Gjest Reka Skrevet 6. juli 2008 #1381 Del Skrevet 6. juli 2008 Pysepus! Både jeg og Aprin ser deg på msn, oppdater oss før vi dør av nysgjerrighet!! :juhu: :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 6. juli 2008 #1382 Del Skrevet 6. juli 2008 Jeg ser deg! jeg ser deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 6. juli 2008 #1383 Del Skrevet 6. juli 2008 Takk for at dere har fjasa i så mange sider slik at jeg måtte lese dem først! Referat kommer... må bare skrive det først Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 6. juli 2008 #1384 Del Skrevet 6. juli 2008 Referat kommer i bloggen, gir beskjed når det er ferdig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 6. juli 2008 #1385 Del Skrevet 6. juli 2008 Åå gru! Jeg kan ikke vente så lenge!! Er halvdød allerede altså!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 6. juli 2008 #1386 Del Skrevet 6. juli 2008 Vi må jo holde liv i boka di Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 6. juli 2008 #1387 Del Skrevet 6. juli 2008 Vi må jo holde liv i boka di Og gi deg fine sanger å høre på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Revenka Skrevet 6. juli 2008 #1388 Del Skrevet 6. juli 2008 Ja nå venter vi spent på referat!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 6. juli 2008 #1389 Del Skrevet 6. juli 2008 Nå ligger referatet ute!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
naley Skrevet 6. juli 2008 #1390 Del Skrevet 6. juli 2008 Så koselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 6. juli 2008 #1391 Del Skrevet 6. juli 2008 ÅÅ :-D :-D Det hørtes kjempe gøy ut!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Revenka Skrevet 6. juli 2008 #1392 Del Skrevet 6. juli 2008 Har lest i bloggen. Høres ut som et kjempekoselig utdrikkningslag, og du høres veldig fin ut i kostymen du måtte gå i Mens jeg alikevel var i bloggen måtte jeg jo også se litt på deg i kjolen. Du kommer til å være sååååååå fin på den store dagen (som ikke er så lenge til). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 6. juli 2008 #1393 Del Skrevet 6. juli 2008 Så koselig Kjempekoselig ÅÅ :-D :-D Det hørtes kjempe gøy ut!!! Det var helt fantastisk! :juhu: Har lest i bloggen. Høres ut som et kjempekoselig utdrikkningslag, og du høres veldig fin ut i kostymen du måtte gå i Mens jeg alikevel var i bloggen måtte jeg jo også se litt på deg i kjolen. Du kommer til å være sååååååå fin på den store dagen (som ikke er så lenge til). Det var kjempekoselig! Kostymet var jo bare søtt Var ei lita jente som pekte på meg og sa til mammaen sin: "mamma, det er akkurat sånt jeg ønsker meg"!!! Takk for kjoleskryt Nå er det jammen meg ikke lenge igjen :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 6. juli 2008 #1394 Del Skrevet 6. juli 2008 Var ei lita jente som pekte på meg og sa til mammaen sin: "mamma, det er akkurat sånt jeg ønsker meg"!!! Ååå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 6. juli 2008 #1395 Del Skrevet 6. juli 2008 Det hørtes helt fantastisk ut det utdrikningslaget ditt :hoppe: Akkurat nå irriterer jeg meg bittelitt over at jeg ikke var på kaien når dere var der Hadde jo vært morsomt å se deg live Apropos meldinger så skreiv du utrolig rett til å være såpass på en snurr jeg mistenker du var (pga innholdet ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 6. juli 2008 #1396 Del Skrevet 6. juli 2008 Mim og PP! Han heite på jobben snakker til meg!! Over facebook chatten!! :dåne: :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 7. juli 2008 #1397 Del Skrevet 7. juli 2008 Det hørtes helt fantastisk ut det utdrikningslaget ditt :hoppe: Akkurat nå irriterer jeg meg bittelitt over at jeg ikke var på kaien når dere var der Hadde jo vært morsomt å se deg live Apropos meldinger så skreiv du utrolig rett til å være såpass på en snurr jeg mistenker du var (pga innholdet ) Ja, jeg var overrasket over å IKKE treffe noen kjente i byen... så etter deg og *Aprin* hele tiden siden dere visste at jeg ble hentet Du vet, jeg takler ikke skrivefeil jeg så derfor skriver jeg ikke feil Mim og PP! Han heite på jobben snakker til meg!! Over facebook chatten!! :dåne: :dåne: Snakk tilbake da vel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 7. juli 2008 #1398 Del Skrevet 7. juli 2008 Skal du ikke legge ut referat her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 7. juli 2008 #1399 Del Skrevet 7. juli 2008 Skal du ikke legge ut referat her? Nei, jeg vil ikke det... men du kan få tilgang til bloggen da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 7. juli 2008 #1400 Del Skrevet 7. juli 2008 Ja, jeg vil gjerne oppdateres. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg