Gå til innhold

Strømpebukse looken


divadina

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har fått veldig sansen for strømpebukse looken under jeans og andre bukser i det siste. Veldig stilig med fx ballerina sko. Litt treig kanskje? Men jeg synes knestrømper eller slike ankel sokker ikke er særlig pent og foretrekker heller strømpebukse under. Men nå som det er så varmt ute blir det litt klamt. Dessuten tror jeg de fleste menn heller ikke synes knestrømper er særlig sexy. Hva foretrekker dere vanligvis under bukser - uavhengig av årstid? Knestrømper, stayups eller strømpebukse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Såfort det er varmt nok går jeg UTEN noen form for sokker i skoene...

Trang olabukse og bare føtter i ballerinasko.

Syns ikke det er noe fint når jeg ser folk med vanlige sokker i sånne sko.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elfrida

Små steps som ikke syns liker jeg å bruke, jeg er ikke så glad i å gå barbeint i sko. Dessverre er det ikke så lett å finne noen som ikke syns i ballerinas.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er ikke lekkert med vanlige sokker i ballerinasko. Selv bruker jeg mini-steps.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg er ein stooor fan av vanlege sokkar i ballerinasko! Knæsje sokkar vel og merke ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grafica

Jeg har hittil ikke truffet en eneste mann eller gutt som ikke synes strømper er sexy, det være seg knestrømper eller lårhøye...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Når det gjelder lårhøye så er jeg enig, men jeg har ennå til gode å møte ett eneste menneske som synes knestrømper er fint, uavhengig av kjønn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grafica

Vel, skal nå helt ærlig innrømme at 90% av mannfolkene jeg kjenner er gothere, metallere eller homo, så jeg er vel kanskje ikke beste å spørre når det gjeldet hva menn flest syns er sexy tross alt ;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Jeg har hittil ikke truffet en eneste mann eller gutt som ikke synes strømper er sexy, det være seg knestrømper eller lårhøye...

Helt korrekt! Lange strømper eller stay ups er topp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...