chimp Skrevet 14. mai 2003 #61 Del Skrevet 14. mai 2003 Vil du helst bli kvitt meg nå......!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 14. mai 2003 #62 Del Skrevet 14. mai 2003 Nei! ogneiogneiogneiogneiogneiognei!!! Maik Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. mai 2003 #63 Del Skrevet 14. mai 2003 Vi har vel egentlig en jobb å gjøre alle sammen... - litt innimellom... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 14. mai 2003 #64 Del Skrevet 14. mai 2003 Ja. Pønske ut hva jeg skal finne på m elskling i kvellll. Maiken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 14. mai 2003 Forfatter #65 Del Skrevet 14. mai 2003 Kanskje vi skal søke om å om-døpe denne tråden til "Avsporingstråd 2 - Denne handler heller ikke om noenting"... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 14. mai 2003 #66 Del Skrevet 14. mai 2003 Jeg jobber intenst og pliktoppfyllende, gulrotknaskende og sprekkeferdig av gode idéer som bare venter på å bli satt ut i livet...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 14. mai 2003 #67 Del Skrevet 14. mai 2003 ....trodde jeg var på avsporingstråden......Hmmm!!! Sånn kan man ta feil....lett d m så lite søvn om natta og så mye 'praktisering'.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. mai 2003 #68 Del Skrevet 14. mai 2003 Kanskje vi skal søke om å om-døpe denne tråden til "Avsporingstråd 2 - Denne handler heller ikke om noenting"... Ikke forstyrr! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofia Skrevet 14. mai 2003 #69 Del Skrevet 14. mai 2003 Jobbe! Hvem har vel tid til å jobbe. Jeg har vært på toalettet en tur, maks 5 min, og hva skjer. Minst 3 sider viktig prat å lese gjennom. Det blir altså siste gang jeg går på toan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. mai 2003 #70 Del Skrevet 14. mai 2003 Jobbe! Hvem har vel tid til å jobbe. Jeg har vært på toalettet en tur, maks 5 min, og hva skjer. Minst 3 sider viktig prat å lese gjennom. Det blir altså siste gang jeg går på toan. JEg kan ikke se at du har lagt igjen beskjed på "personlige meldinger" om at du ble borte, heller. Da kan du ikke vente annet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 14. mai 2003 #71 Del Skrevet 14. mai 2003 Apropos toalett...Hvorfor er han gubben utenpå dodøra vår klin lik deg Trøffel....D har jeg mange ganger lurt på....???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofia Skrevet 14. mai 2003 #72 Del Skrevet 14. mai 2003 Fillern også, det glemte jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 14. mai 2003 #73 Del Skrevet 14. mai 2003 Kæ??? Tenker du på han gutten som tisser i profil?? Hvordan ser trøffel ut da? Som en profiltissende gutt?????????? Herregud, Sofia. Hvordan kan du finne på å bruke din verdifulle tid på toalettbesøk. Stakkars arb.giveren din- Hadde kontoristen chimp's arbgiver visst alt hva hun bedriver, så tipper jeg han hadde inndratt gulrot-bonusen hennes. Minst. Maiken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 14. mai 2003 #74 Del Skrevet 14. mai 2003 Dessuten så er det fort gjort å spore innpå igjen. Lurer på om JL syntes det egentlig var så ok at Yoko ikke engang barberte seg. Tror ikke hverken hun eller han gjorde det. Rart egentlig. Hvordan hadde de sex før i tiden? I gamledager for 22,5 år siden...når de ikke engang barberte seg. Herregud altså. Fikke endamer lyst på Hubba Bubba. De er så deilige å blåse bobler med. Maiken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 14. mai 2003 #75 Del Skrevet 14. mai 2003 Maiken skrev: Kæ??? Tenker du på han gutten som tisser i profil?? Hvordan ser trøffel ut da? Som en profiltissende gutt?????????? Jeg lover deg....han ser KLIN lik ut....forfra....i sånn blå, konservativ dress....stiv og strunk....der han står....OOOPPPSSSS!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. mai 2003 #76 Del Skrevet 14. mai 2003 Apropos toalett...Hvorfor er han gubben utenpå dodøra vår klin lik deg Trøffel....D har jeg mange ganger lurt på....???? Det er selvsagt fordi jeg har et svakt håp om at kvinnelige KG-lesere skal tenke på meg når de går på do! Herrejemini for et dumt spørsmål! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 14. mai 2003 #77 Del Skrevet 14. mai 2003 *klasker meg i panna* Ja, trøffel. D vr vrklg ett dmt sprm! Skjerp deg, chimp. Før du blir degradert til postsorteringen. De får ikke engang gulrot av sjefen. Maiken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 14. mai 2003 #78 Del Skrevet 14. mai 2003 Men jeg tror han er fremskrittspartist......han har mørkeblå dress da.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 14. mai 2003 #79 Del Skrevet 14. mai 2003 stiv...strunk...blå.... stiv....strunk...blå.... OI! Så lyset nå! Henter en V6 i desperasjon. MÅ tygge på noe nå... Maiken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 14. mai 2003 #80 Del Skrevet 14. mai 2003 Du får ikke engang gulrot av sjefen. .....men jeg får slangeagurk av sjefen, Maiken!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå