sandra82 Skrevet 17. juni 2008 #841 Del Skrevet 17. juni 2008 farris er sunt ja!! men vanner bedre.. men herregud kan jo ikke bare drikke vann.. må ha bobler innimellom for å føle at jeg lever!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 17. juni 2008 #842 Del Skrevet 17. juni 2008 farris er sunt ja!! men vanner bedre.. men herregud kan jo ikke bare drikke vann.. må ha bobler innimellom for å føle at jeg lever!! Klarer ikke bare å drikke vann jeg... Drikker jo 1,5 l. mens jeg er på jobb så da drikker jeg gjerne saft (sukkerfri) eller juice når jeg kommer hjem, men om jeg blir desperat så blir det nok noe med bobler i ja Var ikke så flink i dag Hadde bittelitt brus hos naley... Den så såååååååå god ut... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 17. juni 2008 #843 Del Skrevet 17. juni 2008 Har hatt det gøy hos naley i dag! :juhu: Fikk se alle bildene fra bryllupet deres igjen, stille alle spørsmålene jeg hadde og vi fikk en nyyyydelig bryllupsgave! :dåne: Og naley: gaven din lå søtt inni hylla mi da jeg kom hjem også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
naley Skrevet 17. juni 2008 #844 Del Skrevet 17. juni 2008 Var godt pakken ikke hadde gjemt seg Må du riste hodeputa di i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 18. juni 2008 #845 Del Skrevet 18. juni 2008 Ehm.. Jeg sier bare hei! Og så lurer jeg på om det har skjedd noe spennende siden søndag, for jeg orker ikke oppdatere meg.. Unnskyld Men! Kanskje det blir bra igjen om jeg: ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 18. juni 2008 #846 Del Skrevet 18. juni 2008 Ehm.. Jeg sier bare hei! Og så lurer jeg på om det har skjedd noe spennende siden søndag, for jeg orker ikke oppdatere meg.. Unnskyld Men! Kanskje det blir bra igjen om jeg: ? Det er greit at du ikke orket å oppdatere deg i min dagbok for det orket ikke jeg i din heller Det største som har skjedd siden søndag er at jeg har sluttet å drikke brus, spise chips og snop Mormor har satt meg på slankern! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamille86 Skrevet 18. juni 2008 #847 Del Skrevet 18. juni 2008 Det er greit at du ikke orket å oppdatere deg i min dagbok for det orket ikke jeg i din heller Det største som har skjedd siden søndag er at jeg har sluttet å drikke brus, spise chips og snop Mormor har satt meg på slankern! deg på slankern liksom?? For en søt mormor du har :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 18. juni 2008 #848 Del Skrevet 18. juni 2008 deg på slankern liksom?? For en søt mormor du har :dåne: Brudekjolen var liksom strammere nå enn tidligere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamille86 Skrevet 18. juni 2008 #849 Del Skrevet 18. juni 2008 Brudekjolen var liksom strammere nå enn tidligere hmm Har også ett forbud om sukker,brus og salt snacks i ukedagene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 18. juni 2008 #850 Del Skrevet 18. juni 2008 hmm Har også ett forbud om sukker,brus og salt snacks i ukedagene. Jeg skal ha det fram til bryllupet nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 18. juni 2008 #851 Del Skrevet 18. juni 2008 Det er greit at du ikke orket å oppdatere deg i min dagbok for det orket ikke jeg i din heller Det største som har skjedd siden søndag er at jeg har sluttet å drikke brus, spise chips og snop Mormor har satt meg på slankern! Men det har jeg jo faktisk fått med meg!! :-D Men da har vi en deal, er det for mye å oppdatere for oss, så bare lar vi være, og skriver heller ett koselig innlegg om været eller noe! Ok? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 18. juni 2008 #852 Del Skrevet 18. juni 2008 Men det har jeg jo faktisk fått med meg!! :-D Men da har vi en deal, er det for mye å oppdatere for oss, så bare lar vi være, og skriver heller ett koselig innlegg om været eller noe! Ok? Det var en grei deal! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 18. juni 2008 #853 Del Skrevet 18. juni 2008 Satt på slankern av mormor du Jammen santen, her skjer det ting.... Berre 6 veker igjen no, eg syns det er lite med 7 veker, elle rikkje lite sånn, men tida har gått fort :-D Ja, det er ikke alle som blir det Men det er jo helt greit Tror ikke jeg kommer til å gjøre så mye mer enn å droppe snop etc. 6 uker kommer til å gå sååå fort! Jeg gleder meg kjempemye! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamille86 Skrevet 18. juni 2008 #854 Del Skrevet 18. juni 2008 Jeg skal ha det fram til bryllupet nå Da er du fliiink hvis du greier det for det klarer ikke jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 18. juni 2008 #855 Del Skrevet 18. juni 2008 Da er du fliiink hvis du greier det for det klarer ikke jeg Jeg sprekker nok Men skal gjøre mitt beste! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 19. juni 2008 #856 Del Skrevet 19. juni 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamille86 Skrevet 19. juni 2008 #857 Del Skrevet 19. juni 2008 Jeg sprekker nok Men skal gjøre mitt beste! :-D Det viktigste er å pøve :-D Hvis du sprekker kan du prøve å holde deg til bare lørdagen! Men det beste er vell å holde seg heeelt for hvis en først begynner er det vanskelig å slutte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 19. juni 2008 #858 Del Skrevet 19. juni 2008 Bare innom og stjeler en klem jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 19. juni 2008 #859 Del Skrevet 19. juni 2008 Har dere invitert tullinger til bryllupet? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sympatia Skrevet 19. juni 2008 #860 Del Skrevet 19. juni 2008 Lykke til med å holde deg unna snopet...det klarer ikke jeg...huff...for trene mer jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg