Ruby Skrevet 14. mai 2003 #1 Skrevet 14. mai 2003 Er det bare vi som spiser mye pizza? Det er liksom hver gang vi ikke gidder å stå og kjase foran komfyren, og jeg synes det blir ganske ofte jeg da, i alle fall en gang i uka..... Hva med dere? Like kjedelige som oss? Men.... det er jo godt også da.....
Gjest Vega Skrevet 14. mai 2003 #2 Skrevet 14. mai 2003 To ganger i året kanskje. Sambo liker ikke pizza. Så da blir det slik. Selv hadde jeg det ofte før, spritet den opp med urter og grønt eller lagde selv, vegetarpizza. En gang i uka - det er vel fritt valg. Tror det er mange som tyr til den.
Texas Skrevet 14. mai 2003 #3 Skrevet 14. mai 2003 Hei! Ja, her har det blitt mye pizza det siste året, gitt!! Det er jo godt, da! Veldig enkelt å ty til når vi som nå holder på med husbygging og får lite faste måltider... Uansett pleier vi alltid ha pizza i en eller annen form fast på fredagskveldene Deilig med noe enkelt etter en laaaaang arbeidsuke!! Slår mer på tromma på lørdagskvelden, vi!
Gjest gjest1 Skrevet 14. mai 2003 #4 Skrevet 14. mai 2003 Du kan jo ta og lage dine egne ferdigpizzaer og fryse ned. Bare lag tynne bunner og forsteik og avkjøl og frys ned. Så kan du ta den rett fra fryseren og strø på ønsket fyll og inn i stekeovnen.
jordbær Skrevet 14. mai 2003 #5 Skrevet 14. mai 2003 Jaa! Vi spiser mye pizza vi også. Tror det kan bli opp til tre ganger pr uke av og til(og avogtil blir det en gang i mnd). Vi kjøper gjerne på vei hjem fra jobben ferdiglaget eller på butikken. Hender at jeg mekker selv også.
Gjest Dr Zoidberg Skrevet 15. mai 2003 #7 Skrevet 15. mai 2003 Blir nok endel pizza her, ved normale dager. Akkurat nå er det bannlyst, men ellers tror jeg ikke noen av oss har noe imot enkel og god mat. Men Grandiosa og Big One, det blir man fort lei av.
Loolaa Skrevet 15. mai 2003 #8 Skrevet 15. mai 2003 Skulle gjerne ha spist mer hjemmelaget pizza, det blir kanskje en gang annenhver uke. Nam-nam-nam!!! Kjøpepizza er ikke like stas, det blir kanskje en gang i måneden loolaa
Grooo Skrevet 15. mai 2003 #9 Skrevet 15. mai 2003 Papp-pizza har vi aldri i vårt hus, men sambo lager hjemmelaget pizza hver fredag. Dette er en tradisjon som jeg har med meg hjemmefra, mamma har laget hjemmelaget pizza HVER fredag fra før jeg begynte på barneskolen...
Skusla Skrevet 15. mai 2003 #10 Skrevet 15. mai 2003 Spiser pizza en til to ganger i mnd.. Av og til oftere, men vi er flinke til å lage vanlig middag. Enten lager vi en stor hjemmelaget og fryser, men som oftest bestiller vi fra Peppe's eller andre pizzarestauranter i nærheten... :D Går ikke an å spise FOR mye pizza etter MIN mening....
Gjest Diva Skrevet 15. mai 2003 #11 Skrevet 15. mai 2003 Neida! Du spiser alldeles ikke for mye pizza:) Vi har det stort sett en gang i uka vi og, av og til to. Men da blir det en kjøpepizza fra Peppe`s eller Dolly eller Bryggeriet pizza (v/Lundetangen kino) og en gang hjemmelaget. Pizza er toppers :D
ivanka Skrevet 15. mai 2003 #12 Skrevet 15. mai 2003 he he he. ingen spiser mer pizza enn jeg gjorde da jeg jobbet som pizzatelefonsvarer. da fikk jeg nemlig en hel pizza gratis hver dag. spiste kun pizza i tre måneder.
Gjest Lea Skrevet 15. mai 2003 #13 Skrevet 15. mai 2003 Vi spiser for mye pizza. Jeg er egentlig ikke så glad i pizza, men stadig kommer det røde og gule biler til oss. Blir kanskje en gang i uka, noen ganger to.
Gjest Anonymous Skrevet 16. mai 2003 #14 Skrevet 16. mai 2003 Diva, Bryggeriets pizza er kjeempegod!! Bodde i Skien for noen år siden..
Tjorven Skrevet 16. mai 2003 #15 Skrevet 16. mai 2003 Vi spiste veldig mye pizza tidligere, men vi har tatt oss litt sammen og har blitt flinkere til å lage ordentlige middager. Men pizza er kjempegodt og jeg spiser det mer enn gjerne. ”Problemet” er bare at mannen min synes Grandiosa er best, mens jeg vil gjerne ha Big One. Forøvrig har jeg blitt flink til å lage ekstra med pizza når jeg først lager hjemmelaget pizza. Da lager jeg alltid en i normal størrelse og en litt mindre. Den minste halvsteiker jeg i ovnen før jeg fryser den. Kjempegod å ta opp og steke i ovnen, og ikke minst kjekt!
LilleBille Skrevet 16. mai 2003 #16 Skrevet 16. mai 2003 .. støtter spørsmålet "For mye pizza - går det an" ... Har kjøpt "bordstenovn" - som har plass til posjonspizzaer - det er en av de beste investeringene jeg har gjort... - og er man riktig lat ... kan det kjøpes ferdige frossne pizzabunner (rull) på Smart Club - som passer akkurat.. - gode er de også . mye bedre enn de flate tørre som selges på Rema Da er det greit å lage en litt mer kreativ pizza enn Grandiosa ... - med feks å bruke restene fra middagen/kosen dagen før... eller bare med ost/grønnsaker NYDELIG.
jordbær Skrevet 16. mai 2003 #17 Skrevet 16. mai 2003 he he he. ingen spiser mer pizza enn jeg gjorde da jeg jobbet som pizzatelefonsvarer. da fikk jeg nemlig en hel pizza gratis hver dag. spiste kun pizza i tre måneder. :o OI! Ble du ikke lei pizza da?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå