Gjest Pysepus Skrevet 2. juni 2008 #581 Skrevet 2. juni 2008 :love: :love: :love: :love: :love: 2 mnd igjen :love: :love: :love: :love: :love: JAAA!
Gjest Pysepus Skrevet 2. juni 2008 #582 Skrevet 2. juni 2008 :juhu: :juhu: TENK AT DET BARE ER 2 MÅNDER IGJEN :love: :love: :hjerte: Litt treig jeg også. Kom akuratt hjem fra jobb men som sagt bedre sent enn aldri Nå er det ikke lenge igjen! :juhu: Gleder du deg? :-D
Kamille86 Skrevet 2. juni 2008 #583 Skrevet 2. juni 2008 Nå er det ikke lenge igjen! :juhu: Gleder du deg? :-D Ja jeg gleder meg utrolig masse Mitt aller første bryllup jeg er i som jeg kan huske Har i grunnen aldri vært i noen utenom til tante og onkel sitt men det husker jeg ikke for jeg var så liten. Mitt første jeg er i kommer til å bli såååå bra :)
naley Skrevet 2. juni 2008 #584 Skrevet 2. juni 2008 hei hvordan går det her? noe nytt av planer? nei tenke seg til at jeg ikke orker å gå bakover i boka di å lese Gratulerer med 2 mnd igjen bare Går kjempe fort, må treffe deg en dag før du reiser hjem til bygda di i sommer
Gjest Reka Skrevet 2. juni 2008 #585 Skrevet 2. juni 2008 Koselig at du er inne og feirer Reka! :-D Selv om du sover lenge!! Jeg feirer alltid for deg vet du :-D De er jo kjempefine! Har til middagen ser du, så kjøpte vel like nå tror jeg! Uansett så har det ikke noe å si Mamma syntes det var en kjempeidé! Har du bilder av serviettene i bloggen? Det var vilt mye blomster!! Skal inn og titte nå :-D (Og jeg synes også moren din ser så ung ut!)
*Lollipop* Skrevet 2. juni 2008 #587 Skrevet 2. juni 2008 Så nydelig bukett!! Skal dere lage den selv eller bestilte dere den ferdiglagd fra butikken?
Gjest Pysepus Skrevet 2. juni 2008 #588 Skrevet 2. juni 2008 Ja jeg gleder meg utrolig masse Mitt aller første bryllup jeg er i som jeg kan huske Har i grunnen aldri vært i noen utenom til tante og onkel sitt men det husker jeg ikke for jeg var så liten. Mitt første jeg er i kommer til å bli såååå bra :) Jeg er veldig glad for at du er der også :juhu: Blir mitt første bryllup også etter at jeg var liten Men gleder meg til neste sommer også når jeg får være gjest hos venninne A :-D
Gjest Pysepus Skrevet 2. juni 2008 #589 Skrevet 2. juni 2008 hei hvordan går det her? noe nytt av planer? nei tenke seg til at jeg ikke orker å gå bakover i boka di å lese Gratulerer med 2 mnd igjen bare Går kjempe fort, må treffe deg en dag før du reiser hjem til bygda di i sommer Mye som skjer vet du Jeg skal være i byen hele sommer jeg - eller fra neste mandag til uka før bryllupet :-D Er hjemme en tur nå da Så etter det har jeg iallfall mange ettermiddager/kvelder, kanskje ikke så mange helger...
Gjest Pysepus Skrevet 2. juni 2008 #590 Skrevet 2. juni 2008 Jeg feirer alltid for deg vet du :-D Har du bilder av serviettene i bloggen? Det var vilt mye blomster!! Skal inn og titte nå :-D (Og jeg synes også moren din ser så ung ut!) ååå!! Buketten var nydelig!! Kult at du alltid feirer :juhu: Har nok ikke bilde av serviettene i bloggen... skal se om jeg får fikset det en dag Og takk for bukettskryt
Gjest Pysepus Skrevet 2. juni 2008 #591 Skrevet 2. juni 2008 Så nydelig bukett!! Skal dere lage den selv eller bestilte dere den ferdiglagd fra butikken? Den bestilles fra butikk
Kamille86 Skrevet 2. juni 2008 #592 Skrevet 2. juni 2008 Jeg er veldig glad for at du er der også :juhu: Blir mitt første bryllup også etter at jeg var liten Men gleder meg til neste sommer også når jeg får være gjest hos venninne A :-D jippi så gøy :juhu:
Gjest Revenka Skrevet 2. juni 2008 #593 Skrevet 2. juni 2008 for bare 2 mnd igjen for pysepus og mannen
Gjest Pysepus Skrevet 2. juni 2008 #594 Skrevet 2. juni 2008 for bare 2 mnd igjen for pysepus og mannen
Gjest madam_mim Skrevet 2. juni 2008 #595 Skrevet 2. juni 2008 Åh, DEN fineste brudebuketten :dåne: :dåne: og trippel :dåne: Den var bare vakker
LilleEkorn Skrevet 2. juni 2008 #596 Skrevet 2. juni 2008 Den brudebuketten var virkelig vakker :rødme:
Anea Skrevet 3. juni 2008 #598 Skrevet 3. juni 2008 Slenger inn noen :klemmer: før jeg stikker ut i sola Den buketten er lekker!!
Gjest Pysepus Skrevet 3. juni 2008 #599 Skrevet 3. juni 2008 Slenger inn noen :klemmer: før jeg stikker ut i sola Den buketten er lekker!! Masse tilbake! :-D
Fremhevede innlegg