Gjest Anonymous Skrevet 14. mai 2003 #81 Del Skrevet 14. mai 2003 Men jeg tror han er fremskrittspartist......han har mørkeblå dress da.... ...begynner å lure på hvordan du fikk den konsulentstillingen... Fremskrittspartister har blå- og rosastripete grilldress med små hull etter rullingsen. Dressen er min gamle konfirmasjonsdress, jeg har ikke råd til noen ny... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 14. mai 2003 #82 Del Skrevet 14. mai 2003 ...begynner å lure på hvordan du fikk den konsulentstillingen... Ja nå kan du lure på HVORFOR...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. mai 2003 #83 Del Skrevet 14. mai 2003 jeg får slangeagurk av sjefen!! Lurer ikke mer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 14. mai 2003 #84 Del Skrevet 14. mai 2003 Er SIKKER på at du ser kjempesøt i konfdressen din jeg, Trøffel. Ikke hør på hva de slemme andre dustemiklene sier du. Sånn m striper på? Og innsvingt i midjen? Og sleng i buksa? Og traaaaang et visststed??? Sikker på at du er kjempefin *klemmeklemme* SLANGEAGURK.... Når tenkte dere å utvide staben da, chimp? (ÅH!!! Ikke tenk koffert hele tiden, da) Vil også ha jobb m slangeagurk-boooonus. Maiken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. mai 2003 #85 Del Skrevet 14. mai 2003 Når du sier det, Maiken, så har jeg lurt litt på hvorfor stemmen min blir en halv oktav lysere hver gang jeg ifører meg dressen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 14. mai 2003 #86 Del Skrevet 14. mai 2003 Jeg har stillingsbenevnelse Koffert-tanke-konsulent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 14. mai 2003 #87 Del Skrevet 14. mai 2003 Og jobb m bilde av en stiv...strunk...blå en på t.døra. Gjerne på innsiden, kanskje Av døren altså. Innsiden av døren... Maiken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. mai 2003 #88 Del Skrevet 14. mai 2003 Jeg har stillingsbenevnelse Koffert-tanke-konsulent MEd andre ord Barne- og familiedepartementet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 14. mai 2003 #89 Del Skrevet 14. mai 2003 Erotikk-departementet!!! Maiken, jeg tør ikke en gang SKRIVE hva som er på INNSIDEN av døra.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. mai 2003 #90 Del Skrevet 14. mai 2003 Pøh, med denne regjeringen blir det ikke opprettet noe erotisk i det hele tatt! :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofia Skrevet 14. mai 2003 #91 Del Skrevet 14. mai 2003 Djeesus jenter...jeg er snart på veg ut av et skap jeg ikke trodde jeg hørte til i. Det er virkelig vår i lufta og kjæresten er langt borte... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 14. mai 2003 #92 Del Skrevet 14. mai 2003 Skrivdavelskrivdavel!!!! chimpydimp...skrivdavel! HALV fistel bare, trøffel?? Ikke sååå trang altså. Rettsorten konfdress bringer vel stemmen omtrent oppi tre oktaver høyere enn normalt, gjør de ikke? *grublegruble* Maiken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 14. mai 2003 #93 Del Skrevet 14. mai 2003 Oss imellom.....Dette er undergrunnsvirksomhet som ikke tåler dagens lys.....foreløpig!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. mai 2003 #94 Del Skrevet 14. mai 2003 HALV fistel bare, trøffel?? Ikke sååå trang altså. Rettsorten konfdress bringer vel stemmen omtrent oppi tre oktaver høyere enn normalt, gjør de ikke? *grublegruble* Maiken Det kommer kanskje an på størrelsen..? :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 14. mai 2003 #95 Del Skrevet 14. mai 2003 TRØFFEL dah!!! Syns du ikke Valg... er liiitegrann erotisk engang??? HUSK: Stille vann har dypest grunn. Stille, kristent vievann har sikkert kjempedyp grunn, kanskje?? Ivaffal (!!) etter litt kjeks og vin. Sofia...*klemmeklem*...hopp ut av det dumme skapet du. Ta sats: HOPP!!! Maiken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofia Skrevet 14. mai 2003 #96 Del Skrevet 14. mai 2003 Ehh...nei... Det var bare snev av tanker om noe som fikk meg litt..ehh...lysten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. mai 2003 #97 Del Skrevet 14. mai 2003 Hvis det er sånn at stille vann har dypest grunn er jo Halvgerd knusktørr... (og Ja, jeg ser at den kan tolkes...) :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 14. mai 2003 #98 Del Skrevet 14. mai 2003 Såh, Trøffel...du er ikke bare det ovennevnte altså.. ...du er stiv...strunk...blå...og stor????? Hva er det som mobiliserer nok mot i skrotten din til å befinne deg her inne? At du TØR!! chimp...hva er det dere pønsker på? Å viser et parreprogram m vaskebjørner i fokus like etter barne-TV? Maiken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofia Skrevet 14. mai 2003 #99 Del Skrevet 14. mai 2003 chimp...hva er det dere pønsker på? Å viser et parreprogram m vaskebjørner i fokus like etter barne-TV? Ikke engang dette kan jeg se på for tiden... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. mai 2003 #100 Del Skrevet 14. mai 2003 :...du er stiv...strunk...blå...og stor????? Maiken ...jeg prøvde vel like mye å antyde at hvis utstyret mitt var større hadde oktavene bokstavelig talt ballet på seg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå