Gå til innhold

Pysepus sine bryllupsplaner

Gjest Pysepus

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest madam_mim
Har mast på ham i dagesvis nå at vi må gjøre noe sammen! Kan gå ut med kameratene, men ikke gå tur med meg :fnise:

:fnise:

nytter nesten ikke nekteda :roll:

Sendt for eeeevigheter siden :roll:

*sjekker mailen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim

*gåsehud*

Det var kjempebra!! Jeg ser du har et utrolig godt forhold til familien din, det skinner veldig gjennom :fnise: At du bare har med de som betyr mest, det er bare rett :Nikke: sånn kommer jeg til å gjøre også :fnise: Ingen kan si noenting på talen din, den var bare fiiiiiiiiiiiiin :klemmer:

Jeg tviler på at et øye kommer til å være tørt :dåne: Mine er ihvertfal ikke det nå :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus
*gåsehud*

Det var kjempebra!! Jeg ser du har et utrolig godt forhold til familien din, det skinner veldig gjennom :fnise: At du bare har med de som betyr mest, det er bare rett :Nikke: sånn kommer jeg til å gjøre også :fnise: Ingen kan si noenting på talen din, den var bare fiiiiiiiiiiiiin :klemmer:

Jeg tviler på at et øye kommer til å være tørt :dåne: Mine er ihvertfal ikke det nå :grine:

Takk! :-D Gleder meg litt til å holde den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs om du kan unngå å se meg, siden jeg skal sitte i trappa ved alteret i rååååsa kjole med norske flagg og 17.mai fløyta jeg ikke brukte på 17.mai :skratte: Sparte den til bryllupet ditt gjorde jeg :lur:

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg vilt til å se Mim i kirketrappa!! :fnise:

Så bra at du gleder deg til å holde talen!!! Blir nervøs bare jeg tenker på OM jeg skal holde tale..! :ler: er sikker på at talen er nydelig, og når du har den klar så lenge før, og kan øve masse, så blir det helt sikkert lettere å holde den også! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Pysepus
Gleder meg vilt til å se Mim i kirketrappa!! :fnise:

Så bra at du gleder deg til å holde talen!!! Blir nervøs bare jeg tenker på OM jeg skal holde tale..! :ler: er sikker på at talen er nydelig, og når du har den klar så lenge før, og kan øve masse, så blir det helt sikkert lettere å holde den også! :klemmer:

Det gleder jeg meg til også :-D

Sendte talen til deg jeg for å få ditt syn på saken ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gleder jeg meg til også :-D

Sendte talen til deg jeg for å få ditt syn på saken ;)

åhhh.... Gåsehud på armen å tårer på kinne her ja! nyyyydelige tale, eg garantere at ikkje et øya komme t å vær tørt!!! :gråte: :gråte:

Når eg leste, så tok eg meg sjøl i å se d heila for meg. Såg deg i kjolen, me tiara å alt, mammen å mormor&morfar så grein, å heile pakken. :fnise: Flott bryllup!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus
åhhh.... Gåsehud på armen å tårer på kinne her ja! nyyyydelige tale, eg garantere at ikkje et øya komme t å vær tørt!!! :gråte: :gråte:

Når eg leste, så tok eg meg sjøl i å se d heila for meg. Såg deg i kjolen, me tiara å alt, mammen å mormor&morfar så grein, å heile pakken. :fnise: Flott bryllup!!

Bra du likte den :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus

Middagsgjestene (66 inviterte):

JA - 57

NEI - 1

IKKE SVART - 8

Kaffegjestene (18 inviterte):

JA - 5

NEI - 5

IKKE SVART: 8

Endret av Pysepus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, du skal holde tale?? Det står det respekt av! :pls: Aldri i verden om jeg hadde klart det..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus
Oi, du skal holde tale?? Det står det respekt av! :pls: Aldri i verden om jeg hadde klart det..!

Ja, jeg skal holde tale! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus

Er litt redd for disse kaffegjestene våre jeg... :sjenert: Nå er det fem som har sagt nei, men tror det kommer minst to til - kanskje seks til... Hva gjør jeg da? Flaut å ha bare noen kaffegjester liksom... hva gjør jeg om det skjer? Bare later som ingenting og ønsker dem velkommen når de kommer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er litt redd for disse kaffegjestene våre jeg... :sjenert: Nå er det fem som har sagt nei, men tror det kommer minst to til - kanskje seks til... Hva gjør jeg da? Flaut å ha bare noen kaffegjester liksom... hva gjør jeg om det skjer? Bare later som ingenting og ønsker dem velkommen når de kommer?

Sånn har vi det også.. Bare 6-7 kaffegjester som kommer tror jeg.. Håper nesten noen av de vi har bedt til middag melder avbud, så kan vi heller putte inn kaffegjestene på deres plasser.. Ellers slenger jeg ut noen flere kaffeinvitasjoner :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm.. aner ikke hvor mange kaffegjester det er vanlig å ha jeg.. :klø:

Tror du folk tenker over det da?

Endret:

Kom på at vi hadde bare 7 kaffegjester, men alle de kjente hverandre og var en del av en vennegjeng.

Endret av flickan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt småbekymret for det her og. Vet at det kommer iallefall 15 til kaffe, men de andre (10) tror jeg ikke kommer. Har vurdert å slenge ut noen flere kaffeinvitasjoner i siste liten til noen jeg vet ikke kjenner de andre sånn at de ikke vet at vi slenger dem på helt på slutten.. men vet ikke, blir nok ikke til noe sånt.

Det kommer jo litt an på om de som kommer kjenner hverandre eller ikke. Sånn som hos flickan så det jo veldig greit ut når alle kjente hverandre :) Men jeg var i et bryllup i høst hvor vi kun var kaffegjester og vi kjente ikke noen andre enn oss selv, og det var bare to par til som kom.. og brudeparet var jo opptatt med alle gjestene sine, så vi satt egentlig bare til pynt og kjedet livet av oss. Det var ikke noe særlig koselig :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest madam_mim

Vi skal bare ha tanter og onkler som kaffegjester, er ikke mer enn 8 stk; men har nå aldri vurdert det som for lite :sjenert: Trodde kaffegjestene oftes kjenner middagsgjestene jeg :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi har også bedt få kaffegjester.. bare 6 faktisk... men det måtte bare bli sånn... folk må jo bare forstå at man ikke kan invitere alle... synes det blir litt dumt å invitere andre bare for at dem skal føle seg bedre..

synes du er kjempemodig jeg som skal holde tale! det hadde ikke jeg tørt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...