Mazilla Skrevet 3. juni 2008 #601 Del Skrevet 3. juni 2008 litt i bryllupsboka også! Bare en drøy måned igjen til den store dagen din nå! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 3. juni 2008 #602 Del Skrevet 3. juni 2008 ser ikke noe blomster jeg.... I bloggen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 3. juni 2008 #603 Del Skrevet 3. juni 2008 litt i bryllupsboka også! Bare en drøy måned igjen til den store dagen din nå! :juhu: Det er bare såååå gøy! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 3. juni 2008 #604 Del Skrevet 3. juni 2008 Den kommentaren kommer hun til å leve lenge på :-D Hihi Det føles bra å redde dagen til en mamma med voksne barn Buketten din var nyselig foresten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 3. juni 2008 #605 Del Skrevet 3. juni 2008 Hihi Det føles bra å redde dagen til en mamma med voksne barn Buketten din var nyselig foresten Tror dinedama er allergisk mot blomstene i buketten din, Pysepus! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 3. juni 2008 #606 Del Skrevet 3. juni 2008 ojj Det så jeg ikke Jeg mente nyDelig da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 3. juni 2008 #607 Del Skrevet 3. juni 2008 Buketten din var nyselig forresten :skratte: :skratte: sitter her og ler høyt for meg selv :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 3. juni 2008 #608 Del Skrevet 3. juni 2008 Jeg sender deg en sang :-D :danser: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 3. juni 2008 #609 Del Skrevet 3. juni 2008 Gunther er så deeejliii!! :ler: Innom med en sommer klem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 3. juni 2008 #610 Del Skrevet 3. juni 2008 :danser: SOMMERLÅTA Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 3. juni 2008 #611 Del Skrevet 3. juni 2008 :slåss: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 3. juni 2008 #612 Del Skrevet 3. juni 2008 Hva skjer??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alvebruden Skrevet 3. juni 2008 #613 Del Skrevet 3. juni 2008 Tror dinedama er allergisk mot blomstene i buketten din, Pysepus! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alvebruden Skrevet 3. juni 2008 #614 Del Skrevet 3. juni 2008 Pus,pus... Hva er adressa til bloggen din igjen? Jeg har glemt den. Nyskjerrig på alle bildene du har lagt inn nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamille86 Skrevet 4. juni 2008 #615 Del Skrevet 4. juni 2008 Pus,pus... Hva er adressa til bloggen din igjen? Jeg har glemt den. Nyskjerrig på alle bildene du har lagt inn nå. Hei Den skulle jeg også hatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anea Skrevet 4. juni 2008 #616 Del Skrevet 4. juni 2008 Gjør det enkelt siden jeg er en travel småbarnsmor med litt for mye klesvask: *Kremt* er det mulig å få et lite sammendrag av hva som har skjedd her inne mens jeg har vært bort? Dere er noen skikkelige skravlehøner altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 4. juni 2008 #617 Del Skrevet 4. juni 2008 Hva skjer??? A PM has come your way Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 4. juni 2008 #618 Del Skrevet 4. juni 2008 Pus,pus... Hva er adressa til bloggen din igjen? Jeg har glemt den. Nyskjerrig på alle bildene du har lagt inn nå. En PM har kommet til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 4. juni 2008 #619 Del Skrevet 4. juni 2008 Hei Den skulle jeg også hatt Nei, du er gjest så du får ikke Noen hemmeligheter må man da ha for gjestene sine Får se det i virkeligheten om 59 dager du! :juhu: (utenom undertøyet da, men om du er spesielt interessert så får du hellr gi beskjed ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 4. juni 2008 #620 Del Skrevet 4. juni 2008 Gjør det enkelt siden jeg er en travel småbarnsmor med litt for mye klesvask: Hm... har vel ikke skjedd sååå mye... fikser mye for tiden og ting faller mer og mer på plass... det er vel helst bilder i bloggen av det som skjer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg