Gå til innhold

hvordan være dominerende i senga?

Fremhevede innlegg

Skrevet

jeg har etter mange års vranglære skjønt at mange jenter liker å bli skikkelig dominert i senga, deriblant ei venninne av meg som jeg har litt sex med iblant. spurte henne om hun likte at gutter var dominerende, og etter hvert innrømte hun det.

problemet er bare at hu ikke har opplevd noen som har vært skikkelig dominant i senga, og hadde derfor veldig få tips å gi. hun liker at jeg drar i håret og småbiter henne, og evt dytte henne ned på senga/der vi skal ha sex under forspillet. men mer kommer jeg egentlig ikke på. har tenkt litt på å f eks en dag plutselig bare løfte hu opp og kaste hu på senga uten å si noe, skikkelig cavemanstyle, på godt norsk. men hun er litt for tung(evt, jeg er for svak, men det kan da ikke være tilfelle :gjeiper: ) til at jeg tror jeg klarer det. skulle vel kanskje greid,det men tviler på at det hadde blitt så veldig smooth og sexy :gjeiper:

men det er liksom så begrenset, så har dere jenter som har blitt dominert her inne noen tips å komme med?

evt dere som har klare fantasier i hodene deres om hvordan det skal gjøres?

og viktigst av alt, hva må man unngå å gjøre når man skal være dominerende?

har alltid vært en typisk kjedelig "snill gutt", og er alt for redd for å gjøre no skikkelig teit til å prøve å eksperimentere så mye.

hadde blitt kjempetakknemlig for svar, unntatt fra dere fjortiser og gamle griser som blir kåte av å lese egne innlegg fremstilt som om ei jente hadde skrivi det

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
har tenkt litt på å f eks en dag plutselig bare løfte hu opp og kaste hu på senga uten å si noe, skikkelig cavemanstyle, på godt norsk. men hun er litt for tung(evt, jeg er for svak, men det kan da ikke være tilfelle :gjeiper: ) til at jeg tror jeg klarer det. skulle vel kanskje greid,det men tviler på at det hadde blitt så veldig smooth og sexy :gjeiper:

Legg hånden på skulderen hennes og "press" henne ned. Det funker uansett vektklasse, og hun kan stoppe om hun ikke vil ;)

Gjest milkyway
Skrevet

Men pass på å ikke bruke hele vekta på å presse henne ned, jeg måtte dekke til blåmerkene med genser en varm og fin vårdag :kjefte:

(men jeg ble fornøyd med dem da hoho)

Skrevet

Jeg tror det er viktig å ikke generalisere dette. Det kan vekkes en del ideer til gutter som leser dette og setter i gang helt ukontrollert. Å prøve seg frem med litt "småbiting", lugging (uten smerte) eller litt mer hardhendt sex er greit så lenge man tolker signalene underveis. Her kan man sakte tøye grensene litt så lenge kvinnen reagerer positivt. Jeg har selv drevet lettere SM i svært mange år. For å drive litt mer hardhendt sex bør man ha pratet sammen om det på forhånd slik at kvinnen ikke plutselig oppfatter det som skremmende eller truende. Man bør også bestemme "kodeord" som benyttes når man nærmer seg grensen for hva kvinnen synes er OK. Det er helt riktig at svært mange kvinner liker å bli dominert...enten om det er å bli kost med bundet til senga...eller om det er klyping, biting eller små klaps som signaliserer dominans...eller om det er mer hardhendt behandling som også innbefatter smerte i mindre eller større grad. DET ER UTROLIG VIKTIG AT DETTE ER PÅ KVINNENS PREMISSER OG AT HUN FÅR SETTE GRENSENE. MAN BØR OGSÅ VÆRE UTROLIG FORSIKTIG I MER FLYKTIGE FORHOLD ELLER ONS SLIK AT IKKE KVINNEN PÅ NOEN MÅTE FØLER SEG UTTRYGG/REDD UNDERVEIS ELLER I ETTERTID. :rope:

Det finnes også mange kvinner som liker å dominere og menn som vil bli dominert. Noen liker å variere. :)

Gjest glamourgirl
Skrevet

For guds skyld ikke prøv å lage en "hvordan bli dominant-bibel" inne i hodet ditt.

Jeg tenner på sex med den jeg har sex med. Og at jeg med noen av de jeg har hatt sex med, har tent på røff sex, er en ting. Men den sexuelle kjemien skal stemme, og jeg har hatt god ikke-røff sex også...

Poenget, det er deg og hun du er sammen med som må finne ut av det sammen. Og hvis dere kun er slike puler-en-gang-i-blant så er det ikke sikkert dere to klarer å finne ut av det, tenker jeg...

Skrevet

Du kan jo rett og slett dytte henne ned på senga ja! Litt småbiting (obs: hvis hun er som meg og får lett blåmerker, ikke gjør det på armer osv... jeg hadde noen blåmerker som var litt vanskelig å forklare til foreldre og jobb en periode. det var litt kjipt :gjeiper: )Ellers er kan du jo ta fullstendig styringa og si akkurat hva hun skal gjøre. Holde armene hennes fast, eventuelt binde henne fast.

Jeg liker selv å ha det litt røft, men det må være på mine premisser! og jeg må kunne si stopp og vite at da blir det respektert! Jeg hadde en litt ekkel opplevelse med den siste min hvor han levde seg så inn i "leken" at han plutselig tok "kvele" tak på meg, dette var ikke for å skade meg med vilje eller noe slikt altså! men jeg ble faktisk redd, og han fikk streng beskjed om at sånt var å gå over streken! Så det er veldig viktig at dere opprettholder en god kommunikasjon dere i mellom, og at dere har et tydelig bilde av hvor streken går begge to :)

Skrevet
Jeg tror det er viktig å ikke generalisere dette. Det kan vekkes en del ideer til gutter som leser dette og setter i gang helt ukontrollert. Å prøve seg frem med litt "småbiting", lugging (uten smerte) eller litt mer hardhendt sex er greit så lenge man tolker signalene underveis. Her kan man sakte tøye grensene litt så lenge kvinnen reagerer positivt. Jeg har selv drevet lettere SM i svært mange år. For å drive litt mer hardhendt sex bør man ha pratet sammen om det på forhånd slik at kvinnen ikke plutselig oppfatter det som skremmende eller truende. Man bør også bestemme "kodeord" som benyttes når man nærmer seg grensen for hva kvinnen synes er OK. Det er helt riktig at svært mange kvinner liker å bli dominert...enten om det er å bli kost med bundet til senga...eller om det er klyping, biting eller små klaps som signaliserer dominans...eller om det er mer hardhendt behandling som også innbefatter smerte i mindre eller større grad. DET ER UTROLIG VIKTIG AT DETTE ER PÅ KVINNENS PREMISSER OG AT HUN FÅR SETTE GRENSENE. MAN BØR OGSÅ VÆRE UTROLIG FORSIKTIG I MER FLYKTIGE FORHOLD ELLER ONS SLIK AT IKKE KVINNEN PÅ NOEN MÅTE FØLER SEG UTTRYGG/REDD UNDERVEIS ELLER I ETTERTID. :rope:

Det finnes også mange kvinner som liker å dominere og menn som vil bli dominert. Noen liker å variere. :)

:bukke:

Skrevet

Noen forslag er: spanking, bondage, nippleclamps, isbiter, vaere litt streng i stemmen.

Er bare fantasien som setter grenser her.

Skrevet

takk for svar alle sammen! da har jeg en liten plan neste gang jeg får besøk :sengekos:

sånn bondage-opplegg blir litt mer hardcore enn jeg egentlig tenkte, vil liksom bare få fram at jeg er mannen i ehhm... senga, el no sånt :gjeiper:

skal nok klare å ikke bli for hardhendt med hu, er livredd for å gjøre det, så det skal nok gå bra :) men vil pushe egne grenser litt for hva jeg tør å gjøre, både i senga og ellers i livet. lære meg å gi mer f hvis jeg driter meg ut på noe.

Skrevet

Personlig finner jeg enkel bondage ganske saa uskyldig, saa lenge man passer paa aa ikke binde for hardt, bruker knuter som er lette aa loese opp og har en saks i naerheten i tilfelle man faar problemer. Men folk har forskjellige grenser, det er de som ikke takler aa bli bundet fast pga mangelen paa kontroll over hva som skjer.

Det aller viktigste du gjoer er aa kommunisere aapent med henne. Spoer henne hva hun liker, hva hun har lyst til aa proeve, hva som er totalt uakseptabelt og hva hun er nysgjerrig paa og kanskje vil proeve i framtida.

Pass paa foelge med paa reaksjonene hennes underveis, og er du i tvil om du gjoer det riktige, saa spoer henne hvordan hun har det. Om hun protesterer mot noe du gjoer med henne, sjekk om hun virkelig vil du skal stoppe, eller om hun bare er leken, og bli helst enige om kodeord.

Se om det er noen fantasier dere kan leke med (politi og fange, slem skolepike, liten lolita, stuepike, etc), det er mange som liker aa bruke fantasi som bakgrunn, men ikke alle, saa det er bare om begge synes det ville vaert artig.

Om dette er noe du liker veldig godt saa er det mange gode boeker om seksuell dominans og underkastelse (som er en del av paraplybegrepet BDSM). Og nei, du trenger ikke gjoere noe som helst som du synes er hardcore, man trenger ikke aa like hverken smerte eller bondage for aa like D/s. Du kan godt sende meg en PM om du oensker noen forslag til hva du kan se etter :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...