Gjest Pysepus Skrevet 2. juni 2008 #561 Skrevet 2. juni 2008 2 måneder!!!!!!!!! :juhu: Tralalalalala!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :banantroll: Tralalalalalala!!!!! :juhu:
Gjest Pysepus Skrevet 2. juni 2008 #562 Skrevet 2. juni 2008 Da var vi kommet hjem fra en begivenhetsrik dag! Først hentet jeg jentenes smykker - som var helt utrolig nydelige! Så var mamma og jeg på blomsterbutikken og bestilte blomster: - 670 hvite roser (til bordene) - 30 gladioler (til alteret og senere på gavebordet og kanskje kakebordet) - 12 orkideer (til bordene) - brudebukett (ikke den jeg hadde planlagt, legger bilde i bloggen) - 3 brudepikebuketter - 7 corsager (om jeg ikke klarer å lage selv) Nok eller? Min mor er jo litt over gjennomsnittet glad i blomster, så når hennes datter skal gifte seg blir det mye blomster :-D Rosene koster 44,- for en 10-pk. roser så det går bra Så får jeg ta resten de andre dagene!
flickan Skrevet 2. juni 2008 #563 Skrevet 2. juni 2008 Oi så mye blomster! Det kommer til å bli helt fantastisk! :juhu: Spent på brudebukett-bilde
*Lollipop* Skrevet 2. juni 2008 #564 Skrevet 2. juni 2008 Og jeg er visst den treigeste av alle her... men! :danser: :danser: Bare 2 mnd igjen Pysepus!!! :danser: :danser: for bestilte blomster!! Det kommer helt sikkert til å bli kjempefint!!
DDuck Skrevet 2. juni 2008 #565 Skrevet 2. juni 2008 2 månder :hår: Det går så fort dette her :juhu: :juhu: :juhu:
Gjest Pysepus Skrevet 2. juni 2008 #566 Skrevet 2. juni 2008 Oi så mye blomster! Det kommer til å bli helt fantastisk! :juhu: Spent på brudebukett-bilde Skal legge ut brudebukettbilde NÅÅÅÅÅ! :juhu: Og tror også det blir kjempefint med masse masse blomster :-D
Gjest Pysepus Skrevet 2. juni 2008 #568 Skrevet 2. juni 2008 Og jeg er visst den treigeste av alle her... men! :danser: :danser: Bare 2 mnd igjen Pysepus!!! :danser: :danser: for bestilte blomster!! Det kommer helt sikkert til å bli kjempefint!! Bedre sent enn aldri :-D Blir nok kjempefint med blomstene!!! Gleder meg til å legge ut bilder dagen før dagen (om jeg får tid)
Gjest Pysepus Skrevet 2. juni 2008 #569 Skrevet 2. juni 2008 2 månder :hår: Det går så fort dette her :juhu: :juhu: :juhu: Det går kjeeeempefort! :juhu:
DDuck Skrevet 2. juni 2008 #570 Skrevet 2. juni 2008 Så ung mamma du har Kjolen hennes var jo rålekker :-D
Mazilla Skrevet 2. juni 2008 #571 Skrevet 2. juni 2008 (endret) Bedre sent enn aldri :-D Blir nok kjempefint med blomstene!!! Gleder meg til å legge ut bilder dagen før dagen (om jeg får tid) Tid er bare et spørsmål om prioriteringer! Regn med at vi sitter benka på kg hele 1.august og venter på blomsterbilder! Jeg vil ihvertfall veldig gjerne se det blomsterhavet! Blir sikkert knallfint! Høres ut som dere har et blomsterbudsjett på størrelse med hele vårt bryllupsbudsjett... Eller gjorde dere en god deal? Endret 2. juni 2008 av Mazilla
Gjest Pysepus Skrevet 2. juni 2008 #572 Skrevet 2. juni 2008 Så ung mamma du har Kjolen hennes var jo rålekker :-D Den kommentaren kommer hun til å leve lenge på :-D
Gjest Pysepus Skrevet 2. juni 2008 #573 Skrevet 2. juni 2008 Tid er bare et spørsmål om prioriteringer! Regn med at vi sitter benka på kg hele 1.august og venter på blomsterbilder! Jeg vil ihvertfall veldig gjerne se det blomsterhavet! Blir sikkert knallfint! Høres ut som dere har et blomsterbudsjett på størrelse med hele vårt bryllupsbudsjett... Eller gjorde dere en god deal? Ja, jeg får jo bare se til å legge inn :-D Rosene blir 3000,- så blir jo de til å ha i kirka endel... men blomsterbudsjettet er på det det blir Under 10000,- iallfall
Gjest Pysepus Skrevet 2. juni 2008 #574 Skrevet 2. juni 2008 (endret) Middagsgjestene (66 inviterte): JA - 60 NEI - 3 IKKE SVART - 3 Kaffegjestene (18 inviterte): JA - 5 NEI - 6 IKKE SVART: 7 Endret 3. juni 2008 av Pysepus
flickan Skrevet 2. juni 2008 #575 Skrevet 2. juni 2008 Fiiiiiiine bukketten :hoppe: Blir sikkert fantastisk med hvite roser som matcher. Relativt voksent blomsterbudsjett, men skal ikke si noe jeg.. vi brukte 25 000 BARE på lokalet...
Gjest madam_mim Skrevet 2. juni 2008 #576 Skrevet 2. juni 2008 2 mnd igjen bare!!! Og det hørtes bare nyyydelig ut med det blomsterhavet dere skal ha :dåne: Gleder meg sånn til å se :juhu:
LilleEkorn Skrevet 2. juni 2008 #577 Skrevet 2. juni 2008 :love: :love: :love: :love: :love: 2 mnd igjen :love: :love: :love: :love: :love:
Kamille86 Skrevet 2. juni 2008 #578 Skrevet 2. juni 2008 :juhu: :juhu: TENK AT DET BARE ER 2 MÅNDER IGJEN :love: :love: :hjerte: Litt treig jeg også. Kom akuratt hjem fra jobb men som sagt bedre sent enn aldri
Gjest Pysepus Skrevet 2. juni 2008 #579 Skrevet 2. juni 2008 Fiiiiiiine bukketten :hoppe: Blir sikkert fantastisk med hvite roser som matcher. Relativt voksent blomsterbudsjett, men skal ikke si noe jeg.. vi brukte 25 000 BARE på lokalet... Tror det blir kjempefint jeg! :juhu: Blomsterbudsjettet er litt stort ja, men er jo heldig slik at vi lager borddekorasjonene selv for det sparer vi jo endel på i utgangspunktet :-D Men det er liksom det mamma gleder seg kjempemye til, så hun får gjøre litt som hun vil
Gjest Pysepus Skrevet 2. juni 2008 #580 Skrevet 2. juni 2008 2 mnd igjen bare!!! Og det hørtes bare nyyydelig ut med det blomsterhavet dere skal ha :dåne: Gleder meg sånn til å se :juhu: Gleder meg selv til å se det :juhu: Tror det blir kjeeeempebra!
Fremhevede innlegg