Gjest madam_mim Skrevet 30. juni 2008 #1121 Del Skrevet 30. juni 2008 Mim og *Aprin*: Om dere kunne tenke dere å fikse velkomstdrinkene? :klø: Altså tømme i glassene etter vielsen? :-D *smile fint* Fikser det vi vettu Når på dagen trenger du oss fra da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 30. juni 2008 #1122 Del Skrevet 30. juni 2008 Jeg er litt lei fjesefjaset, jeg... Har meldinger der fra sikkert noen uker tilbake jeg ikke har svart på. er inne flere ganger til dagen jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 30. juni 2008 #1123 Del Skrevet 30. juni 2008 Nå er jeg venn med deg på face, så snart du godkjenner. :banantroll: Jeg godkjente deg tidligere i dag, sant? Var fra mobilen ser du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 30. juni 2008 #1124 Del Skrevet 30. juni 2008 Jepp, ingen problem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 30. juni 2008 #1125 Del Skrevet 30. juni 2008 Fikser det vi vettu Når på dagen trenger du oss fra da? Hm... kanskje ikke så lenge etter vielsen? For folk kan komme til lokalet etterpå ser du (men håper jo ikke så mange gjør det ettersom de da vil være der i to timer mellom vielsen og middagen ) Kan jeg tenke litt på det og snakke med mamma? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Aprin* Skrevet 30. juni 2008 #1126 Del Skrevet 30. juni 2008 Hm... kanskje ikke så lenge etter vielsen? For folk kan komme til lokalet etterpå ser du (men håper jo ikke så mange gjør det ettersom de da vil være der i to timer mellom vielsen og middagen ) Kan jeg tenke litt på det og snakke med mamma? Vi kan vel bare kaste oss i bilen etter vielsen, og kjøre til lokalet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 30. juni 2008 #1127 Del Skrevet 30. juni 2008 Vi kan vel bare kaste oss i bilen etter vielsen, og kjøre til lokalet? Men ingenting før vielsen altså, den M-Å jeg ha med meg :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 30. juni 2008 #1128 Del Skrevet 30. juni 2008 Vi kan vel bare kaste oss i bilen etter vielsen, og kjøre til lokalet? Det hørtes veldig snilt ut :-D De andre servitørene kommer klokka fire tror jeg Men de skal jo bare servere, dere er jo snille ellers også :-D Men ingenting før vielsen altså, den M-Å jeg ha med meg :dåne: Selvfølgelig skal du få med deg vielsen! Du får faktisk med deg heeeele bryllupet også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 30. juni 2008 #1129 Del Skrevet 30. juni 2008 Jeg kom på at vi må ha borddekorasjoner på salongbordene også, og det er fem stykker... Men etter en tur på IKEA har jeg nå kjøpt 20 vaser til 100,- for alt! :juhu: Skal ha tre og tre vaser og grupper på tre lys (hjemmelagede i tre forskjellige fasonger) på hvert bord og oppi vasene skal det være en germini (hvit) oppi hver Kjøpte disse vasene - tror det kan bli bra! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Aprin* Skrevet 30. juni 2008 #1130 Del Skrevet 30. juni 2008 Jeg kom på at vi må ha borddekorasjoner på salongbordene også, og det er fem stykker... Men etter en tur på IKEA har jeg nå kjøpt 20 vaser til 100,- for alt! :juhu: Skal ha tre og tre vaser og grupper på tre lys (hjemmelagede i tre forskjellige fasonger) på hvert bord og oppi vasene skal det være en germini (hvit) oppi hver Kjøpte disse vasene - tror det kan bli bra! :-D det blir kjempefint!! vi skal til stavanger ok ikeeeeea på torsdag, så i kveld skal jeg sitte på ikea.no og plaaanlegge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alvebruden Skrevet 30. juni 2008 #1131 Del Skrevet 30. juni 2008 Jeg godkjente deg tidligere i dag, sant? Var fra mobilen ser du Jeg har ikke vært hjemme før nå jeg se. Men nå er vi venner. :juhu: Og jeg har snoka på siden din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alvebruden Skrevet 30. juni 2008 #1132 Del Skrevet 30. juni 2008 Jeg kom på at vi må ha borddekorasjoner på salongbordene også, og det er fem stykker... Men etter en tur på IKEA har jeg nå kjøpt 20 vaser til 100,- for alt! :juhu: Skal ha tre og tre vaser og grupper på tre lys (hjemmelagede i tre forskjellige fasonger) på hvert bord og oppi vasene skal det være en germini (hvit) oppi hver Kjøpte disse vasene - tror det kan bli bra! :-D 5 kr pr stykk. Det var billig, og fine var de også. Tror nok kanskje dama i kassa lurte litt når du kom å handla 20 stk. Håper du sa det var til bryllupsfest? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 30. juni 2008 #1133 Del Skrevet 30. juni 2008 det blir kjempefint!! vi skal til stavanger ok ikeeeeea på torsdag, så i kveld skal jeg sitte på ikea.no og plaaanlegge Tror også det blir kjempebra! :juhu: Lykke til med planlegging Og lykke til med IKEA - kjempemye folk der nå som det er sommerferie... hadde aldri kjørt der hadde det ikke vært for vasene (men jeg kan jo kjøre alle andre dagene liksom) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 30. juni 2008 #1134 Del Skrevet 30. juni 2008 Jeg har ikke vært hjemme før nå jeg se. Men nå er vi venner. :juhu: Og jeg har snoka på siden din. Jeg er på vei inn for å snoke på din side også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 30. juni 2008 #1135 Del Skrevet 30. juni 2008 5 kr pr stykk. Det var billig, og fine var de også. Tror nok kanskje dama i kassa lurte litt når du kom å handla 20 stk. Håper du sa det var til bryllupsfest? Eneste hun sa var "jeg må nok telle dem" Er nok vant til slike ting Men har jo lyst til å si det til heeele verden da at det er til bryllupet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alvebruden Skrevet 30. juni 2008 #1136 Del Skrevet 30. juni 2008 Jeg er på vei inn for å snoke på din side også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alvebruden Skrevet 30. juni 2008 #1137 Del Skrevet 30. juni 2008 Eneste hun sa var "jeg må nok telle dem" Er nok vant til slike ting Men har jo lyst til å si det til heeele verden da at det er til bryllupet! Skrik det ut pysepus. Jeg kan gjøre det for deg her inne jeg. PYSEPUS SKAL GIIIIIIIFTE SEEEEEEEG!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 1. juli 2008 #1138 Del Skrevet 1. juli 2008 TAKK Alvebruden for at du hjelper meg å "broadcaste" at jeg skal gifte meg! :juhu: =========================================== Kom på en ting i natt; må snart lage avisannonser Når skal de inn? Onsdagen før bryllupet? Når må avisa ha dem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Aprin* Skrevet 1. juli 2008 #1139 Del Skrevet 1. juli 2008 TAKK Alvebruden for at du hjelper meg å "broadcaste" at jeg skal gifte meg! :juhu: =========================================== Kom på en ting i natt; må snart lage avisannonser Når skal de inn? Onsdagen før bryllupet? Når må avisa ha dem? Onsdag før bryllupet er nok greit.. Avisen (ihvertfall vår avis), må ha bildene innen kl 14 to dager før. mandag og tirrsdagsannonnser må leveres innen fredag kl 10. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alvebruden Skrevet 1. juli 2008 #1140 Del Skrevet 1. juli 2008 TAKK Alvebruden for at du hjelper meg å "broadcaste" at jeg skal gifte meg! :juhu: =========================================== Kom på en ting i natt; må snart lage avisannonser Når skal de inn? Onsdagen før bryllupet? Når må avisa ha dem? Det var så lite. :bukke: Ja, det har jeg også tenkt på. Jeg har også tenkt på en ting til jeg. Jeg har sett at mange skriver det sånn her: ***** ****** og ***** ****** adresse ********** ** gifter seg i ******* kirke (dato) Oppholdsted for dager er ***************** Har hørt at det ikke er så veldig lurt å skrive oppholdsted for dagen. Grunnet eventuelle innbruddstyver som tenker at der står det nok masse fine bryllupsgaver, og de kan vi ta. Skjønner? Tror vi bare skriver: ***** ****** og ****** ******* Adresse *********** gifter seg i ******* kirke 09.08.08 Alle gjestene vet jo hvor de skal på fest. Og hvis det er noen som ønsker å gi en gave som ikke skal på festen, så kan jo det sendes til adressen eller gis senere. Hva tenker dere? Bare jeg som er skrullete? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg