Thale Skrevet 8. mai 2008 #1 Skrevet 8. mai 2008 (endret) Jeg har blant annet søkt meg inn på BI til høsten, men lurer på åssen det er med karakterer for å komme inn? det står jo ikke noe om krav annet enn bestått vitnemål på siden deres? Er det slik at så fremt som alle som kan betale kommer inn på første året men at det blir konkurranse om plassene videre til andre og tredjeåret? Noen som vet? synes det var lite info på sidene deres! Jeg har søkt BI trondheim på reiselivsledelse, markedsføring og bedriftsøkonomi. Endret 8. mai 2008 av Thale
Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2008 #2 Skrevet 8. mai 2008 Slapp av, BI slepper inn alle som kan betale...
Gjest Gjest Skrevet 9. mai 2008 #3 Skrevet 9. mai 2008 og i tillegg må man betale depositum og takke ja til plassen før samordna opptak går, slik at man evt må takke ja til plassen, og betale masse penger før man vet om man har kommet inn på studie gjennom samordna opptak. Bra, BI.
Gjest gjest lala Skrevet 9. mai 2008 #4 Skrevet 9. mai 2008 og i tillegg må man betale depositum og takke ja til plassen før samordna opptak går, slik at man evt må takke ja til plassen, og betale masse penger før man vet om man har kommet inn på studie gjennom samordna opptak. Bra, BI.
Gjest gjest lala Skrevet 9. mai 2008 #5 Skrevet 9. mai 2008 Nei, det må man ikke. Semesteravgiften betales en god stund etter man har begynt på BI. Så man har god tid til å bestemme seg, man må heller ikke takke ja til plassen, hvis du er redd for å miste eventuelle plasser på samordna opptak.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå