Gå til innhold

sex i forhold

Fremhevede innlegg

Gjest lazy louis
Skrevet

Er det urimelig når man går inn i et forhold å forvente at da skal man ha sex hver dag? Jeg liker sex, men føler at det til tider kan være litt vel mye fokus på akkurat dette med hvor mye. Ifølge venner så høres det ut som om noe er unormalt dersom man ikke har sex hver dag?

Hva med dere?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Kristian_*
Skrevet

Når man har kommet så langt i et forhold at man begynner å ha sex sammen, da er det vel slettes ikke uvanlig at man har sex hver dag og kanskje også flere ganger om dagen. Som oftest har man jo følelsen av at man ikke kan få nok av hverandre. Så har det jo en tendens til å dabbe av etterhvert med seksuelle utskeielser, så å knulle mye når man er nyforelsket er ganske så lurt syns jeg *nikker ivrig*. Men det er klart at det helst bør være interresant for begge parter da.

Gjest *Ulla*
Skrevet

Alle forhold er forskjellige, og hvor ofte man har sex kan svinge. Det avhenger av mange faktorer: jobb, hvor lenge man har vært sammen, om man har barn etc.

Vi kan for eksempel ha sex hver dag i en uke, så kan det gå 4 dager. En uke har vi kanskje sex annenhver dag. Det varierer altså veldig, men gjennomsnittlig ligger vi på annenhver dag etter å ha vært sammen i tre år.

Det er vel også regnet ut et landsgjennomsnitt, men husker ikke hva det er.

Skrevet

Alle er forskjellige i forhold til ønsket mengde seksuell aktivitet og hvilke grenser man har i forhold til seksuell aktivitet (oral, anal, SM og andre ting). Hvis man skal ha et godt forhold, bør dette tas opp tidlig i forholdet og så får begge finne ut om man kan akseptere dette og må da respektere grensene senere. Dette bør man gjøre etter den første forelskelsen...ellers vil man bare akseptere alt. Husk også at lange forhold ofte gir perioder med graviditet, barn, varierende arbeidsbelastninger, varierende følelser, varierende lyst.... Det vil være helt håpløst å sette helt klare krav til mengde sex i et forhold under alle forhold. Man bør likevel ha noenlunde samme sexlyst i innledningen av forholdet etter at den største spenningen har lagt seg. Jeg tipper det er mange kvinner som har opplevd at mannen som bare måtte ha sex to ganger om sagen i starten av forholdet, rskt blir en lat "sofagris" og omvendt. :)

Gjest milkyway
Skrevet

Det varierer så klart. Kommer an på dagsformen. I går var det 4 ganger, i dag hadde ikke han noe lyst på lager (forhåpentligvis senere hoho!) men vi gidder ikke gjøre det hele tiden bare for å gjøre det.

Skrevet

I begynnelsen er det vel kansje normalt å ha sex hver dag... Når jeg gikk inn i forholdet jeg er i nå hadde vi det og opp til flere ganger om dagen også, og vi lovte hverandre at sexlivet aldri skulle dabbe av til mindre en en gang om dagen... men nå har vi sex 3-4 ganger i uka og har det helt topp med det :) Jeg savner ikke en gang å ha sex hver dag :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...