Gå til innhold

Nike Shox


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Noen som vet hvordan Shox er å gå med? (Da tenker jeg på de som er mer ment for hverdagsbruk, f.eks. disse) Er de helt uten polstring i hælen(= massive gnagsår) slik som mange Puma sko?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes de er ganske gode å gå i og har ikke fått gnagsår av dem. (jeg får normalt veldig raskt gnagsår av nye sko - ofte av typen store og blødende, men det har ikke vært noe problem med disse skoene). Hvis jeg finner ett par helt hvite så skal jeg kjøpe ett par til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lacuna

Det eneste du bør være obs på, er at de er veldig smale på lesten, så det er lurt å prøve før du eventuelt bestiller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lacuna
Kan det være derfor La Redoute sier at man bør gå opp en størrelse?

Meget mulig. Jeg har et par slike fra 2006, som ble litt store, så jeg bestilte nå (fra Sole Service) et par i en halv størrelse mindre (=str 5.5), men disse er igjen ganske knappe. De er veldig smale over tåa, i hvertfall, så jeg ville prøvd modellen om den passer foten før en evt. bestilling. Jeg har selv smal fot, men disse er allikevel knappe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Ulla*

Jeg synes de er kjempegode å gå med, men jeg fikk et lite gnagsår de to første gangene jeg brukte de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg gikk ikke opp en størrelse da jeg kjøpte mine (men nå har jeg helt vanlig bred fot). Har brukt mine masse, og de er kjempegode. De funket faktisk fire dager med shopping og tråkking i London, og da er skoen god :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lacuna

Jeg kjøpte den hvite med svart Nike-logo på. Jeg har dem på i dag, men har måttet feste et plaster på hælen, så det hadde kanskje ikke vært så dumt med et halvnummer større.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nike shox skoene mine er de beste skoene jeg har hatt. Jeg har den modellen som er litt bredere. Har gått turer på flere timer uten antydning til gnagsår.

Men de er små i str. jeg bruker som regel 37-38 i joggesko men i shox har jeg 39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns ikke de er så utrolig gode som flere andre tydeligvis syns. Greit nok til en liten tur, og til og fra jobben og sånt, men bruker jeg dem over lengre tid eller blir stående så syns jeg at jeg kjenner de to knottene i hælen gjennom innersåla. Tar meg selv i å gå opp på tå om jeg blir stående i kø på posten og sånt. Gangsår har jeg derimot ikke fått av dem.

Men mulig jeg er kjukkere og tyngre enn de som Nike har laget skoene til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg syns ikke de er så utrolig gode som flere andre tydeligvis syns. Greit nok til en liten tur, og til og fra jobben og sånt, men bruker jeg dem over lengre tid eller blir stående så syns jeg at jeg kjenner de to knottene i hælen gjennom innersåla. Tar meg selv i å gå opp på tå om jeg blir stående i kø på posten og sånt. Gangsår har jeg derimot ikke fått av dem.

Jeg er i grunnen enig med deg. Jeg jobber som lærer og går og står mye i løpet av en dag. Mine Shox Rivalry fungerer ikke spesielt godt til dette, jeg blir utrolig fort sår under beina. Jeg er egentlig litt skuffet over mine sko.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Nike Shox er enormt gode sko!!

Gå inn på www.nikeid.com og design dine egne. Veldig gøy å lage egne sko og ikke minst ha et par som ingen andre har....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Nike shox skoa er de beste joggeskoene jeg har hatt, men det finnes mange modeller av dem. Jeg har litt forskjellige, men har totalt 10 par:) Ikke alle er like gode, men det kommer ann på hvilke og hva de skal brukes til. Jeg går og står mye på jobb og er avhengige av disse skoene. Nike shox nz er nok de beste.....men de har utrolig mye stilige sko innen shox. Anbefaler deg å finne en butikk å prøve. Varierer litt på str. Jeg har kjøpt mine i usa og de er litt annen i str enn her i norge:) Søk litt på nettet for du kan da finne noen billige sko. De er dyre her i norge synes jeg, de er ikke verdt 1800 kr synes jeg. Selv om de er gode.

Gnagsår har jeg aldri fått av de:)

Prøv dem du:) Like fin til hverdag som til fest:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nike shox skoa er de beste joggeskoene jeg har hatt, men det finnes mange modeller av dem. Jeg har litt forskjellige, men har totalt 10 par:) Ikke alle er like gode, men det kommer ann på hvilke og hva de skal brukes til. Jeg går og står mye på jobb og er avhengige av disse skoene. Nike shox nz er nok de beste.....men de har utrolig mye stilige sko innen shox. Anbefaler deg å finne en butikk å prøve. Varierer litt på str. Jeg har kjøpt mine i usa og de er litt annen i str enn her i norge:) Søk litt på nettet for du kan da finne noen billige sko. De er dyre her i norge synes jeg, de er ikke verdt 1800 kr synes jeg. Selv om de er gode.

Gnagsår har jeg aldri fått av de:)

Prøv dem du:) Like fin til hverdag som til fest:)

Du er jo like gal som meg du! Verre faktisk! :)

Jeg har 9 par, og mest Shox NZ. Elsker de skoa!

Går i dem omtrent hver eneste dag!

Har ikke opplevd gnagsår med noen av dem, men de varierer litt i størrelse, og må gåes litt ut. Lengden på skoa er lik, men bredden varierer.

Har kjøpt alle i utlandet (Ebay) untatt ett par som ble innkjøpt i Bergen (NZ i gull)

Supre sko!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...