chimp Skrevet 14. mai 2003 #41 Del Skrevet 14. mai 2003 Vennligst benytt korrekt titel: helt-sant-chimp-din-lille-amøbe-bindestrek-fikserte-gulrot-spisende-gærne-vittige-åme-konsulent om jeg må be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. mai 2003 #42 Del Skrevet 14. mai 2003 Jeg føler at vi nå er i ferd med å få denne tråden inn på rett spor... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 14. mai 2003 #43 Del Skrevet 14. mai 2003 Rett vest kan da vel være vel så riktig spor som en hvilken som helst annen såkalt rett-spor-retning det vel? Har du noen sabla bra argumenter for det, eller? Evt imot? *streeeeker meg* AAAAHHHH!!!! Så HARDT vi jobber idag! Chimpydimpydoo: Din KONTORIST *hehehehehe* Maiken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 14. mai 2003 #44 Del Skrevet 14. mai 2003 HVA er en "korrekt titel" by the way??? *Stønner av vellyst over å være så kvalm!!!* Maiken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. mai 2003 #45 Del Skrevet 14. mai 2003 Jeg føler at "full fart i alle retninger" er rett spor akkurat i dag. Det har nok litt med dagsformen å gjøre, muligens på grunn av manglende nattesøvn Derfor takker jeg for støtten! KONTORIST, KONTORIST KONTORIST Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 14. mai 2003 #46 Del Skrevet 14. mai 2003 MAAAAAAKEN!!! til oppførsel på ungdommen nå til dags....Eier ikke den MINSTE respekt for mennesker m titler..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. mai 2003 #47 Del Skrevet 14. mai 2003 MAAAAAAIKEN!!! ...jeg tror det var dét du mente. Tit, tit! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 14. mai 2003 #48 Del Skrevet 14. mai 2003 Rart at NATTEsøvn skal ha noe med dårlig DAGSform å gjøre, egentlig. Som om DAGsøvn har noe negativ inflytelse på NATTEform å gjøre. Den blir jo bare bedre, på en måte. Formen altså. Har også red. dagsform pga laber nattesøvn i dag. Årsak = XXXX. Spilleringenrolle...Julian er et pent navn. Egentlig! Maiken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. mai 2003 #49 Del Skrevet 14. mai 2003 Rart at NATTEsøvn skal ha noe med dårlig DAGSform å gjøre, egentlig. Som om DAGsøvn har noe negativ inflytelse på NATTEform å gjøre. Den blir jo bare bedre, på en måte. Formen altså. Har også red. dagsform pga laber nattesøvn i dag. Årsak = XXXX. Kan man ikke klare seg med 8 timer søvn om dagen er det smart å ta natten til hjelp! Vi lekte Temptation Island i går - dro på drømmedate i stedet for å se på TV, og så ble det litt for tidkrevende praktisering da vi kom hjem... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 14. mai 2003 #50 Del Skrevet 14. mai 2003 Kontoristkontoristkontoristkontoristkontorist... snappe etterpusten... kontoristkontoristkontoristkontorist..*pustepese* kontoristkontoristkontoristkontoristkontoristkontorist pustepust kontoristkontoristkontoristkontoristkontoristkontorist!!!! *besvimer* Maiken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 14. mai 2003 #51 Del Skrevet 14. mai 2003 Maiken-er-så-slem-slem-slem-slem Skal-si- d-til-moderator-og-Hege-så Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. mai 2003 #52 Del Skrevet 14. mai 2003 Kontoristkontoristkontoristkontoristkontorist... snappe etterpusten... kontoristkontoristkontoristkontorist..*pustepese* kontoristkontoristkontoristkontoristkontoristkontorist pustepust kontoristkontoristkontoristkontoristkontoristkontorist!!!! *besvimer* Maiken Høres bortimot seksuelt ut når du gjentar det slik... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 14. mai 2003 #53 Del Skrevet 14. mai 2003 *spretteroppigjen* Hvordan PRAKTISERES Temp. Island??? Pælme innpå tjuefem pils og rave omkapp gjennom korridoren på vei til lissom-palme...hvor man spyr litt før man schnnnøvler "JEG VIL HA DEG", før man pæser ut. Bak palmen?? Uff...hørtes slitsomt ut. Hehe...har aldri sett Temp Island altså. *fikk lyst på Hubba Bubba* Maiken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. mai 2003 #54 Del Skrevet 14. mai 2003 eh...altså...vi praktiserte ikke temptation island, vi praktiserte litt heterofili etter å ha tilbrakt kvelden på badeland... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 14. mai 2003 #55 Del Skrevet 14. mai 2003 Besvimmer AAAAALDRI av sex, jeg. Blir bare fandenivoldskfullavfaenstreker dagen derpå. NÅ? Noen som aner hva Maiken gjorde i går? Hva m deg chimp? Du virker...liksom...litt...tam... chimp-er-i-manko-på-sex-chimp-er-i-manko-på-sex-chimp-er-i-manko-på-sex-chim,p-er-i-manko-på-sex!!! Maiken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 14. mai 2003 #56 Del Skrevet 14. mai 2003 Jeg vet hvor han fant INSPIRASJONEN henne .....og d var ikke hos dumme-dumme-Maiken.....Dumme-dumme-Maiken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 14. mai 2003 #57 Del Skrevet 14. mai 2003 Vi lekte Temptation Island i går - dro på drømmedate i stedet for å se på TV, og så ble det litt for tidkrevende praktisering da vi kom hjem... Dette kan da umulig oppfattes på annen måte enn at dere praktiserte Temp. Island................................................................................. Maiken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 14. mai 2003 #58 Del Skrevet 14. mai 2003 chimp-får-alt-hun-vil-ha! chimp-får-alt-hun-vil-ha! chimp-får-alt-hun-vil-ha! chimp-får-alt-hun-vil-ha! chimp-får-alt-hun-vil-ha! chimp-får-alt-hun-vil-ha! chimp-får-alt-hun-vil-ha! chimp-får-alt-hun-vil-ha! chimp-får-alt-hun-vil-ha! chimp-får-alt-hun-vil-ha! chimp-får-alt-hun-vil-ha! chimp-får-alt-hun-vil-ha! chimp-får-alt-hun-vil-ha! chimp-får-alt-hun-vil-ha! chimp-får-alt-hun-vil-ha! chimp-får-alt-hun-vil-ha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. mai 2003 #59 Del Skrevet 14. mai 2003 Så, så... - nå slapper vi av og puster gjennom nesen før vi igjen flyr på hverandre med grove skjellsord og bindestreker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 14. mai 2003 #60 Del Skrevet 14. mai 2003 Si meg, chimp...har du ikke en JOBB å gjøre du *eplekjekkogfullavfaen* Maiken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå