Serenity88 Skrevet 9. mai 2008 #1 Skrevet 9. mai 2008 Rumpe-bh! Noen som har testet den? Så litt morsom ut da Men kan ikke helt skjønne at de stroppene ikke synes under bukse/bikini uansett hvor stram og tynn man er...
Gjest men Skrevet 9. mai 2008 #3 Skrevet 9. mai 2008 Rumpepushup Det finnes jo allerede i hold in- og pushup-strømpebukser, men stringvarianten passer bedre til sommervarmen... Til og med modellen får et godt søkk inn der hvor stroppene går, med den obligatoriske tendensen til "valk" over. Hadde følt meg latterlig.
Olive Skrevet 9. mai 2008 #5 Skrevet 9. mai 2008 Da fortsetter jeg heller å gå masse i trapper :gjeiper:
milla-mor Skrevet 9. mai 2008 #6 Skrevet 9. mai 2008 Ånei, er det bare en push-up?? Åh... Liiite pinlig. Jeg trodde det var en skikkelig hot badetruse, så jeg har jo såklart ravet rundt på stranden kun iført den der, og et par av disse snertne puppe-teipene. Ikke rart folk har glodd.
Gjest Emera Skrevet 9. mai 2008 #8 Skrevet 9. mai 2008 Ånei, er det bare en push-up?? Åh... Liiite pinlig. Jeg trodde det var en skikkelig hot badetruse, så jeg har jo såklart ravet rundt på stranden kun iført den der, og et par av disse snertne puppe-teipene. Ikke rart folk har glodd. Ser det for meg...
katla Skrevet 10. mai 2008 #10 Skrevet 10. mai 2008 Er det laget av strikk? Så flott hvis man bøyer seg, den ryker og rumpa siger 15 centimeter Jeg tror ikke jeg skal ha sånn, gitt... Føler at det blir nok juks med push-up bh og spraytan ....
Gjest Bond Skrevet 11. mai 2008 #11 Skrevet 11. mai 2008 Er du heldig kan du ifølge produsenten gå ned en størrelse eller to. :klø: Jeg kan forstå dersom en bruker sånne 'slanke-bukser', at man suger inn alt som ikke er fint, men hvordan skal de tynne tingene der få en til å være flere størrelser mindre?
Serenity88 Skrevet 27. august 2008 Forfatter #12 Skrevet 27. august 2008 Enda en av disse "can't live without"- RH! Må være et stort marked...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå