flickan Skrevet 24. mai 2008 #401 Del Skrevet 24. mai 2008 Hihi, her har det vært mye moro, ser jeg. Reka, du kan sitte i kløfta mi, du er jo så liten.. Er det greit om jeg går i hvitt, forresten? Har en kjole i skapet som jeg bare har brukt en gang i fjor sommer. Det følger med et sånt fint slør og. Veldig stilig, passer fint i bryllup faktisk. :skratte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 24. mai 2008 #402 Del Skrevet 24. mai 2008 Ja, en sånn kjole har faktisk jeg også Litt tungvin å amme i kanskje, men får løsne litt på snøringa så går det nok fint :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 24. mai 2008 #403 Del Skrevet 24. mai 2008 Vi har jo ikke noen annen kleskode enn "pent", så slå dere løs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 24. mai 2008 #404 Del Skrevet 24. mai 2008 Bryllup på TV! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 24. mai 2008 #405 Del Skrevet 24. mai 2008 Bryllup på TV! :juhu: Hvor hvor hvor???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 24. mai 2008 #406 Del Skrevet 24. mai 2008 Hvor hvor hvor???? Håper du fant det NRK2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 24. mai 2008 #407 Del Skrevet 24. mai 2008 Nei jeg så det ikke... kjendisbryllup eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 24. mai 2008 #408 Del Skrevet 24. mai 2008 Nei jeg så det ikke... kjendisbryllup eller? Prinsebryllup fra Danmark Ikke ferdig ennå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Revenka Skrevet 24. mai 2008 #409 Del Skrevet 24. mai 2008 Jeg elsker brylluper. Blir alltid like rørt (det finnes jo unntak hvis bruden er skikkelig bridezilla ). Hvilken frisyre endte du opp med forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 24. mai 2008 #410 Del Skrevet 24. mai 2008 Jeg elsker brylluper. Blir alltid like rørt (det finnes jo unntak hvis bruden er skikkelig bridezilla ). Hvilken frisyre endte du opp med forresten? Jeg blir også rørt! Syntes kanskje hun bruden i dag ikke var så veldig brud på en måte, men jeg hadde vel kanskje ikke vist så mye følelser og vært litt småhissig om jeg skulle ha filmet mitt bryllup til hele verden Har ikke bestemt meg for frisyre ennå - venter til frisøren sier sin mening Tar med PCen når jeg skal ha prøvetime Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Revenka Skrevet 24. mai 2008 #411 Del Skrevet 24. mai 2008 Uansett veldig spennende med håret. Når har du prøvetime? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 24. mai 2008 #412 Del Skrevet 24. mai 2008 Uansett veldig spennende med håret. Når har du prøvetime? Håret mitt er "hellig" - det er få som får lov å komme nær det Så det blir spennende Tenker på å ha prøvetime i juli for da kan jeg farge det samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 24. mai 2008 #413 Del Skrevet 24. mai 2008 Jeg blir også rørt! Syntes kanskje hun bruden i dag ikke var så veldig brud på en måte, men jeg hadde vel kanskje ikke vist så mye følelser og vært litt småhissig om jeg skulle ha filmet mitt bryllup til hele verden Ja, jeg syntes hun så veldig "kald" ut når hun gikk opp. Fjernt fra hvordan jeg var for å si det sånn... Men er kanskje litt spesielt med settingen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 24. mai 2008 #414 Del Skrevet 24. mai 2008 Ja, jeg syntes hun så veldig "kald" ut når hun gikk opp. Fjernt fra hvordan jeg var for å si det sånn... Men er kanskje litt spesielt med settingen... Jeg skal smiiiile og sikkert gråte en skvett når jeg gir blomst til mamma og mormor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 24. mai 2008 #415 Del Skrevet 24. mai 2008 Jeg skal smiiiile og sikkert gråte en skvett når jeg gir blomst til mamma og mormor Gråte en skvett er ganske enkelt å få til Spesielt hvis det er flere som er litt rørt og har tårer i øynene, og de er det gjerne noen av i bryllup Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Revenka Skrevet 24. mai 2008 #416 Del Skrevet 24. mai 2008 Sikkert veldig uvirkelig å ha så mange kameraer rettet mot seg. Mener å huske at mette marit var tydelig rørt av settingen. Men de to er jo veldig følsomme da. Veldig søte syns nå jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Revenka Skrevet 24. mai 2008 #417 Del Skrevet 24. mai 2008 Da jeg gikk opp kirkegulvet så var alt veldig uvirkelig. Virker som en rar film hvor man ikke får med seg omgivelsene. Husker ikke så mye av å gå opp gulvet, men husker det meste av å gå sitte der oppe. Ut av kirken husker jeg ikke at vi gikk, men plutselig stod vi på trappen. Ta på deg vannfast mascara! Kan bli mer enn en tåre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 24. mai 2008 #418 Del Skrevet 24. mai 2008 Gråte en skvett er ganske enkelt å få til Spesielt hvis det er flere som er litt rørt og har tårer i øynene, og de er det gjerne noen av i bryllup Og min mormor er ekstremt følsom så noen ganger begynner vi å gråte bare av å se hvor rørt hun er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 24. mai 2008 #419 Del Skrevet 24. mai 2008 Da jeg gikk opp kirkegulvet så var alt veldig uvirkelig. Virker som en rar film hvor man ikke får med seg omgivelsene. Husker ikke så mye av å gå opp gulvet, men husker det meste av å gå sitte der oppe. Ut av kirken husker jeg ikke at vi gikk, men plutselig stod vi på trappen. Ta på deg vannfast mascara! Kan bli mer enn en tåre Vannfast mascara er vel et must når man skal gifte seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 24. mai 2008 #420 Del Skrevet 24. mai 2008 Og min mormor er ekstremt følsom så noen ganger begynner vi å gråte bare av å se hvor rørt hun er Er gjerne sånn. Svigermor var helt oppløst i tårer når jeg gikk opp kirkegulvet, så rørt var hun. Så jeg måtte bare gjøre mitt beste for å se en annen vei. Ellers hadde jeg virkelig tuta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg