Gå til innhold

Tror dere han er interessert?


Gjest Gjest_Julie_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Julie_*

Møtte en kollega på en jobbfest for et par uker siden. Jeg har jobbet der i 3 år og han startet nå i 2008.

Har ikke noe å gjøre med han i det daglige så jeg har bare sett han i kantina og i gangene.

Som sakt pratet jeg litt med han på en jobb fest for et par uke siden. Vi snakket ikke mye med pratet litt og tok et glass vin sammen.

Etter dette har vi pratet sammen når vi har møttes i gangene, jeg legger merke til at han går fra de han står sammen med for å komme bort til meg når jeg kommer mot han. Han har vært på kurs hele uken, i dag skulle jeg inn å høre på et foredrag som han var på. Da han så jeg kom i gangen kom han bort til meg, sa det var bra jeg kom.. og at vi måtte sitte sammen. Jeg tenkte ikke så mye på det egentlig. Jeg satte meg bakerst i salen siden de andre plassene allerede var opptatt (de andre kursdeltakerene hadde faste plasser denne uka, også "han").

Selv om det, så tok han med seg permen sin og satte seg ved siden av meg..

Kjenner jeg liker han godt, bare han er i nærheten så blir jeg glad og får en god følselse.. Har sett etter han den siste uka, og blir glad når vi møtes.

Han har tidligere sakt at jeg må være med ut 17 mai helgen.. jeg har sakt ja, men har jo ikke tenkt noe mere på det.. har tenkt dette bare har vært snakk fra hans side.

I dag når jeg skulle gå sa han igjen at jeg måtte være med ut neste helg.. han strøyk meg på ryggen og smilte godt til meg. (han skulle hjem til der han er ifra nå i helgen).. Kjenner nå at jeg tenker på han og gleder meg til å møte han igjen. :fnise:

Var faktisk på en blinddate etter jobb i dag, noe som var avtalt for en tid tilbake.. klarte ikke tenke på han jeg data. Jeg gleder meg bare til neste uke da jeg får se han andre igjen..

Til info så er vi begge i slutten av tyve årene og single.

Men tolker dere det som om han vil noe mer, eller tror dere han bare er hyggelig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Man kan jo aldri vite, men det høres ut som han liker deg. Han vil ha deg med ut, kanskje han skal drikke seg til mot? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker jo lovende da. Men jeg ville nok holdt igjen litt på og føle for mye. Du vet jo ikke hva han ønsker av det enda. Men vær åpen for å møte han oftere og se hvor det leder. Ikke skyt fuglen før ett eller annet piss eller no sånt.

Vær littebitt skeptisk og, det har aldri skadet. Du vil jo se han på jobb senere om det går virkelig skeis. Men det vet du nok best selv. Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_mann_*

Garantert interessert, I hvert fall omtrent slikt jeg oppfører meg når jeg går rundt litt småforelska

Håper du får en fin sommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel bare å be han ut det. Det gjorde jeg med en kollega, og vi endte opp gift.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest
Klarer ikke dy meg...sakt staves sagt!

Sagt staves sagt, men sakt staves da vitterlig sakt? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Julie_*

Har hatt daten med han nå på fredag!! :)

Vi hadde en kjempe koselig kveld sammen. Endre på byen..koste oss med øl og gode samtaler. Var betatt og smilte den kvelden..

Han ville være med meg hjem men jeg ville ikke.. Det får evt komme siden.

Fikk mld av han i går, han virker interessert.. Han ville ha meg over, men det passet dårlig for jeg var allerede opptatt.

Kjenner nå at jeg er så usikker på om jeg vil fortsette dette.. Gruer meg litt til jobben i morgen. Redd han skal hoppe på meg og vise alle hva som har skjedd.. hmmm. Kjenner jeg må ta det rolig og blir litt stressa når han viser interesse nå.

Har tenkt på det i dag..uten at jeg har kommet frem til grunnen til at jeg tviler.

Kan være at jeg underbevisst tenker lenger frem i tid.. Han har litt flatt bakhode og måne.. har barbert seg på hode.. hehe.. tenker at barna mine får flatt hode..

Vet det er dumt med sånne tanker og at det bare er tull å tenke så langt frem men kan ikke noe for at de kommer..

Merkelig de følelsene!! Han er jo en god kar, og vi hadde det fint.. Men hvorfor tenker jeg sånn da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Julie_*
Hahaha :) Klassisk, når han begynner å vise interesse mister du interessen.

Ja, og jeg irriterer meg over det. Vil så gjerne like han!! :kjefte:

Hva kan jeg gjøre for å ikke tenke sånn??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, og jeg irriterer meg over det. Vil så gjerne like han!! :kjefte:

Hva kan jeg gjøre for å ikke tenke sånn??

Tror ikke det er mye du kan gjøre. Det er bare slik attraksjon fungerer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kallemann
Tror ikke det er mye du kan gjøre. Det er bare slik attraksjon fungerer.

Hvis jenter synes gutter som løper vekk og ikke tar kontakt er attraktive, så må jeg være en av planetens mest sexy menn. haha.... Men det ligger noe her, i starten bør man trå varsomt. Jo mer jeg liker en jente, jo vanskeligere gjør jeg det for henne. Vet ikke om denne strategien funker alltid, men det er de gangene jeg har spillt "hard to get" at ting har skjedd. Utrolig vanskelig å holde en sånn holdning :kaffe: ovenfor noen man liker så godt, men det er nødvendig hvis man vil satse. (i realiteten er dette hva man faktisk ønsker, for jeg ønsker ikke å vise en potesiell kjæreste at hun har overtaket , jeg ønsker å vise, at jeg liker deg, men om du ikke passer deg(respekterer meg osv.) så stikker jeg veldig kjapt :goodbye: ) Når du da får denne mannen servert på en tallerken, forsvinner attraksjonen fordi han ikke lenger stiller krav til deg, ingen ønsker å være sammen med noen som ikke utfordrer, stiller krav osv. Finner man noen man virkelig klikker med, tåler man også å være litt fra hverandre i en startfase. Evt kan man gå inn i masse halvveise forhold og få et noe avstumpet liv :nei: . Det er ingenting feil med å ikke ses på en stund, da blir gjerne føleslene/attraksjonen :rødme: sterkere om det er noe å satse på. Lykke til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, og jeg irriterer meg over det. Vil så gjerne like han!! :kjefte:

Hva kan jeg gjøre for å ikke tenke sånn??

Hvis det hjelper, så er du ikke alene om dette problemet!

Får du noen gode råd så del de med meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som flere sier her. Det er klassiske feil jenter og gutter gjør. Er å være for interessert, og da mister den andre interessen for det blir "for lett". Ingen utfordring.

Kjærligheten er ironisk. Viser man at man liker noen (for tidlig) så vil den andre miste interessen. Viser man at man er litt likegyldig og ikke så interessert, så vil den andre bli mer interessert.

Jakten er viktig :D

(DD)-ATTRACTION IS NOT A CHOICE

Endret av PUA-R
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...