Gå til innhold

Det nytter gutter!


Gjest Mann34

Anbefalte innlegg

Gjest Mann34

JIPPI!

Etter litt flørting med ei jente som jeg liker godt så tok jeg til slutt motet til meg og ba henne ut og hun sa ja! Fantastisk!!!! WHAT A FEELING!

Selv om jeg nærmer meg midten av tredveårene kjapt så blir man fortsatt like nervøs og opphisset av slikt:) Akkurat nå er denne gutten uovervinnelig:))

Vet ikke helt hvorfor jeg skriver dette, men ble bare så glad og utrolig lettet.....himmel og hav for en prøvelse:) Har gått hele dagen og vurdert for og i mot og har vært helt fraværende i møter...hehe. Hva er det med kvinnfolk som gjør slikt med oss!?!?;)

Uansett. Kanskje jeg hadde litt i bakhuet om å sende meldingen videre om at det nytter å ta sjangsen, slik at kanskje andre single også fikser seg en date:) Nå skal det sies at jeg er en av disse snille "kjedelige" guttene som faktisk blir meget positivt overrasket når noe slikt som dette skjer!:)

Kanskje sitter det andre gutter der ute som ikke tør å spørre noen? Kanskje det er noen damer som venter på å bli spurt?

Nå er det ikke sikkert at det blir noe mer enn akkurat den date'en, men jeg kjenner henne rimelig godt og vi har liksom samme humor og væremåte så om ikke annet så satser jeg på en fin kveld med en skikkelig kul dame som også er meget søt!

herregud......sitter faktisk og flirer når jeg skriver her!?!?.......Må få tørket av meg dette idiotiske fliret før noen ser meg........hehe

Life is good!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så koselig å lese! Jeg sitter her og gliser bredt! Gratulerer, og det er godt å høre at den "kriblende" nervøse følelsen ikke går over med årene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje jeg skal følge ditt eksempel.

Hadde dog vært deppa hele sommeren hvis hun hadde refusert. :(

Endret av Atdetvar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje jeg skal følge ditt eksempel.

Hadde dog vært deppa hele sommeren hvis hun hadde refusert. :(

Det er bedre å angre på noe man har gjort! Enn å gå rundt å tenke på hva som kanskje muligens kunne ha skjedd hvis du bare hadde turt å snakke med denne jenta som du tydeligvis er ganske så sjarmert av Atdetvar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joa. Digg å få "det" ut om ikke annet. Men vi er "world's apart". Forulemper henne perverst hvis hun ut av sympati skulle finne på å si ja.. og hva i eder skulle vi gjøre? :D

Jeg: innsluttet, kjedelig, fåmælt og lite pen.

Hun: Utadvent, interessant og utrolig attraktiv..

Mens hun griller med venner, er på festivaler, nyter livet, sitter jeg i min kjellerhule og synes synd på meg selv. Nei, det får nok bli med avstandsforelskelsen.. I løpet av sommerferien har hun garantert funnet seg en fyr jeg ville bleknet i sammenligning med uansett. I så henseende gjør jeg henne en tjeneste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joa. Digg å få "det" ut om ikke annet. Men vi er "world's apart". Forulemper henne perverst hvis hun ut av sympati skulle finne på å si ja.. og hva i eder skulle vi gjøre? :D

Jeg: innsluttet, kjedelig, fåmælt og lite pen.

Hun: Utadvent, interessant og utrolig attraktiv..

Mens hun griller med venner, er på festivaler, nyter livet, sitter jeg i min kjellerhule og synes synd på meg selv. Nei, det får nok bli med avstandsforelskelsen.. I løpet av sommerferien har hun garantert funnet seg en fyr jeg ville bleknet i sammenligning med uansett. I så henseende gjør jeg henne en tjeneste :)

Så kom deg ut å nyt livet du oxo da? Ingen grunn til å sitte i en kjellerhule å sture vel? Det er sommer og sol, kom deg ut! :sol: Det at du sitter inne er faktisk noe du har valgt selv ;)

TS; Så utrolig søt du er! Haha, masse lykke til på daten og gratulerer med "ja"!! :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp.. nå er det ut i sola. Ikke at rødhårede blir spesielt brune uansett, men en mellomting mellom blekhet og tan er klart å foretrekke..

Satt meg et mål om at jeg -SKAL- hilse på henne tirsdag, så får vi se.

Jeg SKAL!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satt meg et mål om at jeg -SKAL- hilse på henne tirsdag, så får vi se.

Jeg SKAL!

GO for it! Du har ikke noe å tape på å hilse på henne! Kanskje du blir positivt overrasket :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...