Gå til innhold

Pysepus sine bryllupsplaner

Gjest Pysepus

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Pysepus

Takk for at dere har fjasa i så mange sider slik at jeg måtte lese dem først! :tunge1:

Referat kommer... må bare skrive det først ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Revenka

Har lest i bloggen. Høres ut som et kjempekoselig utdrikkningslag, og du høres veldig fin ut i kostymen du måtte gå i ;) Mens jeg alikevel var i bloggen måtte jeg jo også se litt på deg i kjolen. Du kommer til å være sååååååå fin på den store dagen (som ikke er så lenge til). :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus
Så koselig :)

Kjempekoselig :)

ÅÅ :-D :-D Det hørtes kjempe gøy ut!!! :hoppe:

Det var helt fantastisk! :juhu:

Har lest i bloggen. Høres ut som et kjempekoselig utdrikkningslag, og du høres veldig fin ut i kostymen du måtte gå i ;) Mens jeg alikevel var i bloggen måtte jeg jo også se litt på deg i kjolen. Du kommer til å være sååååååå fin på den store dagen (som ikke er så lenge til). :klem:

Det var kjempekoselig! :) Kostymet var jo bare søtt :) Var ei lita jente som pekte på meg og sa til mammaen sin: "mamma, det er akkurat sånt jeg ønsker meg"!!!

Takk for kjoleskryt :) Nå er det jammen meg ikke lenge igjen :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var ei lita jente som pekte på meg og sa til mammaen sin: "mamma, det er akkurat sånt jeg ønsker meg"!!!

Ååå :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim

Det hørtes helt fantastisk ut det utdrikningslaget ditt :hoppe: :hoppe: :hoppe: Akkurat nå irriterer jeg meg bittelitt over at jeg ikke var på kaien når dere var der :sur: Hadde jo vært morsomt å se deg live :ler:

Apropos meldinger så skreiv du utrolig rett til å være såpass på en snurr jeg mistenker du var (pga innholdet :hoho:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Pysepus
Det hørtes helt fantastisk ut det utdrikningslaget ditt :hoppe: :hoppe: :hoppe: Akkurat nå irriterer jeg meg bittelitt over at jeg ikke var på kaien når dere var der :sur: Hadde jo vært morsomt å se deg live :ler:

Apropos meldinger så skreiv du utrolig rett til å være såpass på en snurr jeg mistenker du var (pga innholdet :hoho:)

Ja, jeg var overrasket over å IKKE treffe noen kjente i byen... så etter deg og *Aprin* hele tiden siden dere visste at jeg ble hentet ;)

Du vet, jeg takler ikke skrivefeil jeg så derfor skriver jeg ikke feil :tunge1:

Mim og PP!

Han heite på jobben snakker til meg!! Over facebook chatten!!

:dåne: :dåne:

Snakk tilbake da vel! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...