Gå til innhold

Hvordan fungere nå dette igjen?


Gjest Gjest_undrende_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_undrende_*

Hei :)

Er egentlig fast bruker, men er logget ut akkurat nå.

Jeg er i midten av 20-årene, og har vært singel relativt lenge nå. Men nå har jeg møtt en gutt, som jeg virkelig kunne tenkt meg å bli bedre kjent med. Vi møttes for noen uker tilbake på en fest, og etter det snakket vi først litt på Msn, og så har vi møttes 2 ganger.

Har litt lyst til å kalle det dates, men vet ikke helt om det var det det var. Ikke at det egentlig spiller noen rolle, for hyggelig var det uansett ;)

Men så har det seg sånn da, at jeg har vært så lenge ute av dette gamet, at jeg nesten har glemt "spillereglene". Så hvordan går jeg frem?

Hvordan finner jeg den balansegangen mellom og ikke virke uinteressert og ikke være innpåsliten? For vil jo ikke skremme bort fyren..

Vi har daglig kontakt per meldinger og på Msn.

Og vi er nok begge veldig sjenerte når det kommer til stykket.

Ikke vet jeg hva han legger i den kontakten vi har nå heller, og det er eventuelt altfor tidlig å spørre han direkte..

Så er det noen som har noen tips om hva jeg kan gjøre nå? Vente å se hva som skjer....? Eller ta sjanser og da også risikere å virke innpåsliten...?

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har personlig ikke så mye til overs for konstruerte "spilleregler" og synes selv det er bedre å være seg selv - naturlig og ærlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har personlig ikke så mye til overs for konstruerte "spilleregler" og synes selv det er bedre å være seg selv - naturlig og ærlig.

Enig med deg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...