Gå til innhold

Pysepus sine bryllupsplaner

Gjest Pysepus

Anbefalte innlegg

Hihi, her har det vært mye moro, ser jeg. :ler: Reka, du kan sitte i kløfta mi, du er jo så liten.. Er det greit om jeg går i hvitt, forresten? Har en kjole i skapet som jeg bare har brukt en gang i fjor sommer. Det følger med et sånt fint slør og. Veldig stilig, passer fint i bryllup faktisk.

:skratte: :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, en sånn kjole har faktisk jeg også :jepp:

Litt tungvin å amme i kanskje, men får løsne litt på snøringa så går det nok fint :-D

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Revenka

Jeg elsker brylluper. Blir alltid like rørt (det finnes jo unntak hvis bruden er skikkelig bridezilla :fnise: ). Hvilken frisyre endte du opp med forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus
Jeg elsker brylluper. Blir alltid like rørt (det finnes jo unntak hvis bruden er skikkelig bridezilla :fnise: ). Hvilken frisyre endte du opp med forresten?

Jeg blir også rørt! Syntes kanskje hun bruden i dag ikke var så veldig brud på en måte, men jeg hadde vel kanskje ikke vist så mye følelser og vært litt småhissig om jeg skulle ha filmet mitt bryllup til hele verden :tunge1:

Har ikke bestemt meg for frisyre ennå - venter til frisøren sier sin mening :) Tar med PCen når jeg skal ha prøvetime :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus
Uansett veldig spennende med håret. Når har du prøvetime?

Håret mitt er "hellig" - det er få som får lov å komme nær det :fnise: Så det blir spennende ;) Tenker på å ha prøvetime i juli for da kan jeg farge det samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir også rørt! Syntes kanskje hun bruden i dag ikke var så veldig brud på en måte, men jeg hadde vel kanskje ikke vist så mye følelser og vært litt småhissig om jeg skulle ha filmet mitt bryllup til hele verden :tunge1:

Ja, jeg syntes hun så veldig "kald" ut når hun gikk opp.

Fjernt fra hvordan jeg var for å si det sånn... Men er kanskje litt spesielt med settingen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Pysepus
Ja, jeg syntes hun så veldig "kald" ut når hun gikk opp.

Fjernt fra hvordan jeg var for å si det sånn... Men er kanskje litt spesielt med settingen...

Jeg skal smiiiile og sikkert gråte en skvett når jeg gir blomst til mamma og mormor :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal smiiiile og sikkert gråte en skvett når jeg gir blomst til mamma og mormor :fnise:

Gråte en skvett er ganske enkelt å få til :jepp:

Spesielt hvis det er flere som er litt rørt og har tårer i øynene, og de er det gjerne noen av i bryllup ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Revenka

Sikkert veldig uvirkelig å ha så mange kameraer rettet mot seg. Mener å huske at mette marit var tydelig rørt av settingen. Men de to er jo veldig følsomme da. Veldig søte syns nå jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Revenka

Da jeg gikk opp kirkegulvet så var alt veldig uvirkelig. Virker som en rar film hvor man ikke får med seg omgivelsene. Husker ikke så mye av å gå opp gulvet, men husker det meste av å gå sitte der oppe. Ut av kirken husker jeg ikke at vi gikk, men plutselig stod vi på trappen. :fnise: Ta på deg vannfast mascara! Kan bli mer enn en tåre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus
Gråte en skvett er ganske enkelt å få til :jepp:

Spesielt hvis det er flere som er litt rørt og har tårer i øynene, og de er det gjerne noen av i bryllup ;)

Og min mormor er ekstremt følsom så noen ganger begynner vi å gråte bare av å se hvor rørt hun er :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus
Da jeg gikk opp kirkegulvet så var alt veldig uvirkelig. Virker som en rar film hvor man ikke får med seg omgivelsene. Husker ikke så mye av å gå opp gulvet, men husker det meste av å gå sitte der oppe. Ut av kirken husker jeg ikke at vi gikk, men plutselig stod vi på trappen. :fnise: Ta på deg vannfast mascara! Kan bli mer enn en tåre ;)

Vannfast mascara er vel et must når man skal gifte seg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og min mormor er ekstremt følsom så noen ganger begynner vi å gråte bare av å se hvor rørt hun er :fnise:

Er gjerne sånn. Svigermor var helt oppløst i tårer når jeg gikk opp kirkegulvet, så rørt var hun. Så jeg måtte bare gjøre mitt beste for å se en annen vei. Ellers hadde jeg virkelig tuta :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...