 *grønn* Er dette vanlig praksis? Det er det helt sikkert, men jeg må spørre for det Han sa det var slik det måtte være... men jeg vet jo ikke jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 6. juni 2008 #684 Del Skrevet 6. juni 2008 God helg lille pysepus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 6. juni 2008 #685 Del Skrevet 6. juni 2008 God helg lille pysepus God helg Reka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 6. juni 2008 #686 Del Skrevet 6. juni 2008 Det der kommer jeg ALDRI til å få til :hoho: Jeg husker jo ikke fra 12 til middag så der får jeg store problemer om ingen har tegna piler på gulvet, og det tviler jeg på at de får lov til Alternativet er å notere det ned, men dumt å skrive huskelapp på hånda si den dagen kanskje :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 6. juni 2008 #687 Del Skrevet 6. juni 2008 skal ikke være enkelt å gifte seg nei, falt av midt inni hvilken side du skulle stå på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 6. juni 2008 #688 Del Skrevet 6. juni 2008 skal ikke være enkelt å gifte seg nei, falt av midt inni hvilken side du skulle stå på. Tror hun skal være litt sånn overalt Det der om hvor vi skal stå og sånn sa vår prest ingenting om Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 6. juni 2008 #689 Del Skrevet 6. juni 2008 God helg kjære puseskatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 6. juni 2008 #690 Del Skrevet 6. juni 2008 Det er jo ikke vanskelig for oss som bruder for vi skal sitte samme plassen hele tiden vi Og vi bestemmer selv når vi setter oss for det er vi som bestemmer alt Sånn skal det vel egentlig være resten av ekteskapet også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 6. juni 2008 #691 Del Skrevet 6. juni 2008 God helg kjære puseskatt God helg kjære vennen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsG Skrevet 7. juni 2008 #692 Del Skrevet 7. juni 2008 presten vår sa: "det er samma hvor dere setter dere, gift blir dere uansett!" og det var jo sant det, igrunn. ble litt kluss i vekslinga et par ganger, men.. ingen som så det god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 7. juni 2008 #693 Del Skrevet 7. juni 2008 Jeg våknet visst kl 7 i dag jeg. Nå har jeg laget meg deilig frokost og lest gårsdagens DN. Nå skal jeg lage kiwi-smoothie og fryse, sånn at jeg og kan spise is :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 7. juni 2008 #694 Del Skrevet 7. juni 2008 presten vår sa: "det er samma hvor dere setter dere, gift blir dere uansett!" og det var jo sant det, igrunn. ble litt kluss i vekslinga et par ganger, men.. ingen som så det god helg! Så lenge vi svarer ja, tar hverandre i hendene og presten erklærer oss for rette ektefolk så blir vi gift :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 7. juni 2008 #695 Del Skrevet 7. juni 2008 Jeg våknet visst kl 7 i dag jeg. Nå har jeg laget meg deilig frokost og lest gårsdagens DN. Nå skal jeg lage kiwi-smoothie og fryse, sånn at jeg og kan spise is :juhu: Har nettopp stått opp jeg Men har lest siden klokka ni da! Deilig frokost og is hørtes godt ut :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 7. juni 2008 #696 Del Skrevet 7. juni 2008 Innom med en bryllups klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 7. juni 2008 #697 Del Skrevet 7. juni 2008 Innom med en bryllups klem Bryllups- tilbake :-D I dag er det bare åtte uker til jeg står brud! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 7. juni 2008 #698 Del Skrevet 7. juni 2008 (endret) Middagsgjestene (66 inviterte): JA - 60 NEI - 6 IKKE SVART - 0 Kaffegjestene (18 inviterte): JA - 11 NEI - 7 IKKE SVART: 0 Endret 12. juni 2008 av Pysepus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 7. juni 2008 #699 Del Skrevet 7. juni 2008 (endret) :duskedame: :juhu: 8 uker igjen :juhu: :duskedame: Edit: de ville ikke danse der de skulle Endret 7. juni 2008 av madam_mim Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 7. juni 2008 #700 Del Skrevet 7. juni 2008 Ja, bare åtte uker igjen Snakket med morfar i dag. Vi øvde oss litt på hvordan vi skal gå og sånn. Han er så god Sa at det var helt greit om vi var nervøse og sånn og at dette hadde han god erfaring med, så det kom til å gå sååå bra for han skulle passe på meg han Glad jeg skal gå sammen med morfaren min :love: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg