Gjest Gjest Skrevet 9. mai 2008 #21 Skrevet 9. mai 2008 Hvorfor er folk så opptatt av å sette seg til doms over andre menneskers foreldreegenskaper?
Gjest Gjest_jomfrua_* Skrevet 9. mai 2008 #22 Skrevet 9. mai 2008 Helt uaktuelt og ha is i fryseren hos meg. Etter flere ganger hvor de har glemt å lukke frysedøren og det har resultert i mye ekstra jobb - så ble det slutt på det. Ellers så har jeg aldri brus eller godteri heller. Det kjøpes den dagen de får det. Derav så unngår vi en del krangling og "stjeling".
Gjest Dårlig far Skrevet 9. mai 2008 #23 Skrevet 9. mai 2008 Hvorfor er folk så opptatt av å sette seg til doms over andre menneskers foreldreegenskaper? Det er fordi alle her har sin egen definisjon på hvordan en forelder skal være og enhver som tråkker utenfor er uegnet. Jeg er temmelig raus med is og lignede i helger, men synes ikke at det er noe problem. Noen helger kan jeg og guttungen sluke i oss en ispakke og andre ganger så ryker vi oss ut over gulerøtter. Det er nok ikke lenge før barnevernet kommer og henter guttungen ettersom jeg er så uansvarlig.......
Gjest Emera Skrevet 9. mai 2008 #24 Skrevet 9. mai 2008 Alle tråder om barn og sukker utvikler seg slik på KG...
gompen Skrevet 9. mai 2008 #25 Skrevet 9. mai 2008 Jeg pleier å kjøpe den hvite kartongen med appelsinjuice fra Tine (som ikke er tilsatt noe), og fryse ned i isformer. Blir veldig god is, barna her hjemme elsker den
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå