Livets datter Skrevet 14. mai 2003 #1 Del Skrevet 14. mai 2003 Denne tråden er nesten et unntak som bekrefter regelen om at toeren aldri blir bedre enn originalen! Hadde du en skjult mening med dette utsagnet, eller? Tror du ikke jeg skjønte hva du egentlig mente? Synes den var litt vel på kanten... Som venn og fortrolig, jmfr: *glad i deg også, hvisker han mens den tøffe fasaden sprekker* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. mai 2003 #2 Del Skrevet 14. mai 2003 Her er det på sin plass med et par kommentarer: 1) JEg tenker ikke før jeg skriver. Jeg prøvde dette et par ganger, og det endte med at jeg ikke fikk skrevet noe som helst. Jeg tenker heller ikke mens jeg skriver, det får være måte på simultankapasitet! 2) Jeg har svært sjelden skjulte meninger med utsagnene mine, jeg legger derimot vekt på at alle meningene skal være åpne og lett tilgjengelige. Skrudde, javel - men ikke skjulte... JEg minner om at også John Lennon fikk overtolket en del av sine tekster (I am the walrus, til dømes...), uten at jeg skal trekke den sammenlikningen særlig lenger (han er tross alt død) Til slutt: Hvis det er ønskelig at jeg skal utøve stor grad av selvkritikk kan jeg selvsagt bidra litt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 14. mai 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 14. mai 2003 JEg minner om at også John Lennon fikk overtolket en del av sine tekster (I am the walrus, til dømes...), uten at jeg skal trekke den sammenlikningen særlig lenger (han er tross alt død) Hva??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. mai 2003 #4 Del Skrevet 14. mai 2003 Ja, han er det - det er snart 22 1/2 år siden han ble skutt av en litt forvirret fan. Trist! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 14. mai 2003 Forfatter #5 Del Skrevet 14. mai 2003 Ja, mannen var et geni! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. mai 2003 #6 Del Skrevet 14. mai 2003 Nemlig, og det var derfor jeg ikke trakk sammenlikningen med ham særlig lenger... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofia Skrevet 14. mai 2003 #7 Del Skrevet 14. mai 2003 Så dere dokumentaren om han på NRK2 var det vel, igår. Mannen var da en smule eksentrisk også da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. mai 2003 #8 Del Skrevet 14. mai 2003 Klart han var eksentisk! Men enkelte av de mest hardcore tilhengerne og/eller motstanderne var så til de grader eksentriske at Lennon selv ble forvandlet til en grå mus... Beatles-bål i USA, for eksempel... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 14. mai 2003 #9 Del Skrevet 14. mai 2003 ....men Paul McCartney er nok eg. snillere....selv om J.L. preka 'peace and love' aldri så mye.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. mai 2003 #10 Del Skrevet 14. mai 2003 Paul er nok snillere, ja - men etter min mening var det unge Lennon som sto for det mest geniale både i Beatlestiden og etterpå. (og det sier jeg selv om min heterofilipraktiserende debut skjedde akkompagnert av Spyro Gyras versjon av Pauls "Maybe I'm amazed") :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 14. mai 2003 #11 Del Skrevet 14. mai 2003 Jupps!!! DET er jeg helt enig m deg i da.....!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 14. mai 2003 #12 Del Skrevet 14. mai 2003 Syns han hadde for langt hår, jeg. Så litt sånn *smelly* ut... Maiken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofia Skrevet 14. mai 2003 #13 Del Skrevet 14. mai 2003 Helt enig Maiken. Gutter/menn med langt hår er for meg den ALLER største turn-off'en... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. mai 2003 #14 Del Skrevet 14. mai 2003 Men Maiken da... - utseende er ikke alt, husk på alle pengene han hadde! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. mai 2003 #15 Del Skrevet 14. mai 2003 *rimelig fornøyd med at en tråd som startet med fullstendig uberettiget kritikk av en herværende mann har utartet til å handle om lengden på håret til John Lennon...* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 14. mai 2003 #16 Del Skrevet 14. mai 2003 Syns han så blakk ut også. Hadde ikke råd å klippe seg engang. Tipper han løy om disse pengene, jeg. Brukte dem nok opp på dop og indisk guru (Æsj...indisk Guru så enda mer *smelly* ut). Lurer på om han vasket seg bak ørene, noengang. Maiken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. mai 2003 #17 Del Skrevet 14. mai 2003 Syns han så blakk ut også. Hadde ikke råd å klippe seg engang. Tipper han løy om disse pengene, jeg. Brukte dem nok opp på dop og indisk guru (Æsj...indisk Guru så enda mer *smelly* ut). Lurer på om han vasket seg bak ørene, noengang. Maiken Jeg har en arbeidshypotese som går ut på at det var akkurat der han vasket seg, fordi han var plaget av tørr hud. Men selve verifiseringen sliter jeg med... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 14. mai 2003 #18 Del Skrevet 14. mai 2003 Tørr hud???? John eller Guru? John så jo ut som en fersking som ikke hadde rukket å blitt tørr bak ørene ennå...utrolig hvor mye man rekker allikevel, du. Selv om tiden flyr fortere enn fly. Kanskje Minnie har et tips til ham? Hallo: Minnie?? Er du her??? Maiken (Skulle ønske noen kunne vekke meg!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 14. mai 2003 #19 Del Skrevet 14. mai 2003 Egentlig syns jeg JL ligner på Harry Potter....eller skal man si at Harry Potter ligner på JL.....???? Er jeg på avsporingstråden nå....???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. mai 2003 #20 Del Skrevet 14. mai 2003 Tørr hud???? John eller Guru? John så jo ut som en fersking som ikke hadde rukket å blitt tørr bak ørene ennå...utrolig hvor mye man rekker allikevel, du. Selv om tiden flyr fortere enn fly. Kanskje Minnie har et tips til ham? Hallo: Minnie?? Er du her??? Maiken (Skulle ønske noen kunne vekke meg!) 1) Er ikke nødvendigvis enig i at tiden flyr fortere enn fly. Jeg har for eksempel flydd 15 timer og landet 23 timer etter avgang. 2) Guru var ofte plaget med tørr hud, og ikke minst flass. Det er i hvert fall min hypotese 3) John var vel egentlig mest plaget med en skrudd kone, men det er også bare min hypotese... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå