Gå til innhold

Pysepus sine bryllupsplaner

Gjest Pysepus

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Pysepus
:juhu: :juhu: TENK AT DET BARE ER 2 MÅNDER IGJEN :bryllup: :love: :love: :hjerte: :hjerte:

Litt treig jeg også. Kom akuratt hjem fra jobb men som sagt bedre sent enn aldri :eeeh:

Nå er det ikke lenge igjen! :juhu: Gleder du deg? :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det ikke lenge igjen! :juhu: Gleder du deg? :-D

Ja jeg gleder meg utrolig masse ;) Mitt aller første bryllup jeg er i som jeg kan huske :fnise: Har i grunnen aldri vært i noen utenom til tante og onkel sitt men det husker jeg ikke for jeg var så liten.

Mitt første jeg er i kommer til å bli såååå bra :klemmer::) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hvordan går det her? noe nytt av planer? nei tenke seg til at jeg ikke orker å gå bakover i boka di å lese :Hehe:

Gratulerer med 2 mnd igjen bare :) Går kjempe fort, må treffe deg en dag før du reiser hjem til bygda di i sommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig at du er inne og feirer Reka! :-D Selv om du sover lenge!!

Jeg feirer alltid for deg vet du :-D

De er jo kjempefine! Har til middagen ser du, så kjøpte vel like nå tror jeg! Uansett så har det ikke noe å si :lol: Mamma syntes det var en kjempeidé!

Har du bilder av serviettene i bloggen?

Det var vilt mye blomster!! Skal inn og titte nå :-D

(Og jeg synes også moren din ser så ung ut!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så nydelig bukett!! :hoppe: Skal dere lage den selv eller bestilte dere den ferdiglagd fra butikken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus
Ja jeg gleder meg utrolig masse ;) Mitt aller første bryllup jeg er i som jeg kan huske :fnise: Har i grunnen aldri vært i noen utenom til tante og onkel sitt men det husker jeg ikke for jeg var så liten.

Mitt første jeg er i kommer til å bli såååå bra :klemmer::) :)

Jeg er veldig glad for at du er der også :juhu: Blir mitt første bryllup også etter at jeg var liten ;) Men gleder meg til neste sommer også når jeg får være gjest hos venninne A :-D

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus
hei hvordan går det her? noe nytt av planer? nei tenke seg til at jeg ikke orker å gå bakover i boka di å lese :Hehe:

Gratulerer med 2 mnd igjen bare :) Går kjempe fort, må treffe deg en dag før du reiser hjem til bygda di i sommer :)

Mye som skjer vet du ;)

Jeg skal være i byen hele sommer jeg - eller fra neste mandag til uka før bryllupet :-D Er hjemme en tur nå da :) Så etter det har jeg iallfall mange ettermiddager/kvelder, kanskje ikke så mange helger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus
Jeg feirer alltid for deg vet du :-D

Har du bilder av serviettene i bloggen?

Det var vilt mye blomster!! Skal inn og titte nå :-D

(Og jeg synes også moren din ser så ung ut!)

ååå!! Buketten var nydelig!!

Kult at du alltid feirer :juhu:

Har nok ikke bilde av serviettene i bloggen... skal se om jeg får fikset det en dag :)

Og takk for bukettskryt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus
Så nydelig bukett!! :hoppe: Skal dere lage den selv eller bestilte dere den ferdiglagd fra butikken?

:hoppe: Den bestilles fra butikk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig glad for at du er der også :juhu: Blir mitt første bryllup også etter at jeg var liten ;) Men gleder meg til neste sommer også når jeg får være gjest hos venninne A :-D

jippi så gøy :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Gjest Pysepus
Slenger inn noen :klemmer::klemmer::klemmer: før jeg stikker ut i sola :sol:

:tommelsmil: Den buketten er lekker!!

Masse :klemmer::klemmer::klemmer: tilbake! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider