Gjest Pysepus Skrevet 2. juni 2008 #581 Del Skrevet 2. juni 2008 :love: :love: :love: :love: :love: 2 mnd igjen :love: :love: :love: :love: :love: JAAA! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 2. juni 2008 #582 Del Skrevet 2. juni 2008 :juhu: :juhu: TENK AT DET BARE ER 2 MÅNDER IGJEN :love: :love: :hjerte: Litt treig jeg også. Kom akuratt hjem fra jobb men som sagt bedre sent enn aldri Nå er det ikke lenge igjen! :juhu: Gleder du deg? :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamille86 Skrevet 2. juni 2008 #583 Del Skrevet 2. juni 2008 Nå er det ikke lenge igjen! :juhu: Gleder du deg? :-D Ja jeg gleder meg utrolig masse Mitt aller første bryllup jeg er i som jeg kan huske Har i grunnen aldri vært i noen utenom til tante og onkel sitt men det husker jeg ikke for jeg var så liten. Mitt første jeg er i kommer til å bli såååå bra :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
naley Skrevet 2. juni 2008 #584 Del Skrevet 2. juni 2008 hei hvordan går det her? noe nytt av planer? nei tenke seg til at jeg ikke orker å gå bakover i boka di å lese Gratulerer med 2 mnd igjen bare Går kjempe fort, må treffe deg en dag før du reiser hjem til bygda di i sommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 2. juni 2008 #585 Del Skrevet 2. juni 2008 Koselig at du er inne og feirer Reka! :-D Selv om du sover lenge!! Jeg feirer alltid for deg vet du :-D De er jo kjempefine! Har til middagen ser du, så kjøpte vel like nå tror jeg! Uansett så har det ikke noe å si Mamma syntes det var en kjempeidé! Har du bilder av serviettene i bloggen? Det var vilt mye blomster!! Skal inn og titte nå :-D (Og jeg synes også moren din ser så ung ut!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 2. juni 2008 #586 Del Skrevet 2. juni 2008 ååå!! Buketten var nydelig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 2. juni 2008 #587 Del Skrevet 2. juni 2008 Så nydelig bukett!! Skal dere lage den selv eller bestilte dere den ferdiglagd fra butikken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 2. juni 2008 #588 Del Skrevet 2. juni 2008 Ja jeg gleder meg utrolig masse Mitt aller første bryllup jeg er i som jeg kan huske Har i grunnen aldri vært i noen utenom til tante og onkel sitt men det husker jeg ikke for jeg var så liten. Mitt første jeg er i kommer til å bli såååå bra :) Jeg er veldig glad for at du er der også :juhu: Blir mitt første bryllup også etter at jeg var liten Men gleder meg til neste sommer også når jeg får være gjest hos venninne A :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 2. juni 2008 #589 Del Skrevet 2. juni 2008 hei hvordan går det her? noe nytt av planer? nei tenke seg til at jeg ikke orker å gå bakover i boka di å lese Gratulerer med 2 mnd igjen bare Går kjempe fort, må treffe deg en dag før du reiser hjem til bygda di i sommer Mye som skjer vet du Jeg skal være i byen hele sommer jeg - eller fra neste mandag til uka før bryllupet :-D Er hjemme en tur nå da Så etter det har jeg iallfall mange ettermiddager/kvelder, kanskje ikke så mange helger... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 2. juni 2008 #590 Del Skrevet 2. juni 2008 Jeg feirer alltid for deg vet du :-D Har du bilder av serviettene i bloggen? Det var vilt mye blomster!! Skal inn og titte nå :-D (Og jeg synes også moren din ser så ung ut!) ååå!! Buketten var nydelig!! Kult at du alltid feirer :juhu: Har nok ikke bilde av serviettene i bloggen... skal se om jeg får fikset det en dag Og takk for bukettskryt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 2. juni 2008 #591 Del Skrevet 2. juni 2008 Så nydelig bukett!! Skal dere lage den selv eller bestilte dere den ferdiglagd fra butikken? Den bestilles fra butikk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamille86 Skrevet 2. juni 2008 #592 Del Skrevet 2. juni 2008 Jeg er veldig glad for at du er der også :juhu: Blir mitt første bryllup også etter at jeg var liten Men gleder meg til neste sommer også når jeg får være gjest hos venninne A :-D jippi så gøy :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Revenka Skrevet 2. juni 2008 #593 Del Skrevet 2. juni 2008 for bare 2 mnd igjen for pysepus og mannen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 2. juni 2008 #594 Del Skrevet 2. juni 2008 for bare 2 mnd igjen for pysepus og mannen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 2. juni 2008 #595 Del Skrevet 2. juni 2008 Åh, DEN fineste brudebuketten :dåne: :dåne: og trippel :dåne: Den var bare vakker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 2. juni 2008 #596 Del Skrevet 2. juni 2008 Den brudebuketten var virkelig vakker :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 2. juni 2008 #597 Del Skrevet 2. juni 2008 Takk takk takk :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anea Skrevet 3. juni 2008 #598 Del Skrevet 3. juni 2008 Slenger inn noen :klemmer: før jeg stikker ut i sola Den buketten er lekker!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 3. juni 2008 #599 Del Skrevet 3. juni 2008 Slenger inn noen :klemmer: før jeg stikker ut i sola Den buketten er lekker!! Masse tilbake! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sandra82 Skrevet 3. juni 2008 #600 Del Skrevet 3. juni 2008 ser ikke noe blomster jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg