Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvor mange gjester var/skal dere ha i dåpen?

Hva serverte/serverer dere?

Hvilke kaker?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har servert koldtbord i alle våre dåper.

Har vært 20 personer +/-

Kaker hadde vi (som vanlig) alt for mange av:

Lukket valnøtt

Romkake

Tårnkake

Fromasjkake

Yoghurtkake

Gele-kake

Multekrem (ok, ikke en kake, men stod i allefall på kakebordet)

Verdens beste

Sjokoladekake

Gjest Gjest-M-
Skrevet

Vi hadde koldtbord i begge våre barnedåper. Vi var vel rundt 20 gjester.

Hadde marsipankake, sjokoladekake, kransekake, verdens beste og noen småkaker. Det holdt i lange baner.

Skrevet

Jeg lagde masse tapas da vi hadde navnefest. Var 14 gjester (mener jeg å huske) og hadde "bare" 3 kaker. En gulrotkake, en knæsj rosa bestillingsbløtkake og muffins.

Gjest *Mim*
Skrevet

Vi har vært ca 30.

Har både hatt tradisjonell middag (never again), koldtbord og rømmegrøt/ spekemat. Liker godt spekemat, så det blir nok det neste gang. Kanskje.

Jeg er en kakedame, og har hatt ca ti kaker. Disse må jeg ha:

* marsipankake

* finere sjokoladekake

* nøttekake

* kringle e.l.

* verdens beste

* is- eller marengskake

Skrevet (endret)

Vi bestilte koldtbord til begge våre barnedåper - veldig greit, syntes vi!

Vi var ca 20 stk. Av kaker var det marsipankake, sjokoladekake, verdens beste, ostekake, kransekake og lefsekling.

Endret av Kayli
Skrevet

I barnedåpen til minstemann var vi 18 stk (foreldre, søsken m partnere, besteforeldre og faddere)

Vi grilla indrefilet og hadde masse godt tilbehør til det. Det var mye enklere enn i eldstemanns hvor vi hadde koldtbord og mye styr.

Vi hadde 4 kaker (verdens beste, sjokoladekake, bløtkake, og marsipankake) Var egentlig mer enn nok (4,5 pers pr kake)

Gjest opa i.i
Skrevet

Dere som hadde bestilt koldtbord; hvor mye betalte dere for det?

Vi kommer nok også til å ha koldtbord, og masse kaket. Vet ikke hvilke enda, men det blir noen ;) Vi blir ca 30+/-.

Gjest kakesmurfen
Skrevet

Dere som hadde bestilt koldtbord; hvor mye betalte dere for det?

Vi var ca. 14 stykker og hadde bestilt snitter og kaker. Det var helt topp. Veldig enkelt og greit. Hadde noen fine fat som vi tok snittene på, og vi hadde bestilt en marsipankake og en kransekake som var formet som en vugge.

.

Nettadressen til de som vi brukte er lekkerbisken.no

Der står prisene oppgitt, så da får du gjerne en ide om hva det koster. Det er sikkert noelunde det samme rundt om i landet.

Jeg husker ikke hvor mye vi betalte, men det var vel verdt det. Jeg hadde ikke lyst å stå og kokkelere den dagen :).

Skrevet

Vi skal ha middag på restaurant. Hovedrett, dessert og kaffe og kaker til slutt. Skal bestille lukket valnøtt med bilde av dåpsbarnet, og så skal vi ha tre kaker til, tror jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...