Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

SUKK:..

JEg har eksamen på onsdag og er ikke en gang ferdig med pensum..

Det er så mye å pugge skjønne.. blir gal!!!!!

Og i tillegg må jeg ha en B!!!!!!!!!!!!

Måtte bare få ut litt frustrasjon!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

aiaiai!Jah,forstår deg godt!!Du får bruke tiden effektivt,og husk: Gjør så godt du kan!

Håper du klarer å finne roen ,senke skuldra litt og ikke tenk så veldig mye på den Ben",)

Stå på!Dette fikser du!",)

Lykke til!

Skrevet
aiaiai!Jah,forstår deg godt!!Du får bruke tiden effektivt,og husk: Gjør så godt du kan!

Håper du klarer å finne roen ,senke skuldra litt og ikke tenk så veldig mye på den Ben",)

Stå på!Dette fikser du!",)

Lykke til!

Takk.. skal stå på de siste dagene nå..

:)

Skrevet

Jeg tror ikke jeg noen gang har blitt helt ferdig med aa lese pensum i noe fag, og det har naa gaatt fint med meg.

Soerg for aa ha grei oversikt over pensumet. Om du ikke leser samtlige kapitler og artikler, saa titt paa dem, les innledning og avslutning og eventuelt de paragrafene som er viktige. Ikke les alt noeye, du kommer ikke til aa huske det meste av det paa eksamen uansett. Det viktige er at du har bred oversikt over det som er gaatt igjennom, og kan litt i dybden om de temaene som du synes er viktige. Men ikke les deg ihjel.

Denne taktikken funker veldig bra for meg, og sparer deg for aa bable i vei utenfor temaet (sensorer liker ikke babling, de vil at du svarer konsist paa spoersmaalet og viser at du kan bruke pensum i akademisk skriving).

Skrevet (endret)
Jeg tror ikke jeg noen gang har blitt helt ferdig med aa lese pensum i noe fag, og det har naa gaatt fint med meg.

Soerg for aa ha grei oversikt over pensumet. Om du ikke leser samtlige kapitler og artikler, saa titt paa dem, les innledning og avslutning og eventuelt de paragrafene som er viktige. Ikke les alt noeye, du kommer ikke til aa huske det meste av det paa eksamen uansett. Det viktige er at du har bred oversikt over det som er gaatt igjennom, og kan litt i dybden om de temaene som du synes er viktige. Men ikke les deg ihjel.

Denne taktikken funker veldig bra for meg, og sparer deg for aa bable i vei utenfor temaet (sensorer liker ikke babling, de vil at du svarer konsist paa spoersmaalet og viser at du kan bruke pensum i akademisk skriving).

Hei. Du har nok rett i det..

Men fy søren som jeg sliter med motivasjonen. Prøvde å sette meg ned i sted nå etter en laang dusj. Men endte opp her istedet igjen.

Nå må jeg virkelig skjerpe meg. Tre dager til eksamen og jeg har ikke fått panikk en gang:!!!!

Endret av J-G

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...