Gå til innhold

Alice Ayres!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Greit nok at du kjeder deg på jobb, men nå må du jaggu slutte med disse avsporingene dine av andres tråder. :frustrert:

Pass deg ellers blir det :slåss:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, si're tell'a - rett tell'a!

Skrevet

*litt spent på hvor dette ender*

Skrevet

Å som jeg skulle ønske jeg var som deg. Hadde vel aldri hatt ett kjedelig øyeblikk når man har så mange av seg selv å snakke med :fnise:

Skrevet
Å som jeg skulle ønske jeg var som deg. Hadde vel aldri hatt ett kjedelig øyeblikk når man har så mange av seg selv å snakke med :fnise:

Det blir desto fler å krangle med også - ikke glem det

Skrevet
Greit nok at du kjeder deg på jobb, men nå må du jaggu slutte med disse avsporingene dine av andres tråder. :frustrert:

Pass deg ellers blir det :slåss:

Å, ja!!!! Nå er det jammen nok. Jeg vurderer å skrive et avslutningsinnlegg - som nok blir en føljetong - hvis ikke denne trakasseringen og personforfølgelsen slutter. Nemlig. :frustrert:

Jeg :slåss: gjerne jeg, men det er nok du som ender opp med :blaaveis:

Skrevet

Mine damer og herrer,

Jeg vurderer å melde meg ut av KG da jeg føler meg veldig forfulgt av denne Alice Ayres. Hun truer med bank og skjeller meg ut i tide og utide (mest i utide), og moderatorene gjør ingenting. Nei, det er vel bare slik at brukervernet ikke gjelder enkelte brukere. Vet ikke hva jeg har gjort for å fortjene denne forfølgelsen, men forfulgt blir jeg. Kanskje er denne Alice Ayres bare sjalu på den fantastiske mannen min. Ikke vet jeg.

:frustrert:

Gjest Screemy
Skrevet (endret)
:regn: Endret av Screemy
Skrevet
Mine damer og herrer,

Jeg vurderer å melde meg ut av KG da jeg føler meg veldig forfulgt av denne Alice Ayres. Hun truer med bank og skjeller meg ut i tide og utide (mest i utide), og moderatorene gjør ingenting. Nei, det er vel bare slik at brukervernet ikke gjelder enkelte brukere. Vet ikke hva jeg har gjort for å fortjene denne forfølgelsen, men forfulgt blir jeg. Kanskje er denne Alice Ayres bare sjalu på den fantastiske mannen min. Ikke vet jeg.

Ler så jeg holder på å tisse på meg :ler:

Skrevet (endret)

Chickfight, chickfight!

Endret av Maneo
Skrevet (endret)
:tog: Ingen sammenheng sier du?? Nei jeg vet! det var det som var poenget... Endret av IloveNY
  • 2 uker senere...
Skrevet
Mine damer og herrer,

Hvis Alice Ayres viser seg å være tvilling da melder jeg meg ut også- på den andre siden har tanken slått meg....man kan umulig være så bitch alene :kosteskaft:

Ha,ha kom igjen da....du starta det sjæl!!!!!!! *bokser ut i lufta*

Skrevet
Hvis Alice Ayres viser seg å være tvilling da melder jeg meg ut også- på den andre siden har tanken slått meg....man kan umulig være så bitch alene :kosteskaft:

Ha,ha kom igjen da....du starta det sjæl!!!!!!! *bokser ut i lufta*

:fnise: Å, hadde du bare ant...

Jeg klæbber gjerne til deg, men ikke før du har skvisa ut klatten. Man skal nemlig ikke slåss med gravide damer... så det så!

:slåss: :slåss:

Skrevet

Jeg sloss vanligvis ikke når jeg er gravid, men for deg er jeg villig til å gjøre et unntak :flekke:

:slåss: :gravid: :blaaveis: :hoho:

Skrevet
Mine damer og herrer,

For det første skjønner jeg ikke at du henvender deg til publiken i flertall - du er heldig hvis du bare har en eneste som bryr seg. For det andre, hvis du vil melde deg ut - be guest. Den eneste grunnen til at jeg truer med bank, er at du er så sleip at jeg ikke får tatt deg på ordentlig.

Jeg er ikke sjalu på den dusten av en mann du har. Han virker jo helt fjernstyrt jo. Ikke riktig rett koblet, liksom. Men det er vel en grunn til at dere passer så godt sammen, tenker jeg. Hahaha.

Skrevet
For det første skjønner jeg ikke at du henvender deg til publiken i flertall - du er heldig hvis du bare har en eneste som bryr seg. For det andre, hvis du vil melde deg ut - be guest. Den eneste grunnen til at jeg truer med bank, er at du er så sleip at jeg ikke får tatt deg på ordentlig.

Jeg er ikke sjalu på den dusten av en mann du har. Han virker jo helt fjernstyrt jo. Ikke riktig rett koblet, liksom. Men det er vel en grunn til at dere passer så godt sammen, tenker jeg. Hahaha.

Hvis ikke dette er personangrep, da vet ikke jeg! Samt sjikane, ærekrenkelse, utilslørte trusler, og sjalusi.

Det blir bare mer og mer tydelig at du er sjalu på mannen min, og det er ikke rart. Men du får holde deg unna, for han er bare min. :rødme:

Men hvor er moderatorene?

Skrevet
Hvis ikke dette er personangrep, da vet ikke jeg! Samt sjikane, ærekrenkelse, utilslørte trusler, og sjalusi.

Det blir bare mer og mer tydelig at du er sjalu på mannen min, og det er ikke rart. Men du får holde deg unna, for han er bare min. :rødme:

Men hvor er moderatorene?

HAHAHAHA! Nå har jeg hørt det også!!! :skratte: Nei, den tufsen av en mann du har kan du jammen bare beholde. Jeg vil iallefall ikke ha han. Og ihvertfall ikke etter at du har hatt han.

Men du, skulle ikke du melde deg ut? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...