Gå til innhold

Litt flaut spørsmål

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Trine_*
Skrevet

Tok abort for 1 og en halv uke siden, under graviditeten og enda så har jeg ubehagelig lukt på utfolden. Føler at andre merker det selv om det sikkert er bare meg selv. hva kan det være? det er ingen kjønnsykdommer, har vært hos gynekolog for ikke så mange uker siden..

er det pga graviditeten og aborten?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Tok abort for 1 og en halv uke siden, under graviditeten og enda så har jeg ubehagelig lukt på utfolden. Føler at andre merker det selv om det sikkert er bare meg selv. hva kan det være? det er ingen kjønnsykdommer, har vært hos gynekolog for ikke så mange uker siden..

er det pga graviditeten og aborten?

Nå er det sikkert rensingen etter aborten du kjenner. Hvis ikke lukten har forsvunnet etter neste mens, så bør du teste deg igjen. F.eks tricomonasbakterier, som ikke regnes som kjønnssykdom, er svært illeluktende (fiskelukt), og må behandles med Flagyl. Men vent til du har fått renset deg.

Gjest Gjest
Skrevet

Enig med den over; la renselsen gå sin gang og få en legetime for sjekk etter det. Skjønner om du ikke akkurat higer etter en ny underlivsundersøkelse rett

etter abort, men dette er viktig å få sjekket opp. Kan jo være infeksjon.

Men vent til du har blødd ferdig og kroppen har fått tid til å stabilisere seg igjen.

Gjest Gjest_Trine_*
Skrevet
Nå er det sikkert rensingen etter aborten du kjenner. Hvis ikke lukten har forsvunnet etter neste mens, så bør du teste deg igjen. F.eks tricomonasbakterier, som ikke regnes som kjønnssykdom, er svært illeluktende (fiskelukt), og må behandles med Flagyl. Men vent til du har fått renset deg.

Het takk for svar. er ikke helt fiskelukt men mer, syrlige stramt. Men MÅ jeg dra til legen for å evnt ordne opp i dette. det er ikke noe man får på apoteket uten respet jeg kan kjøpe?

Gjest Gjest
Skrevet
Het takk for svar. er ikke helt fiskelukt men mer, syrlige stramt. Men MÅ jeg dra til legen for å evnt ordne opp i dette. det er ikke noe man får på apoteket uten respet jeg kan kjøpe?

Du bør ikke begynne å "tulle" med noe på egen hånd, nå som du er såpass "åpen" etter aborten. Da kan du påføre degselv infeksjoner. Vent til du er ferdig med neste mens. DA går du til legen om du ikke er kvitt lukten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...