Gjest Trådstarter Joachim Skrevet 9. mai 2008 #1 Skrevet 9. mai 2008 Har du? Er du en selvdigger og liker å briefe om deg selv? Hvorfor lagde du en tråd om deg selv på personlige meldinger?
Gjest Tulla di Skrevet 9. mai 2008 #2 Skrevet 9. mai 2008 Er det noen som har gjort det altså, med fullt navn Tviler jeg på.Ingen synker så offentlig dypt da?
Alice Ayres Skrevet 9. mai 2008 #3 Skrevet 9. mai 2008 Har du? Er du en selvdigger og liker å briefe om deg selv? Hvorfor lagde du en tråd om deg selv på personlige meldinger? Nei, jeg mener ja. Nei, nei kanskje og ja - det kommer an på hvem av meg du spør. Av og til hender det at jeg har viktige beskjeder å gi til meg selv, og hvordan skulle jeg ellers få gitt disse? Kan vel ikke legge dem under Hus og hage eller Kjæledyr. Det er jo personlig og en melding - ergo personlige meldinger. Veldig logisk igrunnen. Med vennlig hilsen Alice som bor i huset ved siden av - Alice.
Gjest Gjest Skrevet 9. mai 2008 #4 Skrevet 9. mai 2008 De har hvertfall et enormt behov for å vise seg frem, slitsomme folk .
Gjest intervjuer Skrevet 9. mai 2008 #5 Skrevet 9. mai 2008 Nei, jeg mener ja. Nei, nei kanskje og ja - det kommer an på hvem av meg du spør. Av og til hender det at jeg har viktige beskjeder å gi til meg selv, og hvordan skulle jeg ellers få gitt disse? Kan vel ikke legge dem under Hus og hage eller Kjæledyr. Det er jo personlig og en melding - ergo personlige meldinger. Veldig logisk igrunnen. Med vennlig hilsen Alice som bor i huset ved siden av - Alice. Du har jo gjort det du! Hvorfor det? http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=333139
Alice Ayres Skrevet 9. mai 2008 #6 Skrevet 9. mai 2008 Er det noen som har gjort det altså, med fullt navn Tviler jeg på.Ingen synker så offentlig dypt da? Med fullt navn? Hvor da? Hvem? Si det til meg, jeg skal ikke sladre.
Alice Ayres Skrevet 9. mai 2008 #7 Skrevet 9. mai 2008 Du har jo gjort det du! Hvorfor det? http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=333139 Har jeg virkelig det? Jeg husker ikke. Men hvis du sier det, er det vel sant. Faen asssss. Jeg som trodde at jeg hadde klart å skjule det så godt.
Gjest Gjest Skrevet 9. mai 2008 #8 Skrevet 9. mai 2008 Tror denne brukeren har flere profiler og melder frem og tilbake fra de forskjellige. Ikke akkurat en bombe at den lager en personlig melding til seg selv, er vel forvirret eller noe sånt
Gjest schizofren Skrevet 9. mai 2008 #9 Skrevet 9. mai 2008 Er det noe galt i å være selvopptatt? Om jeg hadde vært registrert her så hadde jeg sikkert lagd tråder til meg selv jeg også, men det er fordi jeg er schizofren! Det er ikke så lett å være schizofren skal jeg si dere. Jeg ville derimot aldri lagd en tråd om meg selv fra meg selv..... :klø: Hilsen schizofren
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå